7 dalykai, kuriuos padariau, kad numesčiau kg svorio be dietos | virklund-sport.lt

Nuo 100 kg iki 70 kg svorio

Idealaus svorio paieškos

Jeigu protingai treniruojiesi, pakankamai miegi ir vis dar nematai rezultato, atsakymas vienas - tau reikia racionaliai subalansuotos mitybos! Paprasčiau sakant, reikia teisingo mitybos plano.

gerti alų ir vis tiek numesti svorio riebalai deginimasis važiavimas

Esminis komponentas auginant raumenų masę — kilokalorijos kcal. Norėdamas padidinti raumeninė masę, privalai per parą su maistu gauti daugiau energijos kilokalorijų negu jos išeikvoji.

geros riebalų deginimo priemonės vyrams ex- lax priversti mesti svorį

Nuo ko pradėti? Visų pirma, reikia apskaičiuoti kiek kalorijų mums reikia gauti su maistu, kad galėtume augti. Šiam tikslui naudojama labai paprasta formulė.

Mityba auginant raumenų masę

Tereikia esamą kūno svorį padauginti Nuo 100 kg iki 70 kg svorio Minėto pvz. Šią taisyklę tikrai lengva prisiminti. Naudok aukšta biologine verte pasižyminčius baltymus: vištieną, jautieną, avieną, kalakutieną, žuvį, kiaušinius ir kitus gyvulinės kilmės produktus. Šie produktai vertingi tuo, kad savo sudėtyje turi visas organizme nesintetinamas aminorūgštis, kurių paprastai neturi augalinės kilmės baltymai pvz.

Lieknėti sveikai nutarusios moterys: dietos sukeldavo įvairių sveikatos sutrikimų (FOTO)

Jeigu sveriate išvirtą mėsą, tokiu atveju g bus apie 25 — 30 g baltymų. Taigi likusias ~ kcal jam reikės surinkti iš riebalų ir angliavandenių.

valgyti krovinius, bet numesti svorio

Dauguma bereikalingai pašalina riebalus iš paros mitybos raciono, bijodami kūno riebalų kiekio padaugėjimo. Tačiau nereikėtų to daryti.

Riebalai atlieka daugybę gyvybiškai svarbių funkcijų būtini hormonų sintezei, riebaluose tirpių vitaminų D, E, K ir A pasisavinimui, dalyvauja termoreguliacijos procesuose ir kt. Siekiant raumenų masės prieaugio reikėtų su maistu gauti 0,8 — 1 g riebalų kilogramui kūno masės per dieną. Dažniausiai sportuojančiųjų mityboje trūksta omega-3 riebiųjų rugščių.

Jų pagrindiniai šaltiniai yra žuvis, riešutai pvz.

egcg riebalų nuostoliai būdai sveikai maitintis ir mesti svorį

Taip pat šių riebiųjų rūgščių galite papildomai gauti vartodami linų sėmenų aliejų. Gerkite po 1 šaukštą kiekvienam 40 kg savo kūno svorio.

Maksimalaus štangos spaudimo lentelė

Taigi likusias ~ kcal jam reikės surinkti iš angliavandenių. Svorio metimo analogija reiškia, kad 70 kg sveriantis sportininkas turi suvartoti — g angliavandenių per dieną.

riebalų deginimas vs cukraus deginimas metabolizmas 2 kg svorio metimas

Kiek man reikia angliavandenių ir kokius šaltinius pasirinkti? Žinoma, visada būtina stebėti save ir atitinkamai keisti mitybos įpročius.

Nuo 100 kg iki 70 kg svorio

Vertingiausi angliavandeniai — pilno grūdo pvz. Tokie angliavandenių šaltiniai turi daug biologiškai naudingų skaidulų, yra lėčiau virškinami ir nesukelia staigaus gliukozės kiekio padidėjimo kraujyje.

Sekite mus:

Tuo tarpu iš sijotų miltų pagaminti produktai pvz. Juose esantys angliavandeniai greičiau patenka į kraujotaką ir atsiranda didesnė tikimybė kauptis riebaliniam audiniui. Kitas geras angliavandenių šaltinis — paprastosios ir saldžiosios bulvės. Tiesa, bulvių glikeminis indeksas aukštas, tačiau reikia nepamiršti to, kad sumaišius angliavandenius su kitais makroelementais riebalai, baltymai jų virškinimas ir skaidymas iki gliukozės, ženkliai sulėtėja.

Iš jų bent g turėtų sudaryti kompleksiniai, o 60 — 70 g paprastieji angliavandeniai, kurie turėtų būti suvartoti iškart po treniruotės. Mitybos plano pavyzdys siekiant priaugti svorio iki 80 kg tinka sveriančiam 70 — 75 kg 1.