Trenerė: ką daryti priaugus svorio menopauzės metu? - virklund-sport.lt

Kaip deginti riebalus menopauzės metu. Mityba menopauzės metu

xtend barre svorio metimui kaip mesti svorį ankstyvame 40- ies

Publikuotas gegužės 13 Sveiki, man eji metai. Atėjus menopauzei priaugau 4 kilogramus viršvorio, kuris mane blogai veikia psichologiškai, nes apie 25 metus turėjau pastovų 50 kilogramų svorį, plius-minus gramų.

Tiesiog esu sutrikusi, prašau pagalbos!

aš prarandu svorį svoris mesti normaliai

Atsako asmeninė trenerė  Miglė Senvaitytė : Sveiki. Bėgant metams mūsų kūnas keičiasi, moteriškėja, ir natūralu, kad keičiasi kūno svoris.

kaip deginti riebalus menopauzės metu

Kartais turime susitaikyti su neišvengiamais pokyčiais ir išmokti save mylėti esamu momentu. Sulaukus menopauzės patarčiau kreiptis į ginekologą dėl specializuotų papildų ir vitaminų, kurie pagerintų Jūsų ne tik psichologinę, bet ir fizinę būklę. Menopauzės metu svoris yra dažna problema, bet nenuleidus rankų ir sportuojant tikrai galima kaip deginti riebalus menopauzės metu grąžinti į norimas ribas.

natūralūs svorio metimo gėrimai namuose kiek numesti svorio pagimdant

Pasistenkite kuo daugiau užsiimti aktyvia veikla, bėgiojimą ant takelio iškeiskite į bėgimą gamtoje, išbandykite treniruotes, kurių metu būtų kuo daugiau kardio pratimų, intensyvaus darbo, kurio metu sudegintumėte kuo daugiau kalorijų. Reguliari mityba, kalorijų skaičiavimas ir aktyvus sportas kartus per savaitę tikrai pagerins ir Jūsų nuotaiką, ir fizinę būklę.

Norite plokščio pilvo vasarą? Nesudėtingi pratimai duos stulbinamų rezultatų!

Sportas padeda atitolinti menopauzę ir palaiko stabilią emocinę būklę.