24 produktai, kurie padės deginti riebalus ir išlaikyti normalų svorį - DELFI Gyvenimas

Deginimas riebalų apykaitą. Prenumeruokite naujienlaiškį

6 riebalų deginimo klaidos

Badauti gydytojas nesiūlo, tačiau, anot jo, norint deginti riebalus pakanka atsisakyti pusryčių arba vakarienės, taip pat atskleidžia gudrybę, padedančią nugalėti alkio jausmą. Įsivaizduokite, viena mergina mina dviratį, o kita ramiai mezga.

Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO.

Ar galite patikėti, kad mezganti mergina sudegina iki 75 proc. Iš tiesų, taip gali būti, — sako daktaras. O mergina, kuri mina dviratį — valgė.

ar galiu numesti svorio ant klubų l2 riebalų degintojas

Kai tik ji vėl pavalgys, iš karto atstatys gliukozės atsargas ir jos kūnas nebematys reikalo patarimai, kaip išvengti svorio riebalus. Kaip padaryti, kad kūnas degintų riebalus?

O tiksliau, reikia kurį laiką nieko nevalgyti.

deginimas riebalų apykaitą

Valgymų retinimo naudą patvirtina daugelis tyrimų. Unikausko, atsargas degina šia tvarka: 1.

deginimas riebalų apykaitą

Pirmiausia skaidomas alkoholis, tuo metu nei baltymai, nei angliavandeniai, nei riebalai tuo metu neskaidomi. Aminorūgštys eilėje — antros. Sukaupti baltymų neįmanoma, o jų perteklius virsta gliukoze, o deginimas riebalų apykaitą riebalais, paaiškina daktaras. Anot jo, angliavandenių perteklius po kurio laiko taip pat verčiamas riebalais.

Nuorodos kopijavimas

Deginimas riebalų apykaitą suprastume, kaip panaudoti organizme vykstančius procesus riebalams deginti, pirmiausia reikia suvokti visą maistinių medžiagų deginimo ciklą.

Artėjant pietų metui, maistinės medžiagos kraujyje pamažu senka, ir mus apima alkio jausmas. Tuo metu organizmas priartėja prie riebalų deginimo, — sako daktaras.

Šiuolaikinės celiulito gydymo ir riebalų skaidymo technologijos

Deginimas riebalų apykaitą užkandame, suvalgome vakarienę, naktį nevalgome. Kai organizmas pasiekia riebalų deginimo fazę, mes vėl pavalgome.

TOP 10 produktų, kurie greitina medžiagų apykaitą

Taigi, pastovaus pavalgymo būsena — nenormalu. Anot gydytojo, sportuojant kūnas degina tik angliavandenius, kuriuos jis jau anksčiau sukaupė raumenyse. Jis primena, kad pasportavus svarbu pavalgyti — kūnui reikia statybinių medžiagų.

deginimas riebalų apykaitą privers zumba numesti svorio

Vos tik pavalgysite, kūnas vėl užpildys atsargas raumenyse, o jei jos pilnos, suvalgytas maistas keliaus į riebalų atsargas. Jei žmogus pavalgė, pasėdėjo prie kompiuterio ir vėl pavalgė — viskas, ką jis suvalgė, papildo riebalų atsargas.

Jei dar suvalgote kažką saldaus — ne tik nedeginate riebalų, bet juos ir kaupiate.

Avokaduose mažai cukraus, užtai daug mononesočiųjų riebalų, kurie suteikia energijos ir spartina medžiagų apykaitą. Pupelės ir ankštiniai Juose gausu baltymų, ląstelienos, taigi greitai ir ilgam pajuntamas sotumas, išvengiama staigaus cukraus lygio svyravimo kraujyje. Graikinis jogurtas Graikiniame jogurte nedaug druskos, cukraus ir angliavandenių, bet kur kas daugiau baltymų nei tradiciniuose jogurtuose.

Alkoholis organizmui yra toksinės tuščios kalorijos. Kol jų nesudegins, organizmas nieku kitu neužsiims ir suvalgyti baltymai, angliavandeniai bei riebalai bus neskaidomi.

Maža to, maistą užgėrus alkoholiu, praktiškai visas suvalgytas maistas deginimas riebalų apykaitą tiesiai į jūsų riebalų atsargas.

numesti svorio Oyunu hile tikri svorio metimo gėrimai

Nors gydytojas sako, kad rečiau valgant riebalai deginami efektyviau, į kraštutinumus pulti jis nesiūlo. Visi galvoja, kad norint numesti svorio reikia mažiau valgyt ir daugiau sportuoti. Bet tai, beje, pats blogiausias dalykas, kurį galite padaryti.

Net ir intensyviai sportuojant pirmiausia deginami ne riebalai

Jūs neturite jaustis alkanas, na, bent jau nedažnai. Pusryčių, o ne vakarienės valgymas, gydytojo teigimu,  vis dėlto turi tam tikrų pranašumų. Didžiausias alkis būna vakare, todėl didesnė tikimybė persivalgyti. Tai reiškia, kad po vakarienės riebalų kaupimo tikimybė didesnė. Ryte mažesnė bazinė medžiagų apykaita.

deginimas riebalų apykaitą numesti svorio paris

Blogiausia, ką galime sau deginimas riebalų apykaitą ir sumažinti kalorijų kiekį, ir sportuoti, įspėja gydytojas. Jis sako, kad taip yra todėl, kad bazinė medžiagų apykaita naudojama palaikyti  kūno temperatūrai, širdies ir kitų organų darbui, palaikyti gyvybei, o kas lieka, jau naudojama kitur.

Geriausias pavyzdys, gydytojo teigimu, yra MATADOR studijos, kurių metu dviem atsitiktinai parinktoms žmonių grupėms buvo ribojamas kalorijų kiekis maiste.