Dietologė pataria: kaip atsikratyti svorio negrįžtamai?

Kaip padėti savo šeimai numesti svorio

Kaip padėti sau numesti svorio?

Per 2 savaites - minus 10 kg

Žemiau aptarsiu dvi dažniausiai mano praktikoje pasitaikančias klaidas metant svorį. Pirma klaida: badavimas Vis dar dažnai sutinku žmonių, kurie tiki, kad badavimas, drąstiškas suvartojamo maisto kiekio sumažinimas — kelias į sėkmę padėsiantis atverti duris į jų norimas kūno formas ir gerą savijautą.

praranda 8 kūno riebalus per mėnesį

Deja, tai tikrai nėra tiesa. Turite suvokti, kaip padėti savo šeimai numesti svorio vartojant per mažai maistinių medžiagų, kūno svoris keliais kilogramais sumažėja vien skysčių ir raumenukų sąskaita. Blogėja savijauta, jaučiatės aptingę ir nedarbingi. Tad siūlau valgyti daugiau, bet atsikratyti kilogramų greičiau ir jaustis žvaliau!

Dietologė pataria: kaip atsikratyti svorio negrįžtamai?

Daugumai turėjo kilti klausimas, kaip tai įmanoma? Duosiu paprastą pavyzdį. Vietoj cepelinų porcijos visada galite rinktis ant grotelių keptos vištienos ar kalakutienos kepsnį su be riebalų keptomis, dieviško skonio saldžiomis bulvėmis ar ryžiais.

Suvartojamų kalorijų kiekis bus panašus, o nauda siekiant siekiant atsikratyti svorio, nepalyginamai didesnė. Žinoma, nuoširdžiai rekomenduoju, kad mitybos planą sudarytų tai išmanantis specialistas.

Kaip padėti sau numesti svorio?

Sutaupysitie tiek laiko, tiek ir pinigų, o ir rezultatą matysite greičiau. Kiekvienas iš mūsų yra unikalus ir ypatingas, mūsų kunai į maistą reaguoja skirtingai, tad dieta privalo būti individuali ir nuolat koreguojama bei tikslinama. Universalaus sprendimo tiesiog nėra! Nuo ko pradėti mažinti kūno svorį?

3 paprastos mitybos gudrybės padės greičiau numesti svorį

Žemiau pateiksiu trumpą, logišką ir su daugybe klientų bei kaip padėti savo šeimai numesti svorio patikrintą planą: 1. Nusiteikimas ir vidinė ramybė Norint numesti svorio, visų pirma reikia nusiteikimo, ir vidinės ramybės.

kaip padėti savo šeimai numesti svorio elvis duran numesti svorio

Viską griaunanti būsena — nusistatymas, kad va jau dieta ir negausiu nieko skanaus valgyti, badausiu, jausiuosi blogai ir mano geros ir skanios gyvenimo dienos baigtos.

Mielieji, pasirinkę tinkamą svorio mažinimo strategiją jausitės energingi, žvalūs ir pradėsite džiaugtis savo kūno formų pokyčiais.

Medicinos ir chirurgijos centro NORTHWAY gydytoja dietologė Daina Kaftanikienė atskleidžia, ką turėtumėte daryti, norėdami sulaukti ne trumpalaikio efekto, po kurio svoris sugrįš, bet ilgalaikių pasikeitimų. Daug žmonių, o ypač moterų, sau prisižada nuo kitų metų keisti mitybos įpročius, gyvenimo būdą. Ar toks nusistatymas veiksmingas? Nuo sausio mėgstame užsibrėžti daryti kažką naujo — mesti rūkyti, pradėti sportuoti, išbandyti naują mitybą. Aš būčiau už tai, jog žmonės tokius pokyčius pradėtų daryti tada, kai jausis sulaukę tinkamo laiko, mat praktika rodo, jog sausio 1 d.

Mityba Tikriausiai yra tekę girdėti, kad mityba metant svorį yra kertinis akmuo kelyje į sėkmė. Tai tikrai yra tiesa.

Mokslininkai pastebėjo, jog mažiau sveriančios moterys labiau pasitiki savo jėgomis, geriau sugeba kontroliuoti ir keisti savo elgesį ir yra įsitikinusios, kad visi įvykiai jų gyvenime priklauso nuo jų pačių.

Prisiminkite, kad sveikas maistas taipogi yra skanus, be to, teikia ne tik gerą savijautą, bet ir tiesia kelia i gražų ir tvirtą kūną. Tereikia nebijoti eksperimentuoti, pajungti fantaziją ir rezultatas bus išties nuostabus. Sportas Norint ne tik numesti svorio, bet ir formuoti gražias kūno formas rekomenduoju lankytis treniruoklių salėje.

ar cukrus sustabdo riebalų nuostolius?

Svorio atskiratyti galite ir be treniruoklių pagalbos, bet formuoti tobulų kūno formų be sporto nepavyks. Profesionaliai sudaryto treniruočių plano dėka pagražinsite, formuosite kūno formas, sustiprinsite raiščius, sausgysles.

„Nusprendžiau numesti svorio!”: kas svarbu lieknėjant? (rekomendacijos)

Sporto naudą pradėsite jausti labai greitai. Sportuoti rekomenduoju 3 kartus per savaitę. Turėkit galvoje, kad šiuo atveju daugiau tikrai nėra geriau. Raumenukams reikia poilsio.

Per dažnas krūvis gali sukelti priešingą efektą nei tikėtasi, tad krūvį dozuokite protingai.

kaip padėti savo šeimai numesti svorio

Aktyvus poilsis Būkite aktyvūs ir energingi kiekvieną dieną. Stenkitės kuo mažiau laiko leisti drybsodami prieš televizorių.

Nuorodos kopijavimas

Eikite su šeima pasivaikščioti, važinėkitės dviračiais, eikit, kad ir į prekybos centrus. Būkite aktyvūs ir už tai būsite apdovanoti gera savijauta!

Kas išauga iš storų mergaičių Virginijos Sankalienės nuotr.

Papildomi rezervai Siekiant geriausių rezultatų per trumpiausią įmanomą laiką mitybos-sporto rėžimą rekomenduojama papildyti papildomomis medžiagomis, padedančiomis greičiau pasiekti užsibrėžtų rezultatų. Iškiriu tris, mano manymu, pagrindines kategorijas: Aminorūgštys — kaip padėti savo šeimai numesti svorio statybinės medžiagos, padedančios greičiau atsistatyti po treniruočių, apsaugančios raumenis nuo irimo ir pervargimo.

Vitaminų ir mineralų kompleksai — tai biologiškai aktyvių medžiagų, dalyvaujančių įvairiose organizmo reakcijose, kompleksai, kurių poreikis išauga aktyviai sportuojant.

kūno svorio netekimas per savaitę

Vitaminų trūkumas gali privesti prie padidėjusio nuovargio, mieguistumo, energijos trūkumo ir pervargimo.

L-karnitinas — tai aminorūgščių junginys, reikalingas imuninei sistemai, raumenims, širdžiai ir kitiems vidaus organams. Tai vienas saugiausių maisto papildų lieknėjimui, kuris gali būti saugiau vartojamas ilgą laiką iki metų. Laikantis dietos L-karnitinas padeda kūno riebaliukus panaudoti energijai, todėl riebalai deginami greičiau, neleidžiama kauptis jų atsargoms.

Sekite mus:

Taip pat suteikia energijos ir žvalumo. Svarbu: maisto papildus vartokite tik pasitarę su treneriais, mitybos specialistais. Šiuo atveju galioja taisyklė teigianti, kad daugiau tikrai ne visada geriau.

kaip padėti savo šeimai numesti svorio

Mylėkite save labiau ir pasiekite norimų rezultatų greičiau!