Pagrindiniai svorio metimo principai

Valgykite mažiau, kad numestumėte svorio

Tačiau kada maiste ieškome prieglobsčio ar užuojautos, o kada maistas išties neša laimę? Ką turime pakeisti savo racione, o gal net savyje, kad niekada netektų laikytis dietos? Kurpienė dalijasi patarimais, kaip be dietų ne tik išlaikyti dailias kūno linijas, bet ir valgant sveiką maistą saugiausias efektyviausias svorio netekimo priedas mėgautis.

Kodėl dietos nepadeda sulieknėti?

Bet ten nėra išdėstyta kursų medžiaga: kai kurie dalykai aptarti daug plačiau, kai kurie — siauriau. Rašydama stengiausi, kad bet kuris žmogus, atsivertęs šią knygą, galėtų suprasti, kad numestumėte svorio rašiau paprastais žodžiais. Yra dešimties žingsnių programa, kiekviename žingsnyje kad numestumėte svorio atlikti užduotis.

svorio netekimas 2 mėnesius svorio netekimas 15 savaičių

Ši knyga nėra skaitoma visa iš karto, nors kai kas neiškenčia ir tai padaro. Kaip atsiradai sveikos gyvensenos pasaulyje?

valgykite mažiau, kad numestumėte svorio pašalinti riebalų padažą

Daug svorio buvau priaugusi dėl vaistų: gėriau hormonus dėl lėtinės ligos, atopinio dermatito. Gydytojas vis didino dozę, galų gale labai išsipūčiau. BNS nuotr. Vieną kartą, kai mečiau svorį, valgiau ir rūkytą dešrą, ir užpilamas sriubas, valgydavau tik tada, kai labai norėdavau.

Bet labai daug dirbau, nesukau galvos ir man nebuvo sunku — neatsimenu to, kaip kančios. Ir sulieknėjau — bėda tik ta, kad vėliau per du mėnesius ataugau viską su kaupu. Paskutinis kartas buvo po dukters gimimo. Kai laukiausi, jau žinojau taisykles, tačiau 6-tą nėštumo savaitę mano anyta susirgo vėžiu. Žinojome, kad jai liko labai mažai laiko ir ją slaugėme. Šis nėštumo periodas tikrai nebuvo apie mane.

Tada aš valgiau bet kad numestumėte svorio, bet kiek, tuo metu kad numestumėte svorio visiškai nerūpėjo svoris.

Kaip numesti svorį nuo rankų

O paskui, kai gimė dukra, susigriebiau, kad noriu grįžti į save ir turiu pirmiausia pasirūpinti savimi, kad galėčiau pasirūpinti kitais. Kitaip tu esi pavargęs, nelaimingas ir tuo momentu, kai valgai, maistas tikrai teikia džiaugsmą, bet labai greitai sukelia ir didelį liūdesį. Dalį svorio numečiau būdama su vaiku, ir vis neatėjo rytojus, kada numesti tą antrą dalį svorio. Sukviečiau kompaniją moterų, tokių pačių kaip aš, po nėštumo siekiančių numesti svorio.

Kai kas priaugo svorio dėl kitų priežasčių, nes galvojo, valgykite mažiau reikia valgyti už du, dabar nėščiosioms valgykite mažiau sakau: pagalvokite, ar tikrai jūsų vynuogės dydžio vaikeliui reikia antro kepsnio arba dar vienos bandelės. Visos pasiekė puikių rezultatų.

Kategorijos

O kad būtų dar įdomiau, parengiau paskaitas: tam aš žinių turėjau, nes ilgą laiką mityba buvo mano hobis, baigiau įvairius su mityba susijusius mokslus, kai kuriuos psichologijos kursus valgykite mažiau maistas labai siejasi su mūsų galva. Po kurio laiko teko pasirinkti, valgykite mažiau tai mano pagrindinis darbas, ar vis dėlto tik hobis, nors aš tam hobiui skirdavau labai daug laiko.

Kad numestumėte svorio, jūsų gaunamos energijos kiekis turi būti mažesnis už išnaudojamąjį energijos kiekį. Tai faktas. Nėra maisto, tablečių, piliulių ar kitokios formos vaistų, kurie stebuklingai tirpdytų kilogramus.

Rytojus niekada neateina? Stambūs kaulai?

valgykite mažiau, kad numestumėte svorio numesti svorio cosa vuol dire

Kartais žmonės galvoja, kad jiems sutrikę hormonai, ir dėl to negali numesti svorio, bet iš tikrųjų svorio gali numesti visi. Baimės visada sumažėja jas įvardijus. Yra ir pratimų, pavyzdžiui, susirašyti, ką bijai prarasti. Pirma mintis, kai kalbame apie svorio metimą, būna tokia — aš tikrai nieko neprarasiu. Bet tai nėra tiesa — jeigu mes tik kad numestumėte svorio ir nieko neprarastume, visi mestume svorį. Pavyzdžiui, kai įsivardiji, jog bijai, kad maistas bus neskanus, įvyksta akistata, imi suprasti, ką daryti.

  • Autorius: Žmonės.
  • Ką valgyti norintiems numesti svorio, o ką – norintiems užsiauginti raumenų? - DELFI Gyvenimas
  • Svorio metimo skandalas per
  • Pagrindiniai svorio metimo principai 4.
  • Pagrindiniai svorio metimo principai
  • Kaip numesti svorio nuo rankų?

Svarbu atrasti naujų skanių patiekalų, tada nebeatrodo, kad kažką aukoji ar prarandi. Aš turiu alkio kad numestumėte svorio ir žinau, kad numestumėte svorio su savimi turiu pasiimti šiek tiek maisto, jeigu yra tikimybė, kad kažkuriuo momentu jo negausiu. Kartais tai labai paprasti sprendimai. Kas jį sukuria — tėvai?

Vienas iš jų — tėvai, pavyzdžiui, skubinantys valgyti. Tai dažnai matoma, kai kūdikiai valgykite mažiau tyrelę: jie maistą ilgai gromuliuoja burnoje, o mamos ir tėčiai nesupranta, ką ten gromuliuoti, taigi tyrelė skysta.

Tačiau iš tiesų vaikų burnoje pagaminama mažiau fermentų, be to, skonio receptoriai valgykite mažiau gauti daugiau impulsų, ir tai, ką išmokstame kūdikystėje, tęsiasi ir vėliau. Anksčiau, praeitame šimtmetyje, buvo toks dalykas — suvalgyk iki galo tai, kas įdėta, nes buvo didelis maisto trūkumas ir nežinojai, ar gausi ką nors vėliau ir kiek. Kai pradedame suprasti, kas su mumis darosi, nėra tikslo to jausmo neigti ar slopinti, nes jis vis tiek yra. Klausimas, kaip su juo gyventi?

Ar įmanoma jį įveikti? Ar ir čia galioja tavo įvardyta taisyklė, kad turi sau pripažinti, jog turi šią problemą? Kartais žmonės emocinį valgymą painioja su nuovargiu, nepakankamu valgymu ar miego trūkumu. Tarkime, jeigu grįžtate vakare ir siaubingai kad numestumėte svorio valgyti, imate šluoti šaldytuvą ir dar patikrinate spinteles, tai nebūtinai emocinis valgymas.

Rytinė mankšta mane nuvylė

Gali būti, kad tiesiog labai mažai miegojote, per mažai valgėte dieną — priežasčių gali būti įvairių. Bet jei išsimiegame, tinkamai valgome ir vis tiek taip elgiamės, tada tai emocinis valgymas.

Tai nebūtinai apsirijimas, galbūt tiesiog kiekvieno valgymo metu žmogus suvalgo per daug. Tačiau pirmiausia svarbu susižiūrėti kitus dalykus.

Emocinis valgymas yra bėda. O jei kalbame apie tai, kas yra skanu, — maistas turi būti skanus.

Ar ne treniruočių dienomis reikia valgyti mažiau?

Tam, kad numestumėte svorio, kiek ilgai galite valgyti neskanų maistą? Juokauju, kad tol, kol rastumėte skanaus maisto. Aš nesiūlau atsisakyti skanaus maisto, siūlau rasti skanių naujų patiekalų. Aišku, be kulinarinių katastrofų to padaryti nepavyks ir tą reikia priimti kaip žaidimą.

6 dalykai, kurie nutinka, kai atsisakome pusryčių

Kartais laimi, kartais pralaimi, bet jeigu pralaimi, bet nėra taip, kad daugiau niekada nežaisite šito žaidimo. Mes šeimoje turime vakarą, kai valgome nesąmones. Nubalsuojame, kurią nesąmonę valgysime, ir be jokios sąžinės graužaties tą dieną su didžiuliu malonumu tai suvalgome.

Jeigu kažko labai nori, tai reikia suvalgyti.