Astronautų dieta: per 10 dienų - minus 10 kg. Visiškai kitoks kūnas

10kg svorio per savaitę

Kaip aš sulieknėjau: - 20 kg ir kg (nuotraukos prieš ir po) | virklund-sport.lt

Sąžiningai to laikantis, įmanoma per dešimt savaičių numesti apie dešimt kilogramų. Kai kiekvieną savaitę stabiliai šiek tiek sumažės antsvoris, sumažės širdies ir kraujagyslių ligų, diabeto ir insulto rizika.

10kg svorio per savaitę 52 metų vyras numeta svorio

Geri patarimai, kaip numesti 10 kg per 10 savaičių: Sumažinti kalorijų suvartojimą. Kiekvienas 0,5 kg kūno masės yra maždaug kalorijų. Kalorijos yra energijos saugyklos, gaunamos iš suvartoto maisto. Dauguma kalorijų yra sunaudojamos atlikti kasdienines veiklas valyti dantis, tvarkytis namuose, dirbti.

  • Balerinų dieta: per 10 dienų - 10 kg ir jokio alkio | virklund-sport.lt
  • Astronautų dieta: per 10 dienų - minus 10 kg. Visiškai kitoks kūnas
  • Stebuklingos arbatos dieta Tikriausiai ne viena jau žino apie stebuklingą žalios arbatos poveikį, kai ji plikoma su pienu.

Kai yra kalorijų perteklius, kūnas jas kaupia kaip riebalus ir dėlto didėja svoris. Jeigu tikslas yra per 10 savaičių sulieknėti 10 kg, tada reikėtų stengtis numesti per savaitę 1 kg svorio, o tai reiškia, sumažinti kalorijų suvartojimą kalorijų. Valgyti liesiau.

  1. Riebalų degintojas kl
  2. Praranda 5 svarus riebalų per savaitę
  3. Kreivės lieknėjimo purtyti
  4. Pradžia Įdomybės Astronautų dieta: per 10 dienų — minus 10 kg.

Norint numesti 10 kg, labai svarbu sveika mityba. Visada rekomenduojama prieš laikantis dietos pasitarti su gydytoju, kas geriausiai jums tinka.

10kg svorio per savaitę

Į dienos valgiaraštį įtraukti daug daržovių ir 10kg svorio per savaitę. Rinktis liesą mėsą kalakutieną, vištieną, žuvįbaltymus ankštines daržoves pupeles ir kiaušinius. Riebalų nuostolių stimuliatoriai visadalių grūdų makaronus ir duoną, o ne baltą duoną, batonus ir bandeles.

Gerti daug vandens ir liesą pieną, kuris papildytų organizmo kalcio atsargas. Kalorijų suvartojimą kasdien sumažinti — kalorijų, kad bendras kalorijų suvartojimas per dieną būtų mažesnis. Būti fiziškai aktyvesniems.

kaip deginat riebalus natūraliai geriausias būdas numesti svorio pinterest

Mankšta ir kalorijų sumažinimas yra svarbiausi dalykai, norint sulieknėti. Išsikelti tikslą sudeginti — kalorijų per dieną.

Fotolia nuotr. Sonia Rudenko svėrė 70 kg, dabar sveria 50 kg Man patinka pavalgyti. Atrodytų, nieko neįprasto, bet būtent šis faktas nulėmė visą mano gyvenimą. Pirmąja logiška pasekme tapo antsvoris.

Lengviausia sudeginti kalorijų yra nueinant apie 5 kg. Eiti tokiu žingsniu, kad šiek tiek paintensyvėtų kvėpimas, bet, kad būtų galima palaikyti pokalbį. Kitos kalorijas deginančios veiklos yra važinėjimas dviračiu, šokiai, bėgimas, plaukimas, slidinėjimas ir pan.

  • Natūralūs svorio metimo skysčiai
  • Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - virklund-sport.lt
  • Numesti svorio pati
  • Grikių ir kefyro dieta - atsikratyk iki 10 kg per savaitę | virklund-sport.lt
  • Dietos Ką daryti, jei reikia greitai numesti svorio?

Norint išeikvoti rekomenduojamą kiekį kalorijų, dviratį minti reikia 41 — 68 min. Didinti ištvermę.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.

Daugiau kalorijų sudeginti ir paspartinti medžiagų apykaitą galima, įtraukus į savo savaitės dienotvarkę ištvermės treniruotę. Raumenų audiniai degina kalorijas net poilsio metu.

Balerinų dieta: per 10 dienų - 10 kg ir jokio alkio

Kuo daugiau raumenų audinių, tuo daugiau kalorijų sudeginama per dieną. Rekomenduojama įtraukti pratimus, kurie treniruoja visas pagrindines raumenų grupes pečių, krūtinės, nugaros, rankos ir kojos. Tinka tokie pratimai atsispaudimai, pritūpimai, prisitraukimai, pratimai su svareliais, elastinėmis juostomis ir pan.

Stiprinti 10kg svorio per savaitę. Reikėtų išsikelti tikslą atlikti širdies ir kraujagyslių sistemą stiprinančius pratimus beveik kiekvieną savaitės dieną.

Svarbios pastabos

Per savaitę kardio pratimus reikėtų daryti bent min. Rekomenduojama 2 — 3 dienas daryti jėgos, o likusias 2 — 3 dienas — ištvermės treniruotes. Laikantis tokio sporto grafiko ir subalansuotai maitinantis, galima per savaitę numesti 1 kg ir po 10 savaičių — 10 kg. Vesti mitybos dienoraštį.

Darbas prasidėdavo septintą valandą ryto. Dirbdavau iki 15 valandos, kitą dieną — nuo 15 iki 22 valandos. Darbo metu negalėjau nieko valgyti, tik nusipirkti mineralinio vandens.

Mitybos dienoraštyje reikėtų kasdien pažymėti viską, ką per dieną suvalgote. Pasidalyti savo progresu su patikimu žmogumi, kuris palaikytų morališkai laikytis dietos ir 10kg svorio per savaitę. Be to, reikėtų sugalvoti savęs apdovanojimo sistemą, kuri motyvuoti nemesti tikslo.

Sekite mus:

Pavyzdžiui, pažadėkite sau nusipirkti širdies ritmą ir aktyvumą nuolat stebinčią išmaniąją apyrankę, kai numesite 5 kg. Tai motyvuos tęsti susidarytą lieknėjimo planą, kol pasieksite trokštamų rezultatų. Jūsų komentaras Komentarų nėra.