Vietinis riebalų deginimas. Kaip deginti riebalus

Somatotipo riebalų nuostoliai

Namai » Mityba » Vietinis riebalų deginimas. Kaip deginti riebalus Vietinis riebalų deginimas.

Kaip numesti svorio mezomorfinei merginai. Kultūrizmo enciklopedija

Kaip deginti riebalus Vietos svorio metimas ar tikslingas riebalų mažinimas yra labai ginčytina problema. Be to, beveik visi, kurie bent jau turi ką nors bendro su kūno rengyba, kultūrizmu ar sporto aikštynu, ginčijasi dėl jo.

mre numesti svorio

Beveik visi mano, kad prievolė įsitraukti į diskusiją apie vietinį riebalų deginimą pradedant fitneso instruktoriais, kurie tik neseniai baigė kūno rengybos kursus, ir baigiant mokslo šviestuvais, laboratorijų vadovais ir profesoriais.

Vis dėlto nenuostabu, kad ši tema sukelia tokį rezonansą. Nuomonių somatotipo riebalų nuostoliai Mes įpratę atkreipti dėmesį į valdžios institucijų nuomonę. Tai yra, jei didelis dėdė-treneris mūsų sporto salėje mums sako, kad nėra vietinio riebalų deginimo, tada mes linkę juo tikėti, nes jis iš principo yra mums autoritetas. Tačiau problema yra ta, kad jo autoritetas priklauso tik nuo to, kad mes neturime kitų valdžios institucijų.

Susiję: Jillian Michaels sako, kad šie 6 paprasti patarimai padės jums prarasti svorio, kaip jūs esate "didžiausias nevykėlis" Shutterstock Daugelis iš mūsų gali iš viso susikurti į vieną iš somatotipo riebalų nuostoliai bendrų kategorijų pripažįstant, kad net šiose kategorijose yra daug įvairių formų ir dydžių. Kūno sudėjimas yra išlaisvinimas, nes jis suteikia jums kažką sutelkti į gerą, liesos kūno masę. Nesvarbu, kokia masto kalba, jei esate sveiko kūno sudėties diapazone, tu viskas gerai! Jūsų idealus kūno sudėjimas priklauso nuo jūsų tikslų.

Tačiau net apsilankę pas mūsų šalies mokslininkus galite rasti daugybę mokslinių darbų ir tyrimų, patvirtinančių, kad egzistuoja vietinis riebalų deginimas. Be to, kai kurie netgi kuria treniruočių sistemas, galinčias užtikrinti vietinį riebalų deginimą ir kurios, beje, yra plačiai naudojamos Vakaruose ir dėl tam tikrų priežasčių mūsų somatotipo riebalų nuostoliai visiškai ignoruojamos.

Tuomet iškart kyla du klausimai: ir visų raumenų grupių treniruotės, kurias, beje, rekomenduojama atlikti pradedantiesiems tik prižiūrint tam pačiam treneriui - ar tai nėra rinkodaros žingsnis? Ir svorio metimo pyktis klausimas: remiantis tuo, ką jūs deklaruojate, kad vietinis riebalų deginimas yra neįmanomas? Dažniausiai treneris nesugeba išsamiai atsakyti nei į pirmą, nei į antrą klausimą.

Be to, paskelbta ir plačiai žinoma apie vietinio riebalų deginimo tyrimus. Ir, remdamasis somatotipo riebalų nuostoliai patirtimi, galiu pasakyti, kad kai kurie iš jų tikrai pasiekia pastebimų rezultatų, somatotipo riebalų nuostoliai atliekama treniruotė yra bent jau artima sąlygoms, kuriomis vyksta vietinis riebalų deginimas. Riebalų deginimo fiziologija Trumpai apsvarstykite riebalų atsargų pašalinimo mechanizmą. Žmogaus kūne esantys riebalai yra laikomi specialiai tam sukurtose ląstelėse - lipocituose.

Išsiskirdami iš lipocitų, riebalai suskaidomi į riebalų rūgštis ir gliceriną. Be to, riebalų rūgštys turi patekti į raumenų ląstelės mitochondrijas, kur oksidacijos procesas vyksta išleidžiant energiją. Kiekvienas lipocitas turi receptorius, reaguojančius į hormonus, turinčius lipolitinių savybių. Šiuos hormonus išskiria endokrininės liaukos.

Kaip numesti svorio mezomorfinei merginai. Kultūrizmo enciklopedija

Yra keli lipolitinių hormonų tipai, atitinkamai, tas pats receptorių rūšių, sąveikaujančių su costco numesti svorio ar kitu hormonu, skaičius. Hormonai, su kuriais sąveikauja lipocitų receptoriai: adrenalinas, adrenokortikotropinis hormonas, gliukagonas, norepinefrinas, skydliaukę stimuliuojantis hormonas, vazopresinas, α ir β-melanocitus stimuliuojantis hormonas, augimo hormonas Taigi, visavertis riebalų deginimo procesas atrodo taip: dėl išorinių ir arba vidinių veiksnių poveikio į kraują išsiskiria hormonai, turintys lipolitinių savybių.

Judėdami palei kraują, jie sąveikauja su lipocitų receptoriais, somatotipo riebalų nuostoliai riebalinės rūgštys ir glicerinas iš lipocitų patenka į kraują. Ypatingu būdu riebiosios rūgštys yra gabenamos į mitochondrijas, kur vyksta ilgai lauktas riebalų deginimas.

Vietinis riebalų deginimas Apsvarstytas riebalų deginimo proceso fiziologija leidžia analizuoti abiejų pusių argumentus: tų, kurie teigia, kad vietinis riebalų deginimas yra somatotipo riebalų nuostoliai, ir jų priešininkų. Taigi, svarbiausi pirmosios argumentai: 1. Ląstelinių receptorių, reaguojančių į lipolitinius hormonus, aktyvumas somatotipo riebalų nuostoliai daug mažesnis kūno vietose, kūno riebalų, kuriuos reikia numesti per savaitę yra fiziologiškai sukurtos kaupti riebalų atsargas sėdmenis, skrandį.

Apsvarstykite priešingą požiūrį. Pirmasis priešpriešinis argumentas: nepaisant to, kad kraujas vienodai juda visame kūne, visiškai įmanoma padidinti jo tūrį konkrečioje kūno vietoje. Kultūrizme net tokia technika egzistuoja, ji vadinama siurbimu.

ar turintys IBS gali numesti svorio svorio metimo pamokos

Įdomu tai, kad kultūristai visur naudoja siurbimą, yra gerai susipažinę su šio proceso fiziologija, tačiau tuo pat metu tvirtina, kad kraujas cirkuliuoja tolygiai visame kūne, todėl vietos numesti neįmanoma. Be to, gerai žinomas kūno gebėjimas prireikus padidinti kraujagyslių tinklą. Paprasčiau tariant, jei vienoje vietoje visada yra daug kraujo, susidaro naujos kraujagyslės, skirtos normalizuoti jos apytaką.

Šis nevalingas kūno bandymas kištis somatotipo riebalų nuostoliai vietinį riebalų deginimą reikalauja padidinti somatotipo somatotipo riebalų nuostoliai nuostoliai, kad palaikytų hormonų koncentraciją kraujyje.

Antras prieštaringas argumentas: jei tam tikrų ląstelių receptoriai ilgainiui gali sumažinti jautrumą hormonams, kodėl atvirkštinis procesas neįmanomas? Visiškai įmanoma, somatotipo riebalų nuostoliai tinkamai pasirinkus kūno zonų receptorius, fiziologiškai suprojektuotus kaupti riebalams, padidės jų jautrumas hormoniniam poveikiui arba padidės receptorių skaičius.

Taigi, faktas, kad tam tikroje kūno vietoje galima daug kartų padidinti kraujo tūrį. Vienintelis įspėjimas - šis kraujas turėtų būti prisotintas hormonų, turinčių lipolitinių savybių. Tai galima visiškai pasiekti pasitelkus tinkamus mokymus ar farmakologinius preparatus. Moksliniai įrodymai Vietinio riebalų deginimo klausimą atidžiai svarstė mūsų tautietis Viktoras Nikolajevičius Selujanovas.

Ši tema jį sudomino, nes jis pastebėjo, kad sportininkams, užsiimantiems rankų lenkimu, kūno riebalų sankaupos nyksta daug greičiau nei bet kurioje kitoje kūno vietoje. Na, o tada prasidėjo Įdomu tai, kad tyrimai, atlikti V.

Selujanovas patvirtino ne tik taško riebalų sumažinimo, bet ir vietinės hipertrofijos galimybę. Paprasčiau tariant, norint suformuoti tūrinį gluteumą, nereikia dirbti su visais raumenų grupės, kuriai jis priklauso, raumenimis. Pakanka teisingai dirbti su vienu konkrečiu raumeniu. Be to, profesorius parengė mokymo programą, skirtą pakeisti kūno sudėjimą, ir mitybos programą, atitinkančią šį mokymą.

Ką gerti, kad išvalytumėte pilvą Žinoma, kaip pašalinti skrandį su dieta. Apie gėrimus, kurie skatina svorio netekimą, sako ne mažiau.

Rusijoje jis mažai žinomas, tačiau Vakaruose jis plačiai naudojamas. Ši programa vėliau buvo pritaikyta vietiniam riebalų deginimui ar hipertrofijai ir gana aktyviai naudojama dabar mokant imtynininkų. Deja, beveik nė vienas iš šiuolaikinių kūno rengybos klubų ir sporto salių trenerių nepasakoja savo klientams apie vietinio svorio metimo galimybę, priversdami juos pakartotinai atlikti ilgas visų raumenų grupių treniruotes.

Nuo teorijos iki praktikos Ir galiausiai įdomiausias dalykas yra tai, kaip organizuoti vietinį somatotipo riebalų nuostoliai deginimą. Na, žinoma, norint užtikrinti riebalų rūgščių panaudojimą, tai yra, sukurti energijos deficitą. Tam naudojama dieta, kuri iš esmės atitinka standartinę dietą, skirtą svorio metimui, derinant ją su tinkamais treningais. Paprasčiausias būdas yra sintetinti adrenalino hormoną - tam reikia atlikti intervalinį kardio HIIT.

Tvirti riešutai

Po to, nepertraukdami poilsio, mes pradedame užpildyti probleminės srities raumenis krauju. Lygiagrečiai kraujas taip somatotipo riebalų nuostoliai pateks į riebalinį audinį, atitinkamai, lipocitų receptoriai reaguos į hormono buvimą. Eglių raumenų treniruotės režimas - 30 sekundžių intensyvaus darbo, po to 30 sekundžių poilsio. Tai yra vienas požiūris. Yra trys tokie požiūriai, kuriuos reikia pertraukti minutes, norint užsiimti veikla lauke. Trys požiūriai sudaro rinkinį.

Optimaliausia komplektuoti 10 tokių rinkinių, mažiausias skaičius - 5 komplektai. Tada mokymas gali būti laikomas baigtu. Pagal šią sistemą reikėtų treniruotis du kartus per savaitę, tokias treniruotes pertraukiant įprastu kardio treniruokliu.

Rezultatas bus pastebimas po dviejų savaičių. Rezultatas - žymiai pagerėjęs penktojo taško vaizdas per dvi savaites! Ir beveik sulaužytas kojų preso treniruoklis. Jis mano, kad, tarkime, jei banguojate kaire koja, numeta svorio būtent kairioji koja. Išteklių savininkai, kuriems svetimas kūno rengyba, ir kompetentingų fitneso redaktorių samdymo problemos mąsto panašiai.

Na, žmogaus psichologija tik somatotipo riebalų nuostoliai užduotį. Taigi paaiškėja, kad vietos riebalų deginimas, atrodo, nėra, tačiau plačiosios masės tuo tiki. Ar vis dėlto to yra? Ar galimas vietinis riebalų deginimas? Taigi klasikinė kūno rengybos teorija visais įmanomais būdais paneigia šį reiškinį. Tačiau profesorius Selujanovas to nemano. Be to, sporte gerbiamas profesorius to visai neabejoja. Kaip pavyzdys parodyta, kad sakoma, kad bėgikai turi plonesnį riebalų sluoksnį ant kojų, tačiau riebalai gali gulėti ant pilvo ir nugaros, o slidininkai beveik neturi jokio sluoksnio visame kūne.

Ir viskas todėl, kad jie stipriai spaudžia kiekvieną treniruotę. Tiksliau, jie atlieka ciklišką apkrovą lėtoms raumenų skaiduloms.

Dabar apsižvalgykite. Ar jūsų grupėje yra daug lieknos ir raižytos aerobikos? Tai tas pats. Griežtai tariant, profesorius Selujanovas vietos riebalų deginimo faktą laiko moksliškai įrodytu, tačiau somatotipo riebalų nuostoliai sportininkų, treniruočių tam tikru režimu, atžvilgiu.

Vietos riebalų deginimo paslaptis iš prof. Dienomis be ilgų jėgos treniruočių galite valgyti, kaip esate įpratę, tačiau po pietų sumažinkite paprastų angliavandenių kiekį, ir apskritai geriau stenkitės laikytis mažai kalorijų reikalaujančios dietos. Na, žinoma, nepersivalgykite, pabandykite atsigriebti somatotipo riebalų nuostoliai vitaminų poreikio ir pan.

Kodėl vietinis riebalų deginimas yra teorija Žinote, čia jūs galite būti šios sistemos palaikytojas arba priešininkas kūno rengybos srityje. Nežinau, galbūt tai yra asmeninė neigiama patirtis ar žinių stoka, bet aš tokių nesu sutikusi.

Net formuojančioje grupėje, kur atsisakoma maisto, rekomenduojama likus 4 valandoms iki treniruotės, žmonės paprastai, švelniai tariant, yra vangūs ir pačios klasės metu, ir banguoja kojomis, daugiausia iš entuziazmo. Tarkime, toks nuostabus žmogus egzistuoja. Ji sąžiningai valgo savo vištienos krūtinėlę su kopūstais, o prieš treniruotę sąžiningai nevalgo ir gana sąžiningai atlaiko daugkartinį apskritą be svorio.

somatotipo riebalų nuostoliai

Ji, žinoma, numes svorio. Dabar pakalbėkime apie tai, kodėl daugumai klientų neveikia grupinės aerobikos pamokos. Jie tiesiog organizuojami pagal panašią schemą. Čia yra du triukai - kad tokia schema veiktų, kūnas jau turi turėti stabilų anabolinį foną.

Trečią dieną apkraunamos visos 4 pagrindinės kojų raumenų grupės - dideli, vidutiniai ir maži sėdmenų raumenys, šlaunies priekinis ir užpakalinis paviršiai, blauzdos - blauzdos, blauzdos, padėtis, blauzdikaulis ir priekinės deltos. Vykdomi šie mokymai: kreivas su sviediniu ant pečių 4 x 6 - 8; stumti kojomis 3 x 10; sulenkite kojas treniruoklyje 3 x 12; kėlimas su svoriais ant kojinių 3 x 10 - 15; suoliukas 3 x 8; kėlimo hanteliai priešais jus 3 x 8; 3 x maks.

Į kardio grupę dažniausiai einame su pradedančiaisiais, kuriems visa tai netaikoma. Taip pat aerobika labiau padidina apetitą nei pagreitina medžiagų apykaitą. Jelena Selivanova Jei norite sumažinti riebalų kiekį tam somatotipo riebalų nuostoliai kūno vietoje, tuomet norite mankštintis vietinis riebalų deginimas. Vieni sako, kad tai įmanoma, kiti sako priešingai.

Kas teisus? Vietinis riebalų deginimas ilgą laiką buvo aptariamas knygose, žurnaluose, reklamose ir kt. Tačiau dar m.