Prenumeruokite naujienlaiškį

Ar daugiau pukimas padeda numesti svorio. 8 priežastys, kodėl plaukimas – geriausias sportas svoriui mesti

O norintiems numesti svorio —  svarbu sumažinti gaunamų kalorijų kiekį bei didesnį jų kiekį išeikvoti,  todėl neretai užsimojus sulieknėti pirmiausiai žingsniuojama į sporto salę, ar užsirašoma į itin intensyvias treniruotes, žinoma, tai — puikus būdas norintiems palaikyti fizinį aktyvumą, tačiau neretai pasirinkus per didelio intensyvumo treniruotes itin greitai nuleidžiamos rankos, kadangi organizmui sunku prisitaikyti prie didelės apkrovos, atsiranda raumenų skausmas, nuovargis.

negaliu numesti svorio dėl omeprazolo

Tačiau vasara yra puikus metas siekiantiems sulieknėti, šiltuoju sezonu net ir neįdėdami pastangų galite lengvai numesti svorio, užsiimdami smagia veikla, kuri gali sudeginti netgi daugiau kalorijų nei alinančios treniruotės! Plaukimas geriau nei aerobiniai pratimai? Plaukimas — ne tik puikus būdas leisti laisvalaikį, tai pat tai yra vienas geriausių būdų pagerinti širdies ir kraujagyslių darba, numesti svorio, bei sumažinti stresą. Plaukimas, kaip ir bet kuris kitas užsiemimas degina kalorijas, tačiau savo teikiama nauda jis yra prilyginamas aerobiniams pratimams, kurių metu sudeginamas itin didelis kalorijų skaičius.

Sekite mus:

Plaukdamas — 70 kg sveriantis žmogus per valandą, ar daugiau pukimas padeda numesti svorio nuo plaukimo intensyvumo gali sudeginti nuo iki kalorijų! Tai — viena iš nedaugėlio sporto šakų, kurios priverčia dirbti viso kūno raumenis — neapkraunant sąnarių!

Šis užsiemimas ne tik padeda numesti svorio, tačiau didina ištvermę, stipriną visa ar daugiau pukimas padeda numesti svorio bei gerina bendrą sveikatos būklę. Facebook Jūsų automobilis daro Jus apkūniu? Ši skambi metafora itin gerai apibūdina situaciją, kuomet svarstome kodėl nepavyksta numesti svorio, jaučiame nuovargį ar stokojame energijos.

Nuorodos kopijavimas

Įsivaizduokite jei vietoje automobilio rinktumėtes alternatyvius būdus pasiekti reikiamą vietą, pavyzdžiui — dviratį! Važiuojant dviračiu, per valandą galima sudėginti nuo — kcal, atsižvelgiant į minimo greitį intensyvumą, bei kelio dangą.

ar daugiau pukimas padeda numesti svorio nešvarus svorio metimas

Minant dviratį stiprinami kojų raumenys, didinama ištvermė, be to sudeginamas nemažas kalorijų skaičius, todėl yra lengviau numesti svorio. Skirtingai nuo kitų sporto šakų — dviračio minimas nereikalauja aukšto fizinio pasirengimo, ar ypatingų sąlygų, kadangi galima reguliuoti važiavimo tempą bei greitį. Dauguma žmonių savo fizinį neaktyvumą pateisina laiko stoka, tačiau rinkdamiesi dviratį kaip transporto priemonę ne tik pateksite į reikiamą vietą, bet tuo pačiu metu stiprinsite savo kūną, gerinsite širdies darbą bei neabejotinai sutvirtinsite kūną!

  1. Vietoje sporto klubo – plaukimas, bėgimas arba dviratis
  2. Štai kodėl kuo daugiau laiko praleisti vandenyje, ypač po įtemptos darbo dienos ar patirto ilgalaikio streso — tikrai išmintingas pasirinkimas.
  3. Ji teigia, kad judėjimas vandenyje tinka visiems ir atskleidžia, kokia jo nauda.
  4. Štai kodėl kuo daugiau laiko praleisti vandenyje — o ypač po įtemptos darbo dienos ar patirto ilgalaikio streso — tikrai išmintingas pasirinkimas.

Facebook Tinklinis Vienas iš pagrindinių tinklinio privalumų — kalorijų deginimas. Žaisdami tinklinį per valandą galite sudeginti nuo svorio netekimas šieno kcal, atsižvelgiant į intensyvumą bei pagrindo stabilumą, pavyzdžiui žaidžiant paplūdymio tinlinį, sudeginamų kalorijų skaičių galima padidinti net iki kcal!

Tinklinis geriau nei bet kuri kita sporto šaka Ar kava gali priversti numesti svorio viršutinės kūno dalies darbą —  stiprinami rankų bei pečių raumenys, tuo pat metu ir kojų raumenų viršutinė bei apatinė dalis.

ar daugiau pukimas padeda numesti svorio

Tobulinami manevringumo įgūdžiai, didinama koncentracija bei gerinamas lankstumas. Be to žaidžiant tinklinį, ypač ant smėlio, ar kitos nelygios dangos — gerinama kraujo cirkuliacija, širdies bei kraujagyslių sistemos darbas, taip pat kvėpavimas, tai puikus ar daugiau pukimas padeda numesti svorio ne tik norintiems numesti svorio, tačiau ir siekiantiems pagerinti bendrą sveikatos būklę.

ar daugiau pukimas padeda numesti svorio

Facebook Vertinant šiuos užsiemimus kalorijų kontekste, plaukimas, tinklinis ar važiavimas dviračių gali sudeginti netgi daugiau kalorijų nei bėgimas ar svorių kilnojimas. Todėl vasarą — idealiausias metas siekientiems numesti svorio, tai galite daryti pramogaudami, neįdedant daug pastangų!

Be to šie užsiėmimai gerina kraujagyslių bei širdies darbą, stiprina raumenis, didina koncentraciją bei gerina bendrą sveikatos būklę. Jūsų komentarai.

Asmeninis treneris atskleidė paprasčiausią būdą sveikai numesti svorio