Kuklios dienos

Sveikiausias alus numesti svorio

Perskaitęs šį straipsnį tiksliai žinosi, kas yra intermittent fasting protarpinis badavimaskaip tai veikia, ar tai sveika ir ar tai efektyvu metant svorį bei auginant raumenų masę.

Sulėtinsi medžiagų apykaitą ir pamesi visus raumenis. Susigadinsi sveikatą. Galima juos suprasti — kaip galima būti sveikam ir stipriam reguliariai nevalgant 16, 24 ar net 36 valandas? Bet… IF nėra nesąmonė. IF yra protingas sprendimas, nešantis naudos sveikatai ir padedantis kontroliuoti svorį. IF nauda žmogaus organizmui yra pamatuota ir įrodyta. Tokių nėra. Visiems mitybos planams galioja nenuginčijamas energijos balanso dėsnis — norint numesti svorioreikia suvartoti mažiau kcal, nei kūnas sudegina.

Norint priaugti svorio, reikia suvartoti daugiau kcal, nei kūnas sudegina. IF yra įrankis.

10 metų amžiaus reikia numesti svorio

Jeigu IF principas Tau tinka ir patinka, puiku, pasieksi tikrai gerų rezultatų. Jeigu IF Tau nepatinka — nieko baisaus. Geriausias mitybos planas yra tas, kuris sveikiausias alus numesti svorio Tau ir kurio Tu galėsi laikytis ilgą laiką.

Kas yra protarpinis badavimas Intermittent Fasting? Pasninko metu valgyti negali, tačiau gali gerti kavą, arbatą, ZERO gėrimus ar kramtyti becukrę kramtomąją gumą. Praktikuojantys IF pasirenka valgymo laiką pagal asmeninius poreikius ir galimybes.

Tavo suvalgytą maistą organizmas skaido į įvairias medžiagas, tokias kaip aminorūgštys, gliukozė bei riebiosios rūgštys. Tai įvyksta Tau pavalgius. Insulinas išskiriamas proporcingai su maisto porcijos dydžiu šaltinis. Didesnė porcija — daugiau insulino. Įtakos taip pat turi maisto kompozicija didesnis angliavandenių ar baltymų kiekis iššaukia didesnį insulino išskyrimą. Pakilęs insulino lygis gali išsilaikyti ilgiau kaip 2h šaltinispriklausomai nuo maisto kiekio ir maistinių medžiagų kompozicijos.

Kaip veikia IF Protarpinis badavimas? Turbūt atspėjai, kad IF teikia ypatingą reikšmę… badavimui. IF mitybos planas akcentuoja ne ką valgai, bet kada valgai. Tai yra vidutiniškai h. IF apverčia viską aukštyn kojom. Bet… kam to reikia?

Dažniausiai šie judėjimai pasirenka vieną maistinę medžiagą kaip auką ir ją demonizuoja. Pavyzdžiui: Kažkam angliavandeniai atrodo kalti dėl nutukimo, ligų, mirčių, sveikiausias alus numesti svorio orų ir didelių mokesčių. Paleo dietos šalininkai įkyriai šūkauja, kad ši dieta yra vienintelė teisinga pasaulyje ir mums reikėtų valgyti tai, ką valgė mūsų protėviai. Ne ne, čia nėra nė trupučio susireikšminimo. Suprantama, kad IF iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti kaip dar viena nesąmonė.

Protarpinis badavimas iššaukia reakciją, kuri vadinasi autofagija  šaltinis. Autofagija padeda išsaugoti raumenų masę  šaltinis  bei sulėtina neigiamą senėjimo įtaką organizmui  šaltinis. Ar IF yra sveikiau už tradicinę mitybą? Teigiami dalykai organizme tikrai vyksta praktikuojant IF, ir tai yra faktas.

Ar tai yra geriau už tradicinį, nuolatinį maitinimąsi? IF yra pakankamai naujas, tačiau daug žadantis maitinimosi planas, kurio mokslas dar nespėjo iki galo išnarplioti. Verta paminėti, jog reguliariai sportuojant galima sulaukti panašios naudos sveikatai, kurią gautum praktikuodamas IF  šaltinis. Jeigu tu nori atsikratyti nepageidaujamų kilogramų ir tikrai nuoširdžiai nemėgsti sporto salės, bet nori pagerinti savo sveikatą ir kompoziciją, tuomet IF net gi ketogeninė IF Tau kuo puikiausiai tiks.

Ar tas pats galioja žmogui, kuris reguliariai sportuoja?

sveikiausias alus numesti svorio

Sveikiausias alus numesti svorio, kad niekada nebuvo ir niekada nebus vieno tikslaus atsakymo į visus klausimus, susijusius su mityba bei sportu. Taip, protarpinis badavimas yra naudingas tavo sveikatai. Lygiai taip pat, kaip reguliarus fizinis aktyvumas yra naudingas tavo sveikatai. Lygiai taip pat, kaip protinga mityba yra naudinga tavo sveikatai. Ir tai prarasti 10 kg riebalų mūsų visuomenės problema.

Žmonės mato tik juodą arba tik baltą. Užsiima kraštutinumais ir mažai reikšmės turinčiomis detalėmis pvz. IF yra naudinga ir efektyvu.

Jeigu geriausiai jautiesi sveikiausias alus numesti svorio būtent IF — puikus, pasieksi tvirto rezultato. Jeigu patinka reguliariai maitintis — puiku, irgi pasieksi tvirto rezultato. Pabandyk ir sužinosi, kas būtent TAU tinka labiausiai. Protarpinis badavimas ir svorio metimas Didžioji dalis žmonių į protarpinį badavimą sveikiausias alus numesti svorio kaip į būdą efektyviai atsikratyti svorio.

Protarpinis badavimas svorio metimui tinka  šaltinis. Svorio numesti labai lengva — tiesiog daryk tą pačią klaidą, kurią daro tuntai: badauk ir daryk tik kardio juk svoriai pučia ir yra fuuuuu, užaugs daug raumenųųųųų.

Nepykit, bet po tokių nesąmonių merginų laukia šitaso vaikinų šitas rezultatas. Ne visai tas, ką įsivaizdavai?

Natūralu, jog nevalgydamas galvosi vien apie tai, kaip tavo raumenys dabar yra nepamaitinti ir tiesiog akyse mažėja. Ne, protarpinis badavimas raumenų audinių neardo  šaltinis. Pasiaiškinam tada, kokiu būdu organizmas tvarkosi su energijos poreikiu. Gliukozė, arba cukrus kraujyje, yra pagrindinis energijos šaltinis tiek organams, tiek ląstelėms.

Paprasčiausias būdas gauti gliukozės — valgyti angliavandenius tavo suvartoti angliavandeniai plonojoje žarnoje verčiami į gliukozę. Reikalui esant, organizmas sugebėtų gliukozės pasigaminti ir iš kitų šaltinių, tokių kaip aminorūgštys pvz. Procesas, kuomet gliukozė gaminama ne iš angliavandenių, vadinamas gliukoneogeneze. Kuomet pasninkauji, kūnas turi du energijos šaltinius: Glikogenas, esantis kepenyse Glikogenas yra angliavandenių forma, kurią organizmas lengvai gali paversti į gliukozę.

Pasninko dienos

Kūno riebalai Riebalai gali būti panaudojami kaip energijos šaltinis, tinkamomis sąlygomis. Taip pat riebalų audiniuose esantis glicerolis gali būti verčiamas į gliukozę. Tavo raumenys yra saugūs, iki kol šie du energijos šaltiniai gali būti naudojami. Kuomet kepenyse išsenka glikogeno atsargos, kūnas imasi versti aminorūgštis į gliukozę. Iš kur tų aminorūgščių gauna? Iš raumenų audinių. Ties ta pasninko valanda, organizmas sunaudoja apie 9g gliukozės per valandą.

Ką valgo vienuoliai? Visas meniu. Geriausias būdas numesti svorio

Gliukozės šaltinis — sveikiausias alus numesti svorio audiniai. Tai nėra itin didelis kiekis. Taip, raumenų masė ardoma, tačiau ne tokiais greičiais ir kiekiais, kaip įprastai gali atrodyti.

Neduok Dieve nepavalgysi kas valandas… Oi, sulauksi visokių bėdų: nenumesi svorio, nepriaugsi raumenų, sulėtinsi medžiagų apykaitą ir niekada nerasi meilės.

Išskyrus, kad nieko panašaus tau nenutiks. Po h pasninko, medžiagų apykaita pagreitėja šaltinis. Jeigu ilgai negauni maisto, ką organizmas daro? Daro taip, kad to maisto rastum — išskiria daugiau noradrenalino ir adrenalino. Šios dvi medžiagos verčia tave judėti bei paaštrina pojūčius. Taip pat ir pagreitina medžiagų apykaitą. Mcdougall svorio netekimas apie valgymų skaičių ir medžiagų apykaitą čia.

Ar dėka protarpinio badavimo IF aš svorio numesiu greičiau, nei įprastai? IF nėra magiškas planas. Nėra nei vieno magiško, greitesnio, greičiausio ar dar kokio nors —iausio būdo deginti riebalus.

Bet IF gali padėti Tau pasiekti tikslo greičiau. Tuoj paaiškinsiu, ką turiu omenyje. Turime tris ko gero vienintelius, realius būdus pagreitinti riebalų deginimą: Pagreitink medžiagų apykaitą. Medžiagų apykaita — sudegintų kcal skaičius. Taip yra todėl, kad Tavo kūnui galioja nenuginčijamas ir paprastas energijos balanso principas: ryšys tarp suvartotų kcal ir tarp organizmo sunaudotų kcal.

Suvartok mažiau kcal, nei kūnas sunaudoja ir svoris mažės. Išmok kovoti su alkiu ir cravings. Bene didžiausia problema yra mitybos plano palaikymas ilgalaikėje perspektyvoje. Dar didesnė problema yra atsisakymas pasimokyti sveikiausias alus numesti svorio tų pačių nesąmonių sveikiausias alus numesti svorio, tikintis kažkokio kitokio rezultato.

Nuo rytojaus pasikeis pasaulis. Bet po kaip prarasti riebią rutiną jis grįžta į pradinį tašką.

Trukt už vadžių — vėl iš pradžių.

10 gerų priežasčių, kodėl turėtumėte gerti alų - DIENOS NAUJIENOS

Metant svorį ar deginant riebalus, su alkiu susidursi ir tai yra neišvengiama. Jeigu priimsi tai, kad yra daug būdų ir kelių pasiekti tikslo ir nuolat mokysiesi, su potraukiais susitvarkysi. Rinkis būdą, kuris Tau bus malonus.

Kūno kompozicijos keitimas yra puikus būdas pagerinti sveikatą, savijautą ir išvaizdą. Tačiau šis būdas reikalauja pastangų ir 57 kibirų išlieto prakaito. Tai užtrunka dvigubai daugiau laiko, nei tau atrodo.

Kaip vyrui atsikratyti gėdingo alaus pilvo: pratimai ir mityba - DELFI Gyvenimas

Gyvenimo būdą pakeisti geba ir nuoširdžiai nori ne kiekvienas. Ypač, kai mūsų visuomenė mato tik 1 ar 2 būdus kažko pasiekti. Dažniausiai tie būdai yra spaudžiantys į siaurus rėmus atsisakyk VISKO, valgyk kartų per dieną, nesportuok ilgiau 40 min ir 35 sek. Pasirink tokią strategiją, kurią galėsi palaikyti ilgalaikėje perspektyvoje. Ar IF dera prie šių kriterijų? Protarpinis badavimas greitina medžiagų apykaitą, tačiau nežymiai ir po ~36h pasninko.

Intermittent Fasting (Protarpinis badavimas): PAPRASTAS IR AIŠKUS GIDAS

Okey, vadinasi IF nėra optimalu medžiagų sveikiausias alus numesti svorio spartinimui. Tačiau IF puikiai tiks tiems, kurie nenori ar nemėgsta dažnai valgyti.

sveikiausias alus numesti svorio

Taip pat IF tinka tiems, kurie mėgsta dideles maisto porcijas. Kai kuriems IF padeda kontroliuoti alkį, kiti praktikuodami protarpinį badavimą jaučiasi tiesiog nuostabiai.

Ir tai veda prie… Intermittent Fasting svorio metimui — apibendrinimas Protarpinis badavimas Intermittent Fasting yra dar vienas efektyvus būdas kontroliuoti kūno kompoziciją, turintis naudos sveikatai. Esant vienodam kalorijų deficitui, protarpinis badavimas efektyvumu nesiskiria nuo tradicinės mitybos šaltinis.

Alkoholis ir dieta: ar suderinama?

Patinka valgyti didelius patiekalus, kelis kartus per dieną? Nesi tas, kuris nepavalgęs ilgesnį laiko tarpą jaučia nepakeliamą alkį? Nemėgsti ruošti daug sveikiausias alus numesti svorio patiekalų visai dienai? O gal tiesiog nori pabandyti kažką naujo?

  1. Balzamiko actas Natūralus jogurtas Mėsos, sūrių ar žuvies nėra šiame sąraše, nes aš jų nenaudoju ir visiems rekomenduoju išbandyti augalinę mitybą, ne tik svorio metimui, o kad pajustumėte koks lengvas ir energingas gali tapti mūsų kūnas.
  2. Ką valgo vienuoliai? Visas meniu. Geriausias būdas numesti svorio
  3. Kaip natūraliai prarasti klubų riebalus

Protarpinis badavimas IF Tau greičiausiai patiks! Mantai, man atrodo pamiršai apie… Ne, nepamiršau — Intermittent Fasting ir raumenų masės auginimas, ar tai suderinama? Taip, raumenų masę auginti sekant protarpinio badavimo mitybos plano yra įmanoma šaltinis.

Ar tai efektyviau už tradicinį mitybos planą? Raumenų masės auginimas reikalauja valgyti daug, tad jeigu nenori ir nemėgsti prikimšti viso to reikiamo kiekio maisto per keletą kartų, IF ko gero Tau nelabai patiks.

Daugelis mato treniruotes tuščiu skrandžiu kaip būdą sudeginti didesnį kiekį riebalų. Nėra nieko blogo treniruotis ir pavalgius — juk abejais atvejais Tu judi fiziškai ir degini kcal. Visgi sportas pasninkaujant turi keletą pranašumų ir vieną didelį trūkumą: Pranašumas: šiek tiek daugiau sudegintų riebalų šaltinis. Kuomet insulino lygis prieš treniruotę nėra pakilęs Tu esi pasninko rėžimeorganizmas geba efektyviau panaudoti riebalų audinius kaip energijos šaltinį. Pranašumas: suaktyvėjusi kraujotaka juosmens srityje šaltinis.

Turimais duomenimis, pasninkas suaktyvina riebalų panaudojimą kaip energiją juosmens srityje. Tai nereiškia, kad sportas tuščiu skrandžiu yra stebuklingas būdas numesti svorio nuo pilvo. Trūkumas: potencialus raumenų irimas šaltinis.

Gąsdina, ar ne?