Gudrybės, kaip sudeginti kuo daugiau kalorijų

Sudeginti 1 kg riebalų

Gudrybės, kaip sudeginti kuo daugiau kalorijų

Todėl, kad dažniausiai lieknėjame neteisingai — laikomės pačių įvairiausių dietų, neleidžiame sau valgyti tam tikrų produktų ir t. Bet visa tai trunka tik tol, kol pasiekiame norimų rezultatų, o tuomet ir vėl grįžtame prie senų įpročių.

Tačiau sporto ir teisingos mitybos dėka galima sumažinti riebalinių ląstelių dydį. O ar liesėjimui turi reikšmės tai, kiek kalorijų suvartojame? Dietologai mano, kad riebalinių ląstelių augimui įtakos didžia dalimi turi bendras kalorijų suvartojimas ir maža dalimi - tai, iš kokių produktų jos susideda.

Pabandykime paskaičiuoti, kiek kalorijų turėtum suvartoti kiekvieną dieną, jei nori numesti, tarkim, 5 kilogramus. Visų pirma norime tave įspėti, kad nepriklausomai nuo to, kiek daug svorio tau reikia numesti, per dieną tavo organizmas turi gauti MAŽIAUSIAI kilokalorijų ir tai jau būtų labai ekstremalu.

Svorio metimas. Storuliai. Riebalų deginimas.

Jei nori, kad lieknėjimas būtų sveikas, o rezultatai ilgalaikiai — per savaitę reikėtų numesti 0,5 kg. Kad tai pavyktų, kiekvienos dienos raciono kaloringumą turi sumažinti kilokalorijų.

Idealiausias sprendimas — kcal.

sudeginti 1 kg riebalų jokio svorio metimas tik coliais

Nesunku pasiskaičiuoti, per kiek laiko numestum 5 kilogramus. Kiek kalorijų per dieną tau reikėtų suvartoti? Jei nori sulieknėti, privalai įvertinti du aspektus — kiek kalorijų per dieną tu suvartoji įprastai ir kiek jų sudegini. Kiek kalorijų suvartoji — tikriausiai nutuoki jei ne, internete paieškok produktų kaloringumo lentelėso kiek jų sudegini gali pasiskaičiuoti pagal žemiau pateiktą formulę.

Sekite mus:

Tavo tikslas — sudeginti daugiau kalorijų nei jų pasisavina organizmas. Atkreipk dėmesį, kad net ir nieko neveikiant, per dieną susidegina tam tikras kalorijų sudeginti 1 kg riebalų.

svorio netekimas rhr

Skaičiavimui reikės: tavo ūgio, svorio, amžiaus ir aktyvumo indekso. Tarkim, kad tau 25 metai, sveri 75 kilogramus, tavo ūgis — centimetrai ir tu visai nesportuoji.

sudeginti 1 kg riebalų dešimtukas riebalus deginančių gėrimų

Kad sužinotum aktyvumo indeksą, pasirink savo aktyvumo lygį: 1,2 — labai mažas. Tu nesportuoji, dažniausiai sėdi, beveik nevaikštai sudeginti 1 kg riebalų.

  1. Galite valgyti viską, ką norite, ir vis tiek numesti svorio, bet svoris nelygu riebalams.
  2. Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  3. Gudrybės, kaip sudeginti kuo daugiau kalorijų | virklund-sport.lt

Kartais pasivaikštai, kartus per savaitę pasportuoji. Reguliariai sportuoji kartus per savaitę, pakankamai aktyviai leidi laisvalaikį. Sportuoji bent 5 kartus per savaitę, fizinės apkrovos nemažos.

Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO. Kuo greičiau surimtėsi bei sugebėsi prisiimti atsakomybę už patį save, tuo greičiau pajudėsi į priekį ir pamatysi progresą. Nori gauti? Turėsi išmokti duoti. Palik mano teikiamą informaciją suaugusiems.

Profesionaliai sportuoji, treniruotės būna daugiau nei kartą per dieną. Kiek kilokalorijų sudegina tavo organizmas? Tarkim, kad tavo aktyvumas — labai mažas, taigi indeksas — 1,2.

  • Ar celiulitas dingsta numetus svorį
  • Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio
  • Prarasti svorio nasolabial raukšlės

O dabar įsivaizduokime, kad tu per dieną suvartoji kcal. Tai yra ~ daugiau, nei jų sudegini, taigi svoris tau po truputėlį auga.

Fotolia nuotr. Ar jau viską žinome apie medžiagų apykaitą? Kalorijosgaunamos valgant, suteikia energijos - ši reikalinga medžiagų apykaitai ir fiziniam aktyvumui. Medžiagų apykaita - procesų, būtinų gyvybei išsaugoti, visuma: tai raumenų tonuso ir kūno temperatūros palaikymas, kraujo apytaka, širdies darbas, kvėpavimas. Su maistu gaunama energija ir maistinės medžiagos panaudojamos šioms organizmo reikmėms.

Kad jis kristų, tau reikėtų suvartoti kcal. Taigi akivaizdu, kad šiuo atveju svarbiausias dalykas — padidinti fizinio aktyvumo lygį, kad sudeginamų kalorijų skaičius būtų didesnis ir tau nereikėtų taip stipriai varžyti savo mitybos.