Motyvacija sportui - būtinas elementas

Praleidimas padeda numesti svorio. Ar tiesa, kad soliariumai padeda mesti svorį? | Žmonėvirklund-sport.lt

  • Riebalų deginimas
  • Nuoroda nukopijuota aA Nusprendžiau, kad atėjo metas rimtiems pokyčiams.
  • Messenger svorio netekimas
  • Nutukimo paplitimas per pastaruosius dešimtmečius Europoje išaugo tris kartus.

O norintiems numesti svorio —  svarbu sumažinti gaunamų kalorijų kiekį bei didesnį jų kiekį išeikvoti,  todėl neretai užsimojus sulieknėti pirmiausiai žingsniuojama į sporto salę, ar užsirašoma į itin intensyvias treniruotes, žinoma, tai — puikus būdas norintiems palaikyti fizinį aktyvumą, tačiau neretai pasirinkus per didelio intensyvumo treniruotes itin greitai nuleidžiamos rankos, kadangi organizmui sunku prisitaikyti prie didelės apkrovos, atsiranda raumenų skausmas, nuovargis.

Tačiau vasara yra puikus metas siekiantiems sulieknėti, šiltuoju sezonu net ir neįdėdami pastangų galite lengvai numesti svorio, užsiimdami smagia veikla, kuri gali sudeginti netgi daugiau kalorijų nei alinančios treniruotės! Plaukimas geriau nei aerobiniai pratimai?

praleidimas padeda numesti svorio kudzu svorio metimas

Plaukimas — ne tik puikus būdas leisti laisvalaikį, tai pat tai yra vienas geriausių būdų pagerinti širdies ir kraujagyslių darba, numesti svorio, bei sumažinti stresą. Plaukimas, kaip ir bet kuris kitas užsiemimas degina kalorijas, tačiau savo teikiama nauda jis yra prilyginamas aerobiniams pratimams, kurių metu sudeginamas itin didelis kalorijų skaičius. Plaukdamas — 70 kg sveriantis žmogus per valandą, priklausomai nuo plaukimo intensyvumo gali sudeginti nuo iki kalorijų!

Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali. Arba mes suvalgome daugiau kalorijų nei sudeginame, taip skatindami svorio prieaugį, arba suvalgome tiek, kiek išjudame, taip išlaikydami esamą svorį. Jei kalorijų suvalgome mažiau nei sunaudojame paros metu, svoris pradeda kristi žemyn. Tačiau reikia nepamiršti ir kitų faktorių, kurie padės lengviau sukurti reikalingą kalorijų deficitą ir efektyviau naudoti maistines medžiagas organizme.

Tai — viena iš nedaugėlio sporto šakų, kurios priverčia dirbti viso kūno raumenis — neapkraunant sąnarių! Šis užsiemimas ne tik padeda numesti svorio, tačiau didina ištvermę, stipriną visa kūną bei gerina bendrą sveikatos būklę.

praleidimas padeda numesti svorio

Facebook Jūsų automobilis daro Jus apkūniu? Ši skambi metafora itin gerai apibūdina situaciją, kuomet svarstome kodėl nepavyksta numesti svorio, jaučiame nuovargį ar stokojame energijos.

Nuorodos kopijavimas

Įsivaizduokite jei vietoje automobilio rinktumėtes alternatyvius būdus pasiekti reikiamą vietą, pavyzdžiui — dviratį! Važiuojant dviračiu, per valandą galima sudėginti nuo — kcal, atsižvelgiant į minimo greitį intensyvumą, bei kelio dangą.

Minant dviratį stiprinami kojų raumenys, didinama ištvermė, be to sudeginamas nemažas kalorijų skaičius, todėl yra lengviau numesti svorio. Skirtingai nuo kitų sporto šakų — dviračio minimas nereikalauja aukšto fizinio pasirengimo, ar ypatingų sąlygų, kadangi galima reguliuoti važiavimo tempą bei greitį. Dauguma žmonių savo fizinį neaktyvumą pateisina laiko stoka, tačiau rinkdamiesi dviratį kaip transporto priemonę ne tik praleidimas padeda numesti svorio į reikiamą vietą, bet tuo pačiu metu stiprinsite savo kūną, gerinsite širdies darbą bei neabejotinai sutvirtinsite kūną!

Facebook Tinklinis Vienas iš pagrindinių tinklinio privalumų — kalorijų deginimas.

Žaisdami tinklinį per valandą galite sudeginti nuo — kcal, atsižvelgiant į intensyvumą bei pagrindo stabilumą, pavyzdžiui žaidžiant paplūdymio tinlinį, sudeginamų kalorijų skaičių galima padidinti net iki kcal! Tinklinis geriau nei bet kuri kita sporto šaka užtikrina viršutinės kūno dalies darbą —  stiprinami rankų praleidimas padeda numesti svorio pečių raumenys, tuo pat metu ir kojų raumenų viršutinė bei apatinė dalis.

Ar tiesa, kad soliariumai padeda mesti svorį?

Tobulinami manevringumo įgūdžiai, didinama koncentracija bei gerinamas lankstumas. Be to žaidžiant tinklinį, ypač ant smėlio, ar kitos nelygios dangos — gerinama kraujo cirkuliacija, širdies bei kraujagyslių sistemos darbas, taip pat kvėpavimas, tai puikus užsiemimas ne tik norintiems numesti svorio, tačiau ir siekiantiems pagerinti bendrą sveikatos būklę.

Facebook Praleidimas padeda numesti svorio šiuos užsiemimus kalorijų kontekste, plaukimas, tinklinis ar važiavimas dviračių gali sudeginti netgi daugiau kalorijų nei bėgimas ar svorių kilnojimas. Todėl vasarą — idealiausias metas siekientiems numesti svorio, tai galite daryti pramogaudami, neįdedant daug pastangų!

Žukauskaitės nuotr. Viktė Bražaitė 26 m.

Be to šie užsiėmimai gerina kraujagyslių bei širdies darbą, stiprina raumenis, didina koncentraciją bei gerina bendrą sveikatos būklę. Jūsų komentarai.

praleidimas padeda numesti svorio