Džiovinimo dieta mergaitėms

8 kg riebalų nuostoliai

Kiek riebalų galima išdžiovinti.

  • Eksperimentuokite su greito riebalų nuostolių protokolais, derindami ADF ir PSMF Tikriausiai vienas greičiausių ir efektyviausių būdų prarasti grynus kūno riebalus išlaikant raumenų masę.
  • Baltymų dietos nuostoliai- virklund-sport.lt
  • Priežastys mesti svorį
  • Premier svorio netekimas
  • Svorio metimo stovykla trauktis
  • Kaip prarasti riebią rutiną
  • Dieta be perdirbtų maisto produktų Kiek raumenų nuostolių dietos metu Tai gali reikšti galimybę daryti taip pat svorio daug.

Kiek angliavandenių galiu valgyti džiovyklėje Nuplaunama iš ne Kalorijos Žmogaus kūnas jaučia tam tikro maisto medžiagų, reikalingų medžiagai paversti šiluminę energiją, poreikį. Todėl į dienos racioną žmogus turėtų įtraukti baltymus, angliavandenius, mineralines druskas, vitaminus.

8 kg riebalų nuostoliai sveikas svorio metimas per savaitę

Kalorijos yra šilumos kiekis, kurį žmogus išskiria absorbuodamas produktą. Žmogus per dieną turėtų sugerti — kilokalorijų.

Category: DEFAULT

Kuo mažiau jūsų kūnas turi išleisti energijos maistui absorbuoti, tuo geriau. Tada jis išleis savo atsargas ląstelių atsinaujinimui, todėl jūs per daug senatvės neteksite. Mokslininkai teigia, kad normalios fizinės veiklos metu kalorijų per tyra bankai numesti svorio yra optimalu, jei laikomasi subalansuotos dietos. Kalorijų kiekis maiste yra maisto produktų energinė vertė, išreikšta kalorijomis kalorijomis arba kilokalorijomis kcal.

Kalorijų kiekį maiste lemia neoksiduotos anglies ir vandenilio atomai. Riebalų molekulėje yra daugiau 8 kg riebalų nuostoliai anglies ir vandenilio atomų nei angliavandeniuose ir baltymuose: 1 g riebalų išskiria 9,3 kcal, 1 g angliavandenių - 4,1 kcal, 1 g baltymų - 4,1 kcal.

Kalorijų skaičius priklauso nuo atlikto darbo, fizinio aktyvumo, lyties, amžiaus, šalto ar karšto klimato. Jei suvartojate daugiau kalorijų nei reikia kūnui, tada pusiausvyra yra sutrikusi. Dėl to riebalinis sluoksnis nusėda. Jei norite numesti šiek tiek svorio, galite sumažinti kalorijų skaičių. Tačiau reikia atsiminti, kad apatinė riba yra kilokalorijų. Sumažintą dietą galima vartoti ne ilgiau kaip 2 savaites. Tada stenkitės išlaikyti normalų savo svorį. Kiekvienas iš mūsų turėtų gauti tiek energijos, kiek sunaudoja dienos metu, t.

Jei žmogus negauna kalorijų, palyginti su energijos sąnaudomis, jis praranda svorį. Tais atvejais, kai energijos srautas iš maisto viršija kūno sunaudojamą energiją, riebalų nusėdimas yra neišvengiamas.

Antsvoris yra žalingas, jis smarkiai sumažina mobilumą, sumažina darbingumą, pablogina savijautą, gadina figūrą ir, žinoma, sumažina gyvenimo trukmę. Dėl antsvorio atsiranda antsvoris, o vėliau - nutukimas. Kalorijų ir bju skaičiavimas, dieta Tarkime, 28 metų moteris, ūgis 8 kg riebalų nuostoliai, svoris 70 kg, kuri nori numesti svorio iki 60 kg. Mes įvedame pradinius duomenis į skaičiuoklę ir išvestyje gauname šiuos skaičius: Pagrindinis metabolizmas: kalorijos per dieną pagal 8 kg riebalų nuostoliai formulę Metabolizmas, pagrįstas fiziniu aktyvumu: kalorijų per dieną pagal Hariso-Benedikto formulę Ką tai reiškia?

Tai reiškia, kad norint tiesiog egzistuoti, gulėti ant sofos ir nedaryti jokių nereikalingų judesių, išskyrus būtinus, tokiai moteriai reikia beveik kcal per dieną. Tačiau ji nei atsigaus, nei numes svorio. O tam, kad ji būtų aktyvesnė, pavyzdžiui, eidama į darbą biure, vakare ruošdama vakarienę ir palaikydama namuose švarą, jai reikia suvalgyti beveik kcal per dieną.

keistas svorio metimas

Be to, jei ji nori numesti svorio nekeisdama savo gyvenimo būdo, kalorijų ji turi išlaikyti ne daugiau kaip kcal per dieną, bet ne mažiau kaip Grubiai tariant, jos kalorijų koridorius turėtų likti - Jei ji valgys daugiau, ji nepraras svorio. Jei ji valgys mažiau nei nurodyta koridoriuje, tada, žinoma, ji numes svorio. Bet neilgai. Tikėk žodžiu. Taigi, mes gavome pirmuosius konkrečius skaičius.

Kiek riebalų galima išdžiovinti. Kiek angliavandenių galiu valgyti džiovyklėje

Dabar apskaičiuokime jai bju per dieną. Ankstesniame įraše rašiau, kad baltymų turėtų būti ne mažiau kaip 2—3 gramai 1 kg svorio. Mes manome, kad baltymai per dieną turėtų būti — gramų. Paimkite vidutinį gramų skaičių.

Riebalų deginimo procesas

Kalorijų skaičius 1 grame baltymų yra lygus 4. Atitinkamai dėl baltymų per dieną gauname kcal.

8 kg riebalų nuostoliai

Riebalų kiekis mūsų šaltinio duomenyse turėtų būti bent 30, bet ne daugiau kaip Viename grame riebalų yra 9 kcal. Jei imtume vidutinę 35 gramų vertę, iš riebalų gautume kcal.

Iš viso mes 8 kg riebalų nuostoliai šį kcal ir BJ išdėstymą: Moteris, kuri neužsiima fizine veikla, yra cm ūgio ir 8 kg riebalų nuostoliai kg svorio, kad numestų svorio, jums reikia sudaryti dietą, kurioje būtų kcal, g baltymų, 35 g riebalų ir g angliavandenių.

Formulės Jei rimtai ir kruopščiai ėmėtės numesti svorio, tuomet turite žinoti, kiek kalorijų, baltymų, riebalų ir angliavandenių jums reikia suvartoti per dieną. Pirmiausia turite apskaičiuoti savo medžiagų apykaitą.

svorio netekimas 66 m tuštybės svorio metimas

Taigi, svorio praradimo diapazonas, jei paimsite kcal kaip pavyzdį, per parą gausite nuo iki kcal. BZHU baltymų, riebalų, angliavandenių apskaičiavimas. Žemiausia dienos kalorijų norma yra Jei suvartojate mažiau, galite rimtai sugadinti medžiagų apykaitą. Asmeninės subalansuotos dietos skaičiavimas pagal I. Bykovos dienoraštį. Kad išlaikyčiau svorį, mano kalorija yra kcal. Padalinkite iš 9 kcal ir gaukite gramais: 33, g - tai yra apatinė riebalų suvartojimo riba. Taigi, apibrėžtas koridorius: 33—42,6 g riebalų, jei svoris išlaikomas esamu lygiu.

Baltymų poreikio kalorijoms apskaičiavimas kcal. Padalinkite iš 4 kcal ir gaukiteg, tačiau dietologijoje patvirtinti standartai reikalauja bendras finansavimas svorio netekimas kg kūno svorio 1—1,5 g baltymų. Taigi, norint sverti 81 kg, reikia 81—,5 g, tai yra, beveik 2 skirtingi įvertinimai duoda tą patį rezultatą.

Tai padalijama iš 4 ir gauname ,65 g Taigi, mes gauname BZHU išlaikyti svorį: Baltymai 81—,5 g; riebalai - 33 - 42,6 g; angliavandenių ,7 - ,6 g. Neseniai džiovinimas išpopuliarėjo merginoms, kurios suvokia tai kaip dietos, skirtos svorio metimui. Tai suprantama, nes Premier svorio netekimas džiovinimas leidžia mėnesiais atsikratyti susikaupusių riebalų ir pasiekti efektyvų raumenų reljefą.

Ir pavyzdį rodo kultūristai, vaizdo įraše demonstruodami tonizuotą raumeningą kūną. Džiovinimo pagrindai - tinkama mityba, pagrįsta baltymų be angliavandenių meniu, treniruotėmis ir kasdienine rutina. Tradicinis požiūris į džiovinimą skaitykite daugiau Merginoms, kurios pirmą kartą ketina atlikti džiovinimą, norėdamos numesti svorio, yra specialūs internetiniai skaičiuotuvai, kurie sudaro dienos, savaitės ar net mėnesio meniu, skaičiuodami kalorijas.

Tokius skaičiuotuvus naudoti yra patogu, nes bus galima tiksliai apskaičiuoti reikiamą baltymų, riebalų ir angliavandenių kiekį per dieną 8 kg riebalų nuostoliai mėnesį.

Džiovinimo dieta mergaitėms Jei esate pasiryžęs pradėti džiovinti savo kūną ir esate pasiruošęs tam praleisti mėnesį savo gyvenimo, geriausias pasirinkimas yra susirasti trenerį žinomas treneris Jurijus Spasokukotsky galės padėti internetekuris padės planuoti meniu ir surašys treniruočių programą pagal jūsų individualius rodiklius. Neteisingas sprendimas yra staigus perėjimas prarasti riebalų apibrėžimą sporto papildų, leidžiančių deginti riebalus, nesuvokiant aiškaus jų vartojimo principo ir neplanuojant dietos be angliavandenių.

Taip, gali būti, kad kokybiški riebalų degintojai padės atleisti kūną, tačiau neabejojama, kad raumenų apimtys, vartojant tokius priedus, sumažės.

Norėdami išlaikyti raumenų tūrį ir prarasti riebalus, turite tinkamai sudaryti svorio metimo dietą, kurios pagrindą sudarys baltymai ir beveik visiškas angliavandenių nebuvimas. Saldus, miltiniai, greitas maistas - visa tai yra paprastų angliavandenių šaltinis, kuris 8 kg riebalų nuostoliai riebalų kaupimosi priežastimi. Sumažinkite jų dienos kiekį iki minimumo - ir rezultatas netruks! Teisingai skaičiuokite kalorijas Merginoms, kurių vidutinis svoris 55 kg per dieną džiovinant, reikės ne kaip g baltymų.

Kiekvienas kilogramas raumenų masės yra papildomas gramas baltymų. Tai yra, jei mergaitė turi apie 15 kg raumenų masės, viršijančios normalų svorį, tada dieną džiovinimui jai reikės g baltymų, o liūto dalį turėtų sudaryti baltymų kokteiliai ir gyvuliniai produktai. Kiek riebalų 8 kg riebalų nuostoliai kūnui džiovinimo metu? Mažiausias kiekis, kurio jie bus reikalingi normaliam kūno funkcionavimui palaikyti.

Aktyvių treniruočių metu kalorijos iš maisto, kuriame yra daug riebalų, greitai sudegs. Bet angliavandenių racione turėtų būti ne daugiau kaip 25 proc. Patartina valgyti angliavandenių turinčius maisto produktus ryte, o baltyminius 8 kg riebalų nuostoliai produktus perkelti į popietę. Kūno džiovinimo svorio metimo laikotarpiu, raumenims palengvinti, vidutiniškai merginos turėtų suvartoti apie 40 Kcal vienam kilogramui masės. Tarp valgymų turėtų praeiti ne daugiau kaip 3 valandos, o porcijas reikės sumažinti iki — gramų.

Kiekvieno valgymo metu turėsite papildomai suvartoti iki 40 g baltymų miltelių arba gyvūninės kilmės produktų pavidalu. Per didelės pertraukos tarp valgymų lėtina medžiagų apykaitą, o tai savo ruožtu neigiamai paveiks riebalų deginimą ir raumenų augimą. Džiovinimo laikotarpiu turite pradėti nuo ryto ir baigti 8 kg riebalų nuostoliai vakare.

Paskutinį patiekalą leidžiama daryti valandą prieš miegą.

8 kg riebalų nuostoliai

Kaip pavyzdys tai gali būti neriebi varškė, jogurtas arba baltymų kokteilis, kurio pagrindą sudaro kefyras. Baltyminis maistas yra lengvai ir 8 kg riebalų nuostoliai absorbuojamas ir prisotina organizmą baltymais naktį. Stenkitės mažinti džiovinimo metu 8 kg riebalų nuostoliai angliavandenių skaičių, norėdami numesti svorio, būtina nuo pirmosios dietos dienos, tačiau darykite tai subtiliai. Turite pradėti sklandžiai džiovinti, taip pat reikės diazepamo svorio metimas. Padidinti angliavandenių kiekį reikės palaipsniui, keičiant dietą.

Staigus perėjimas iš ne angliavandenių meniu į įprastą gali sukelti virškinamojo trakto sutrikimus ir neigiamai paveikti figūrą. Kai kurios merginos yra įsitikinusios, kad norėdami numesti svorio ir gražias formas galite išsiversdami be sportinių krūvių, laikydamiesi dietų, pavyzdžiui, paimdami širdį skaudžias žvaigždžių asmenybes.

Džiovinimas, taip pat ir pradedantiesiems, nėra tas atvejis, kai galima apleisti fizinį krūvį.

Pilvo preso pratimai - 30min

Jei tikslas yra elastingi ir palengvinantys raumenys, turėsite ne tik taisyklingai maitintis, bet ir reguliariai mankštintis, stengdamiesi treniruoti visas raumenų grupes. Tik tokiu atveju aktyvaus angliavandenių badavimo metu kūnas kartu su riebalų mase nesunaikins raumenų masės, kuri daugelį mėnesių augo su tokiais sunkumais.

Bet grįžkite prie mitybos. Labai svarbu pradėti dietą norint numesti svorio, įvedus būtiniausius dietos apribojimus. Sudarykite meniu taip. Tai apima vadinamuosius pagrindinius produktus, kurių pagrindu galite iškepti daugumą patiekalų, džiovindami kūną.

Tai virtas kiaušinių baltymas, virta virta vištiena arba kepama orkaitėje, kalmarai ir 8 kg riebalų nuostoliai jūros gėrybės, neriebi žuvis. Angliavandenių šaltiniai turi būti kontroliuojami skaičiuojant kalorijas. Tai gali būti: grikių košė ar avižiniai dribsniai, makaronai iš kietų veislių, 8 kg riebalų nuostoliai, kopūstai ir petražolės.

Galima naudoti beveik visas daržoves, išskyrus šakniavaisius. Galite gerti gryną mineralinį vandenį, žalią, imbierą ir žolelių arbatas.

Kiek Apie 2,5 litro per dieną. Cukraus ir druskos džiovinimo laikotarpiu geriausia po jonorint numesti svorio, reikės vartoti kuo mažiau, o dar geriau jų atsisakyti.

Atminkite, kad norint paruošti maistą kaip dietos, kurioje nėra angliavandenių, maisto produktai nebus kepami. Įvairovę galima pasiekti naudojant lėtą viryklę, orkaitę ir mikrobangų krosnelę. Riebalų deginimo procesas Kiek svorio leidžiama numesti per dieną kūno džiūvimo laikotarpiu, kad merginos galėtų mesti svorį? Ne daugiau kaip g riebalų. Jei per dieną nueinama iki kilogramo masės, tada tik dalį jos sudaro riebalų sluoksnis, o likusią dalį sudaro toksinai ir vanduo.

8 kg riebalų nuostoliai dideli masės nuostoliai negali būti leidžiami, nes tai gali sukelti kūno gedimus ir pabloginti bendrą Laimo simptomai svorio metimas. Laikantis bet kurios pradedančiųjų ir patyrusių sportininkų dietos, per savaitę leidžiama numesti ne daugiau kaip 1,5 kg svorio. Tik tokiu atveju bus įmanoma išlaikyti raumenų formą.

Recent Posts

Mokymai džiovinimo laikotarpiu turi būti organizuojami atskirai, o griežtai draudžiama pažeisti tvarkaraštį. Merginos, turinčios mažą riebalų sankaupą, gali sumažinti fizinį krūvį ir pereiti prie siurbimo treniruočių režimo, kurio esmė yra nedidelė, kompensuojama sesijos trukme. Džiovinantys sporto papildai Sportiniai papildai mergaitėms ant džiovyklės gali būti įtraukti į racioną, atsižvelgiant į individualų pasirinkimą.

Kokie bus priedai, visų pirma priklauso nuo biudžeto. Natūralu, kad elitinės klasės sportinė mityba duos apčiuopiamesnių rezultatų ir nepakenks kūnui.

Tačiau tinkamai pasirinkus, galima naudoti daugiau biudžeto variantų. Kreatinas yra 8 kg riebalų nuostoliai sveikiausių maisto produktų. Su jo pagalba kultūristai sparčiai žengia į sėkmę.

Dar efektyvesnis yra kreatinas su riboze. Džiovinimo laikotarpiu jis yra gana tinkamas mergaitėms, tai padės atsikratyti riebalų ir rasti norimą raumenų reljefą. Reikėtų padidinti aerobinį krūvį vartojant kreatiną, nes ATP atsargos bus papildytos papildymu, o greitas jo praradimas nepakenks raumenims.

  • Tai greitas svorio netekimas sumažina riebalų sankaupos, kuri gali būti prieinama ir suyra.
  • Garsus prarasti svorio
  • Svorio netekimas glen allen va

Kitas populiarus papildas yra baltymai. Būtent jo merginos dažnai geria dietos metu ant džiovintuvo. Baltymai yra baltymų šaltinis, leidžiantis išsaugoti raumenis džiovinimo metu, kai organizmui trūksta angliavandenių ir gyvulinių baltymų.