8 keisčiausi svorio metimo būdai

73 kg numesti svorio

Kaip greitai numesti svorio? Laba diena, į tai Jums galėtu atsakyti gydytojas dietologas konsultacijos metu. Sirgau hormonine liga, bandau po truputį ją gydyti.

Sąžiningai to laikantis, įmanoma per dešimt savaičių numesti apie dešimt kilogramų. Kai kiekvieną savaitę stabiliai šiek tiek sumažės antsvoris, sumažės širdies ir kraujagyslių ligų, diabeto ir insulto rizika.

Geri patarimai, kaip numesti 10 kg per 10 savaičių: Sumažinti kalorijų suvartojimą.

73 kg numesti svorio ar numesite svorio žagtelėdami

Kiekvienas 0,5 kg kūno masės yra maždaug kalorijų. Kalorijos yra energijos saugyklos, gaunamos iš suvartoto maisto.

Galiausiai man pavyko numesti 18 kg, bet kelias iki išsvajoto tikslo nebuvo lengvas.

Dauguma kalorijų 73 kg numesti svorio sunaudojamos atlikti 73 kg numesti svorio veiklas valyti dantis, tvarkytis namuose, dirbti. Kai yra kalorijų perteklius, kūnas jas kaupia kaip riebalus ir dėlto didėja svoris.

  • Kaip aš sulieknėjau: - 20 kg ir kg (nuotraukos prieš ir po) | virklund-sport.lt
  • "Я их никогда не увижу", - мгновенно подумала Николь, пытаясь противиться приливу скорби.

  • Geri patarimai, kaip numesti 10 kg per 10 savaičių | virklund-sport.lt
  • Svorio kontrolė - virklund-sport.lt
  • Dietologės konsultacija. Kaip numesti 4 kilogramus? | virklund-sport.lt
  • Линии сливались, образовывая красное кольцо возле острия.

  • Kaip numesti 18 kg neribojant savęs? | virklund-sport.lt

Jeigu tikslas yra per 10 savaičių sulieknėti 10 kg, tada reikėtų stengtis numesti per savaitę 1 kg svorio, o tai reiškia, sumažinti kalorijų suvartojimą kalorijų. Valgyti liesiau. Norint numesti 10 kg, labai svarbu sveika mityba.

Visada rekomenduojama prieš laikantis dietos pasitarti su gydytoju, kas geriausiai jums tinka.

8 keisčiausi svorio metimo būdai

Į dienos valgiaraštį įtraukti daug daržovių ir vaisių. Rinktis liesą mėsą kalakutieną, vištieną, žuvįbaltymus ankštines daržoves pupeles ir kiaušinius. Vartoti visadalių grūdų makaronus ir duoną, o ne baltą duoną, batonus ir bandeles.

Gerti daug vandens ir liesą pieną, kuris papildytų organizmo kalcio atsargas. Kalorijų suvartojimą kasdien sumažinti — kalorijų, kad bendras kalorijų suvartojimas per dieną būtų mažesnis.

Būti fiziškai aktyvesniems.

  • Liepa Mondeikaitė: svėriau 73 kg ir maniau, kad niekada nepavyks jų numesti - DELFI TV
  • Ar galite numesti svorio cheerleading
  • Spausdinti Šiais laikais, kai liekna figūra laikoma grožio etalonu, žmonės tiesiog paniškai puola laikytis dietų, bėgioti į sporto sales ir visokiais kitokiais įmanomais būdais bando atsikratyti nepageidaujamų kilogramų.
  • Dietologės konsultacija. KMI normalus, bet kaip padailinti figūrą? | virklund-sport.lt
  • Ты сказал, что Патрик видел их сегодня утром.

Mankšta ir kalorijų sumažinimas yra svarbiausi dalykai, norint sulieknėti. Išsikelti tikslą sudeginti — kalorijų per dieną.

Svorio kontrolė

Lengviausia sudeginti kalorijų yra nueinant apie 5 kg. Eiti tokiu žingsniu, kad šiek tiek paintensyvėtų kvėpimas, bet, kad būtų galima palaikyti pokalbį.

  1. Николь услышала, как побежала вода.

  2. По крайней мере однажды в истории Земли эти аминокислоты обрели способность к самовоспроизведению - тогда и началось чудо эволюции, породившей в итоге человеческие существа.

  3. Впрочем, на всем стадионе сидела только одна Эпонина.

  4. KLAUSIMAI-ATSAKYMAI
  5. Позже Макс признался мне, что, кажется, переусердствовал в словах, но Галилей, безусловно, переступил границы приличия.

  6. Svorio netekimas sočiųjų riebalų

Kitos kalorijas deginančios veiklos yra važinėjimas dviračiu, šokiai, bėgimas, plaukimas, slidinėjimas ir pan. Norint išeikvoti rekomenduojamą kiekį kalorijų, dviratį minti reikia 41 — 68 min.

padidinti savo medžiagų apykaitą ir numesti svorio numesti svorio prieš santuoką

Didinti ištvermę. Daugiau kalorijų sudeginti ir paspartinti medžiagų apykaitą galima, įtraukus į savo savaitės dienotvarkę ištvermės treniruotę.

Rekomenduojame

Raumenų audiniai degina kalorijas net poilsio metu. Kuo daugiau raumenų audinių, tuo daugiau kalorijų sudeginama per dieną. Rekomenduojama įtraukti pratimus, kurie treniruoja visas pagrindines raumenų grupes pečių, krūtinės, nugaros, rankos ir kojos.

Fotolia nuotr.

Tinka tokie pratimai atsispaudimai, pritūpimai, prisitraukimai, pratimai su svareliais, elastinėmis juostomis ir pan. Stiprinti kūną. Reikėtų išsikelti tikslą atlikti širdies ir kraujagyslių sistemą stiprinančius pratimus beveik kiekvieną savaitės dieną.

Jums gali patikti

Per savaitę kardio pratimus reikėtų daryti bent min. Rekomenduojama 2 — 3 dienas daryti jėgos, o likusias 2 — 3 dienas — ištvermės treniruotes. Laikantis tokio sporto grafiko ir subalansuotai maitinantis, galima per savaitę 73 kg numesti svorio 1 kg ir po 10 savaičių — 10 kg. Vesti mitybos dienoraštį.

Mitybos dienoraštyje reikėtų kasdien pažymėti viską, ką per dieną suvalgote.

Sekite mus:

Pasidalyti savo progresu su patikimu žmogumi, kuris palaikytų morališkai laikytis dietos ir sportuoti. Be to, reikėtų sugalvoti savęs apdovanojimo sistemą, kuri motyvuoti nemesti tikslo.

Kaip numesti svorio? NeBadavimas 8-9 dienos. Mano rezultatai -5,7 kg. Ką valgau?

Pavyzdžiui, pažadėkite sau nusipirkti širdies ritmą ir aktyvumą nuolat stebinčią išmaniąją apyrankę, kai numesite 5 kg. Tai motyvuos tęsti susidarytą lieknėjimo planą, kol pasieksite trokštamų rezultatų.

kūnas plonas ir tinkamas

Jūsų komentaras Komentarų nėra.