Požymiai, kad turite valgyt daugiau, jeigu norite atsikratyti svorio

Papildyti svorio metimo režimą

Požymiai, kad turite valgyt daugiau, jeigu norite atsikratyti svorio

Sveikata Net ir patobulinti kūną bei atsikratyti viršsvorio — norime čia ir dabar. O tada imame savo kūną kankinti radikaliu maisto ribojimu ar net badavimu, alinti besaikėmis treniruotėmis arba kiekvieną mėnesį pradedame su vis nauja dieta, jo-jo principu svorį mums grąžinančią su kaupu tai dietai pasibaigus.

Šokiruotas tokio elgesio kūnas mums nepadėkoja, jis užrakina savo turtą, t.

polifenoliai degina riebalus

Kas tą užraktą galėtų įveikti? Visų pirma reikėtų nusiteikti, kad bandant atsikratyti antsvorio visam laikui greitas rezultatas neįmanomas.

Pirma klaida: badavimas

Radikalūs ir labai greiti svorio pokyčiai dažniausiai būna trumpalaikiai. Turint ženklų antsvorį rekomenduojama numesti ,5 kg per savaitę t. Režimas ir disciplina mitybos dienotvarkėje padės sustyguoti mesti svorio gėrimas likusias dienos veiklas.

Kad pasiektumėte geriausių rezultatų, derinkite išvardintas sportines veiklas su kitais patarimais, kaip sulieknėti. Sportuokite reguliariai Nuoseklumas yra tiesiausias kelias norint pasiekti norimą rezultatą. Kad naudą patirtų visas kūnas, laikykitės sporto režimo, kuris apimtų aerobinius pratimus ir ištvermės lavinimą. Fizinio aktyvumo principų patariamasis komitetas rekomenduoja suaugusiesiems per savaitę mažiausiai minučių užsiimti nuosaikaus intensyvumo aerobine veikla arba 75 minutes skirti didesnio intensyvumo sportinei veiklai. Organizacija taip pat rekomenduoja bent du kartus per savaitę užsiimti raumenis stiprinančia veikla.

Neignoruokite pusryčių — tai svarbiausias jūsų dienos valgymas — duokite organizmui angliavandenių, baltymų ir riebalų — tegul jis pasikrauna energijos visai dienai. Priešpiečiams ir pavakariams rinkitės tik sveikus užkandžius — vienas obuolys ar bananas, 30 riešutų ar indelis jogurto turėtų padėti neperalkti ir sulaukti pagrindinių valgymų be noro suvalgyti dvi porcijas.

Vakarienei rinkitės produktus, kuriuose gausu baltymų. Papildyti svorio metimo režimą pat neišbraukite iš savo raciono riebalų — jie būtini palaikyti virškinimo funkcijoms.

Svarbiausi artėjantys renginiai

Du trečdaliai riebalų tebūnie augalinės kilmės, o likęs vienas trečdalis — gyvulinės. O, štai, baltų aukščiausios kokybės miltų gaminius bei rafinuotą cukrų drąsiai braukite iš meniu.

Labai dažnai manęs klausia, ar papildyti svorio metimo režimą svorį būtina skaičiuoti kalorijas, sverti maistą. Aš rekomenduoju būtinai atlikti tokį edukacinį keletos dienų skaičiavimą bei svėrimą vardan suvokimo ir orientacijos — kokia ta sveika maisto porcija. Sveikai metant papildyti svorio metimo režimą būtina atminti, kad tarp suvartotų ir išeikvotų kalorijų turi būti kalorijų skirtumas.

Taip pat dažnai sulaukiu klausimų apie maisto paplidus… Jei jūsų mityba pilnavertė — papildų jums tikrai nereikia. Tačiau pavasarį po žiemos organizmui nepakenks papildomų mikroelementų įkrova, jei nemėgstate žuvies — papildykite racioną žuvų taikais, o jei intensyviai judate ir mankštinatės — raumenynui vystytis bei atsistayti po krūvių padės amino rūgštys. Linų sėmenys išvalys organizmą, pagerins peristaltiką, avižų sėlenos išbrinkintos, pavyzdžiui, jogurte bus puikus užkandis ilgam suteiksiantis sotumo.

Jeigu pastarasis dalykas reikalauja mažiau išleisti, tai pirmasis — vartoti mažiau kalorijų. Tačiau kai kurie žmonės nesuvokia, kad kalorijų skaičiaus sumažinimas gali įklampinti svorio metimą, rašo womenshealthmag.

Ispaninio šalavijo sėklos, dilgėlių milteliai, saulegrąžų branduoliai, kanapių sėklytės — puikus būdas paįvairinti meniu bei papildyti jį itin naudingomis medžiagomis ir vitaminais. Jei norite palaikyti puikią savijautą ir sveikatą — teks sportiškai treniruotis 3 kartus per savaitę.

Kaip padėti sau numesti svorio?

Na, o siekiantiems pakeisti išvaizdą ir sulieknėti — būtini kartai per savaitę intensyvios fizinės veiklos bei neišvengiamai teks pamėgti aktyvų laisvalaikį. Svarbu ir kokiu intensyvumu sportuosite! Norintiems lieknėti teks dirbti naudojant procentų viso savo pajėgumo. Ir tokį, šiek tiek, erzinantį širdies dažnį būtina palaikyti 1,5 valandos.

Grupiniai užsiėmimai labai tinka norimtiems mesti svorį — tinkamai juos pasirinkę galėsite mėgautis motyvuojančiomis ir nenuobodžiomis treniruotėmis. Rinkdamiesi užsiėmimus atsižvelkite į jų intensyvumą — vieną kartą per savaitę lankykite aukštesnio papildyti svorio metimo režimą treniruotę pvz.

Tad siūlau valgyti daugiau, bet atsikratyti kilogramų greičiau ir jaustis žvaliau!

Siekiant svorio pokyčių tikrai nebūtina sporto klube lankytis kasdien. Viena išeiginė nuo aktyvios fizinės veiklos būtina — raumenims atsistatyti po intensyvaus krūvio reikia 48 valandų! Tad nepersistenkite ir nepersitempkite.

Dažnai noras greitesnių rezultatų pakiša koją, žmogus pervargsta, atsiranda lėtinis nuovargis, pažeidžiama nervinė sistema, tada jau krinta ne tik rezultatai, bet ir motyvacija. Tad ir sportuoti privalu saikingai ir protingai.

Miegas — tai taip pat energijos šaltinis, o jo trūkumas labai dažnai išprovokuoja persivalgymą, nes miego nesugeneruotą energiją bandoma kompensuoti iš papildyti svorio metimo režimą gaunama energija. Taip pat nepilnavertis poilsis  išprovokuoja mieguistumą, apatiją — o tada jau ir jokios motyvacijos sportui nelieka.

papildyti svorio metimo režimą sveiki ir veiksmingi būdai mesti svorį

Mums būtinas valandų miegas. Beje, miegant papildyti svorio metimo režimą ilgai mieguistumas gali išsilaikyti visą dieną. Pats svarbiausias ir niekaip nekompensuojamas poilsis generuojamas miego metu nuo 22 iki 2 val. Energijos pasipildyti galima ir nusnūdus dienos metu 15 min.

papildyti svorio metimo režimą kaip numesti riebalus aplink savo vidurį

Dar vienas kokybiško poilsio ingredientas — buvimas gryname ore. Pasivaikščiojimai, pasivažinėjimai dviračiu lauke turi jums teikti emocinį pasitenkinimą. Buvimas gryname ore turi būti toks pat energijos šaltinis, kaip ir maistas bei miegas.

Kaip padėti sau numesti svorio? Žemiau aptarsiu dvi dažniausiai mano praktikoje pasitaikančias klaidas metant svorį. Pirma klaida: badavimas Vis dar dažnai sutinku žmonių, kurie tiki, kad badavimas, drąstiškas suvartojamo maisto kiekio sumažinimas — kelias į sėkmę padėsiantis atverti duris į jų norimas kūno formas ir gerą savijautą. Deja, tai tikrai nėra tiesa.

Vietoje reziumė… Jei antsvoriu bandote atsikratyti savarankiškai mėnesį-du, o rezultatai nuliniai, nebeeksperimentuokite, o kreipkitės patarimų ir pagalbos pas specialistus.

Kūnas — jautrus instrumentas, išderinus jį vėl sustyguoti prireiks laiko ir kantrybės.

  1. Sveiko svorio metimo formulė | Sporto klubas GOODLIFE
  2. Požymiai, kad turite valgyt daugiau, jeigu norite atsikratyti svorio - DELFI Gyvenimas
  3. Namuose riebalų degintojai
  4. Pasaulis pašėlo dėl primirštos ir naujai atrastos dietos
  5. Николь одела длинное белье и форму, а как только согрелась, поняла, что весьма голодна.

Mesdami svorį su specialisto priežiūra būsite tikri, kad tai darote sveikai, teisingai ir nekenkdami savo sveikatai.