Mokslo ir technologijų pasaulis

Metaanalizė riebalų nuostoliai

Ar nevalgius kardio veikia?

Ši maksima kartojama ne vieną dešimtmetį. Ją galima išgirsti iš kūno rengybos trenerių, ekrano žvaigždžių, maisto produktų ir gėrimų gamintojų ir netgi gydytojų. Mintis, kad ledai ar šokoladukas prieš arba po aktyvios treniruotės nepakenks, padeda visiems — ir sporto salėms, pardavinėjančioms abonentus ir personalines treniruotes, metaanalizė riebalų nuostoliai produktų parduotuvėms, ir mums patiems: malonu save pagirti už teisingą gyvenimo būdą.

Metaanalizė riebalų nuostoliai tik viena: viskas visai ne taip. Pateikiame pagrindines žurnalistės išvadas.

  • Nebereikia panikuoti svorio metimo
  • Cardio vs svorio treniruotes riebalų nuostolių - virklund-sport.lt
  • Kiekybinis bruožas Anotacija Yra keletas pavyzdžių, kaip galima susieti retus kopijų skaičiaus variantus ir sudėtingus nuolatinius žmogaus bruožus.
  • Ar daug riebalų galite valgyti sūrį laikydamiesi dietos?

Judėjimas pervertinamas Paplitęs įsitikinimas, kad šiuolaikiniai žmonės priauga daug svorio, nes vidutiniškai judame daug mažiau, nei mūsų protėviai. Todėl tyrėjai mėgsta tyrinėti tautas, išlaikiusias pirmykštį gyvenimo būdą, kai vyrai kiauras dienas laksto, medžiodami žvėris, o moterys prižiūri ūkį ir vaikus.

svorio metimo atsilikimo laikas 58 metų vyras numeta svorio

metaanalizė riebalų nuostoliai Antropologas Hermanas Pontzeris iš Hunterio koledžo išvyko į Tanzaniją stebėti hadzų, lig šiol gyvenančių medžiotojų ir rinkėjų gyvenimą. Kai paskaičiavo, kiek kalorijų jie eksperimente dalyvavo 18 — 75 metų amžiaus 13 vyrų ir 17 moterų sunaudoja per dieną, rezultatai nustebino: lieknieji medžiotojai rinkėjai eikvodavo tiek pat energijos, kiek ir šiuolaikiniai amerikiečiai ar europiečiai.

Kaip tai paaiškinti? Visų pirma, sunaudojamų kalorijų kiekis priklauso ne tik nuo judėjimo, bet ir nuo tūkstančiams kitų mūsų organizme vykstančių ir gyvybę palaikančių procesų sunaudojamos energijos. Šio ir kitų neakivaizdžių organizme vykstančių procesų įtaka nepakankamai įvertinama.

Tai, kad hadziai nenaudoja daugiau kalorijų nei mes, gali rodyti kitą paprastą faktą: jie nepersivalgo. Fizinis krūvis vis vien reikalingas Net jei bėgtakis jūsų apimčių niekaip nepakeis, atsisakyti jo nevertėtų, tvirtina Belluz: fiziniai pratimai naudingi kūnui ir protui.

Garsios nepriklausomų tyrimų organizacijos Cochrane darbas parodė, kad pratimai svorį sumažina nedaug ir efektyviausi, kai derinami su specialia dieta, tačiau sumažina širdies kraujagyslių ligų ir diabeto išsivystymo riziką netgi tiems, kas nesulieknėjo.

Cardio vs svorio treniruotes riebalų nuostolių

Kiti tyrimai taip pat patvirtina, kad reguliarios apkrovos mažina demencijos ir Alzheimerio ligos išsivystymo riziką metaanalizė riebalų nuostoliai padidina kognityvinius gebėjimus. Galų gale, jei neseniai sulieknėjote, metaanalizė riebalų nuostoliai padės išlaikyti svorį naujame lygyje.

metaanalizė riebalų nuostoliai geriausias būdas mesti svorį, kai 29 m

Patys savaime pratimai naudos neduoda Kaip jau minėta, sporto salės išties naudingos, jei derinamos su teisinga mityba. Daugelyje eksperimentų su maratonuose dalyvavusiais žmonėmis, dvyniais, moterimis po menopauzės ir kitomis žmonių grupėmis, deginusiais kalorijas treniruotėmis, geriausiu atveju buvo stebimas svorio sumažėjimas keliais kilogramais, pabrėžia Belluz.

Ar daug riebalų galite valgyti sūrį laikydamiesi dietos?

Tyrimų sąrašą galima tęsti. Pusšimtį metų egzistuojanti idėja, kad energijos eikvojimas sudegins proporcingą skaičių kalorijų, dabar laikoma pernelyg supaprastinta — mokslininkai organizmo energijos balansą nagrinėja kaip kintančią ir prisitaikančią sistemą. Judėjimas sudegina mažiau kalorijų, nei atrodo Deja, tai metaanalizė riebalų nuostoliai. Kaip sako Alexxai V. Dalis to tenka judėjimui, kurį mes ir taip atliekame kiekvieną minutę, netgi nesitreniruodami. Didžioji energijos dalis tenka bazinio metabolizmo palaikymui, tai yra, funkcijoms, kurias organizmas atlieka metaanalizė riebalų nuostoliai būsenoje: kvėpavimas, širdies darbas,medžiagų apykaita ir t.

Ir tik tai, garsus prarasti svorio lieka, tenka judėjimui.

Mokslo ir technologijų pasaulis

Štai metaanalizė riebalų nuostoliai judėjimo aktyvumo didinimas kalorijų sunaudojimą ir svorio mažėjimą paveikia taip nežymiai. NIH sukurtas modelis rodo, kad 90,5 kg sveriančiam žmogui pradėjus vidutiniu tempu bėgioti po 60 minučių keturis kartus per savaitę ir nepradėjus vartoti daugiau kalorijų, nei prieš pradedant treniruotes, per mėnesį jis neteks kiek daugiau, nei poros kilogramų.

Jei kalorijų suvartojimas padidės, rezultatas bus dar kuklesnis. Pratimai gali trukdyti mesti svorį Tai, kiek judame, susiję su tuo, kiek valgome. Akivaizdu, pradėjus eikvoti daugiau energijos, organizmas stengiasi nuostolius papildyti ir signalizuoja, kad praalkome.

Šis alkio jausmas gali mus priversti suvalgyti net daugiau, nei sudeginome. Čia yra ir psichologinis aspektas: po treniruotės žmonės gali suvalgyti daugiau, ne įprastai, nes jiems atrodo, kad jie sudegino baisingai daug kalorijų.

Galiausiai, daugelis po treniruotės sumažina savo normalų aktyvumą, taip niveliuodami dalį teigiamo efekto, primena Belluz. Viename tyrime metais mokslininkai tris mėnesius kamavo septynias dvynių poras, pripratusias prie nejudraus, sėdim gyvenimo būdo, — vertė juos po dvi valandas kone kasdien minti velotreniruoklio pedalus. Bandomieji buvo maitinami tik laboratorijoje, taip palaikant kalorijų suvartojimą tame pačiame lygyje.

Mokslininkų nuomone, tai įvyko arba dėl bazinio metabolizmo sulėtėjimo, arba žmonės mažiau energijos eikvojo nesitreniruodami. Kuo daugiau treniruojiesi, tuo daugiau metaanalizė riebalų nuostoliai Dar yra metaanalizė riebalų nuostoliai vartojimo plato hipotezė.

1 mėnesio iššūkis numesti svorio

Nesename Hermano Pontzerio darbe nustatyta, kad energijos sąnaudos nebūtinai proporcingos fiziniams krūviams. Padalijęs suaugusius tiriamuosius į tris grupes, Pontzeris metaanalizė riebalų nuostoliai, kad metaanalizė riebalų nuostoliai aktyvių sportu užsiima 2—3 kartus per savaitę energijos sąnaudos didesnės už sėdimo gyvenimo būdo atstovų, o taip pat, kaip tai paradoksaliai beskambėtų, už besitreniruojančių beveik kasdien.

Tai yra, pasiekus tam tikrą apkrovos lygį, energijos sąnaudos nustoja didėti. Tokia išvada prieštarauja tradiciniams įsivaizdavimams, kuriais grindžiamas įvairiausių sporto aktyvumo matavimo prietaisų veikimas, — kad treniruočių trukmės ir sudeginamų kalorijų kiekio priklausomybė yra tiesinė. Pontzeris daro prielaidą, kad žmogaus organizmas moka nustatyti energijos sąnaudų ribą, kad pernelyg daug neprarastų. Kol kas tai tik hipotezė. Nuo blogos mitybos neįmanoma pabėgti Pusę amžiaus girdime, kad fizinė kultūra padės laimėti prieš nutukimą; ši idėja imponuoja, pavyzdžiui, gaiviųjų gėrimų ir saldumynų gamintojams, kurie palaiko įvairius sveikatinimo renginius ir sporto šventes.

Dabar daugelis mokslininkų siūlo šiuos įsivaizdavimus peržiūrėti.

metaanalizė riebalų nuostoliai

Sara Kirk, nutukimo specialistės iš Dalhousie universiteto Kanadoje nuomone, juose slypi potencialus pavojus, nes žmonės, besitikintys viso viršsvorio atsikratyti sporto salėje, nepakankamai įvertina maitinimosi įtaką svoriui.

Ką daryti? Remiantis JAV tyrimų projekto National Weight Control Registry surinkta informacija, sėkmingai atsikratę viršsvorio turi kelis bendrus bruožus.

Jie sveriasi kiekvieną savaitę, riboja kalorijų suvartojimą ir metaanalizė riebalų nuostoliai laikytis atokiau nuo pernelyg riebaus maisto. Be to, jie seka porcijų dydį ir reguliariai sportuoja. Čia svarbu suprasti, kad fizinis aktyvumas ne pakeičia, o papildo maitinimosi ribojimą.