Sekite mus:

Zumba svorio metimui, Prenumeruok

90 kg svorio metimas ar numesiu svorio su zumba

Dailinti figūrą nebus nuobodu, jei Todėl pradedant mokytis kitą šokį, pavyzdžiui, salsą, viskas būna daug paprasčiau. O ir pasitikėjimas savimi tiek klubo aikštelėje, tiek kasdieniniame gyvenime kur kas didesnis.

Per pusmetį 18 kg atsikračiusi Viktorija: svorio sumažėjimas - tai tik dalis pergalių

Nuomonė vieninga: sveika ir smagu Išbandžiusiųjų nuomonė dažniausiai vieninga - nieko nėra smagiau nei sportuoti šokant. O ir ne tik dėl sporto šia veikla užsiimama - tai suteikia energijos, gerų emocijų ir padeda atitraukti mintis nuo rūpesčių. Zumbos treniruočių reguliari lankytoja Erika sako, kad šiuolaikiniam skubančiam pasaulyje ypač aktualūs du dalykai - efektyvumas ir trukmė.

Čia galiu suderinti sportą ir šokį: didelį fizinį kruvį ir malonumą. Iš Zumbos išeinu pavargusi, bet zumba svorio metimui toookio platumo šypsena - zumba svorio metimui nuo ausies ligi ausies.

Nuorodos kopijavimas

Ar avietės gali padėti numesti svorio po treniruotės jaučiuosi pavargusi ir suprakaitavusi, bet tikrai nenusialinusi.

O ir kompanija smagi pamokose susirenka. Su nekantrumu laukiu sekančios Zumbos treniruotės! Žinoma, norint akivaizdžių figūros pokyčių, šokti reikia kiek ilgiau nei vieną mėnesį.

kūno lieknėjimas svorio netekimas nėra akivaizdi priežastis

Be to, po šokio zumba svorio metimui neskauda kūno, priešingai nei be paliovos plušant sporto salėje. Narkutė tvirtina, kad bet kokio sporto efektyvumas priklauso nuo to, ar kontroliuoji savo mitybą.

Kaip šokiai padeda mažinti svorį?

Jei esi labai alkana, tuomet valgyk tik lengvą maistą, pavyzdžiui, salotas ar sriubą. Po treniruotės tavo kūnas viską kaupia, todėl griebtis sumuštinio su riebia šonine nėra labai gerai. Šokio metu dirba rankų, kojų, pilvo, sėdmenų - beveik visi raumenys. Jame sujungti tokie pratimai, kuriuos atliekant intensyviai dirba daugelis kūno raumenų.

Kaip šokiai padeda mažinti svorį?

Beje, kartais atrodo, jog labiausiai judini rankas, bet iš tikrųjų didžiausia apkrova tenka pilvo presui. Suk įsivaizduojamą lanką. Nesvarbu, jog lanko ant liemens nėra, tačiau įstrižiniai pilvo raumenys dirba pilnu pajėgumu, o liemuo lieknėja.

Arba: iškelk rankas į viršų ir abiejų rankų pirštus sunerk sau virš galvos. Tuomet įtempk pilvo presą ir išsiriesk atlošdama pečius atgal taip, kaip rąžydamasi iš ryto.

SVORIO METIMAS GRUPĖJE TĄ PAČIĄ PROBLEMĄ SPRENDŽIANČIŲ VAIKŲ YRA EFEKTYVESNIS.

Tuomet grįžk į pradinę padėtį. Darydama šį pratimą vasada laikyk įtemptą pilvo presą.

zumba svorio metimui ar tikrai galima numesti svorio su zumba?

Vienas paprasčiausių Zumbos pratimų, kurį gali atlikti namuose: judink pėdas tarsi mindama dviračio pedalus: viena koja statoma ant pirštų galiukų, kulnas pakeltas. Nuleidžiant vieną kulną tuo pat metu pakeliamas kitos pėdos kulnas. Šitaip judinant kojas, klubus sukiok tarsi sukdamasi ant sukimosi lėkštės.

zumba svorio metimui

Arba : laikyk alkūnes pečių lygyje. Viena alkūne pasiek priešingos kojos kelį, tuomet grįžk į tiesią, vertikalią padėtį ir pakeltomis alkūnėmis pasisuk į kairį ir į dešinį šonus. Tuomet kita alkūne pasiek priešingos kojos kelį ir pakeltomis alkūnėmis pakartok pasisukimus į abu šonus. Kuo aukščiau kelsi koją, norėdama pasiekti alkūnę zumba svorio metimui tuo geriau.