Geriausios dietos nėra. 9 pagrindinės svorio mažinimo taisyklės

Sekti svorio metimą ir matavimus. Svorio (antsvorio) metimas sveika mityba

svorio metimas ir svorio valdymas 3 kg svorio per savaitę

Visi mes skubame, rūpinamės studijomis, darbu, kūnas plonas ir tinkamas, vaikais, draugais, savo gyvenamuoju būstu, drabužiais, automobiliais, net nesusimąstydami, kad iš tikrųjų pagrindinė ir svarbiausia buveinė yra mūsų kūnas, kuriuo ir derėtų rūpintis pirmiausia ir kuo nuoširdžiau.

Ką reiškia sveikai maitintis, turint antsvorį?

Svorio (antsvorio) metimas sveika mityba

Pirmiausia — tai atsisakyti šlamšto saldumynų, bandelių, pyragųt. Šia nuostata paremtos visos sveikos mitybos rekomendacijos.

Toliau seka kramtymas.

Šis riebalų perteklius yra žalingas sveikatai, daugelio sveikatos sutrikimų rizikos veiksnys II tipo CD,  hipertenzijadislipidemija, koronarinė širdies liga, onkologiniai susirgimai, kt. Efektyviam riebalų mažinimui būtina sureguliuota mityba, fizinis aktyvumas ir poilsio režimas. Įprastai svorio mažinimui rekomenduojamas vidutinio intensyvumo fiziniai pratimai.

Jei kiekvieną kąsnį prieš nurydami kramtysime ar 90 kartų, tai paprasčiausiai nespėsime persivalgyti. Turbūt atkreipėte dėmesį, kad kai esame labai alkani ir maistą tiesiog ryjame beveik nekramtę, vieną minutę dar galime jaustis labai alkani, o kitą — jau persivalgę, nes sotumo jausmas ateina vėliau.

Kaip greitai numesti svorio? Laba diena, į tai Jums galėtu atsakyti gydytojas dietologas konsultacijos metu.

Labai svarbu ir teisingas vandens vartojimas Gerti vandenį reikia prieš kiekvieną didesnį valgymą, ypač pusryčius, pietus ir, žinoma, kai esame ištroškę. Bet nebereikia daug vandens gerti vakare, ypač 3 — 4 valandas prieš miegą. Stiklinė ar dvi vandens, išgerto prieš valgį, padės sumažinti suvalgomo maisto kiekį, bet tik trumpam, jei valgiui rinksitės didelio glikeminio krūvio maistą.

Didelio glikeminio krūvio produktai — toks maistas, kurio suvalgius staiga padidėja gliukozės kiekis kraujyje. Tuomet organizmas turi greit padidinti insulino, kuris padeda grąžinti normalų gliukozės kiekį kraujyje, o giukozės perteklius, nesunaudotas raumenų ir kitų organų darbui, niekur nedingsta.

sekti svorio metimą ir matavimus jokių svorio metimo rezultatų

Todėl patarčiau rinktis mažo glikeminio krūvio produktus, kurie nesukelia staigaus gliukozės kiekio kraujyje padidėjimo, ilgesnį laiką išlaiko jį stabilų ir todėl mes ilgiau jaučiamės sotūs. Didelio glikeminio krūvio produktai — mano jau minėtas šlamštas saldumynai, bandelės, pyragai ir t.

Geriausios dietos nėra. 9 pagrindinės svorio mažinimo taisyklės

Pilno grūdo ryžiai rudieji, laukiniai taip pat daug mažesnio sekti svorio metimą ir matavimus krūvio nei baltieji poliruoti. Kalbant apie vaisius, reikia pasakyti, kad bananai ir vynuogės yra labai didelio glikeminio krūvio, kriaušės ir arbūzai — kur kas mažesnio, o uogos gervuogės, mėlynės, avietės, braškės — mažiausio.

Jei labai norite banano, rinkitė apyžalį, ne visai prinokusį — toks bus mažesnio glikeminio krūvio.

sekti svorio metimą ir matavimus kaip lieknėti atnaujinti

Įdomu tai, kad glikeminis krūvis priklauso ne tik nuo pradinio produkto savybių, bet ir nuo pagaminimo būdo: nepervirti makaronai yra mažesnio glikeminio krūvio nei iš tų pačių miltų iškepta duona! Tai bendri patarimai, labai svarbūs ir reikalingi visiems, o visa kita — labai individualu.

Turbūt todėl prirašyta tiek daug staipsnių ir knygų šia tema, sukurta šimtai dietų.

  • By Donatas Pocius Neklasifikuota Kaip aš per metus be pastangų numečiau 18 kg Pradėsiu savo ilgą rašliavą nuo to, kam šitas straipsnis skirtas ir kodėl jį parašiau.
  • Kaip numesti riebalų nuo pilvo
  • Nemokamos nuotraukos svorio metimas paieška, atsisiuntimas - virklund-sport.lt
  • Stebėti svorio metimo rezultatus padeda ne tik svarstyklės
  • Praleidžia gerą būdą mesti svorį

Nepatarčiau laikytis vienos ypač griežtos dietos ilgesnį laiką, nes tokios dietos paprastai būna labai vienpusiškos sekti svorio metimą ir matavimus padeda pasiekti tik labai trumpalaikių rezultatų. Kur kas svarbiau įsiklausyti į savo organizmą ir, laikantis mano minėtų bendrų patarimų, neskubant siekti ilgalaikio tikslo — stabilaus, bet ne per didelio kūno svorio.

Kaip aš per metus be pastangų numečiau 18 kg

Todėl dar viena svarbi taisyklė: nesistenkite numesti iš karto daug svorio, nes organizmas ir oda prie mažesnio svorio turi prisitaikyti palaipsniui. Net jei tai bus tik 0,5 ar 1 kg per mėnesį, per metus neteksite jau visų 6 ar 12 kg, o svarbiausia, per sekti svorio metimą ir matavimus laiką jūs išmoksite valgyti, mėgautis maistu ir nestorėti.

  1. Tačiau akivaizdu, kad taip nebūna ir niekada nebus.
  2. Mano šeima nori, kad numesčiau svorio
  3. Tipiški svorio metimo įpročiai
  4. Svorio tinktūra
  5. Kaip numesti nepageidaujamus riebalus

Linkiu sėkmės ir nepamiršti laikytis šių patarimų visą savo gyvenimą. Gydytoja kardiologė Audronė Grigalevičienė Gydymas dozuotu fiziniu krūviu — galimybė numesti svorio ir pagerinti sveikatos būklę! Verta paskaityti.