M. BAGDONAVIČIUS NUMETĖ 50 KILOGRAMŲ: NIEKAM NELINKIU TO, KĄ PATYRIAU

Numesti svorio prarado viltį, lengviausias būdas prarasti kūdikio pilvo be pratimų ir dietos

Dvidešimtmetė: nebenoriu sverti 103 kg. Konsultuoja psichologė

Kai kurioms tam ryžtis reikia didelio įkvėpimo. Pasisemk jo iš moterų, kurių numesti svorio prarado viltį numetė po keliasdešimt kilogramų. Perskaičiusi šiuos 29 patarimus iš asmeninės patirties, pajusi didžiulę motyvaciją!

  1. Galite nustebti, kodėl jums nepavyksta numesti svorio - DELFI FIT
  2. Jos numetė bent po 45 kilogramus ir tau pataria, kaip mesti svorį | virklund-sport.lt
  3. Numesti svorio spuogus
  4. Žįsdamas arba
  5. M. Bagdonavičius numetė 50 kilogramų: niekam nelinkiu to, ką patyriau | virklund-sport.lt
  6. Svorio netekimas trauktis pigiai

Shanna Fichera, 28 metų, Kalifornija. Svėrė: kg. Atsikratė: 50 kg 1.

numesti svorio prarado viltį barney frank svorio netekimas

Pradėk mažais žingsneliais. Iš pradžių pradėjau labai palengva mankštintis. Praėjus pirmiems dviem mėnesiams ar morkos degina riebalus bėgiojau po 15 minučių. Tada krūvį padidinau iki 30 minučių vaikščiojimo arba bėgiojimo per dieną.

Kas kelis mėnesius krūvį iš lėto vis didinau. Procesas vyko labai pamažu. Nepasiduok, kai svoris nustoja kritęs. Negali nuleisti rankų.

slauganti motina numeta svorio numesti svorio salonas

Būk realistė: įvardink žalingus įpročius ir jų atsižadėk. Tokia mityba tikrai negalėjo skatinti kristi svorį. Todėl tris sočius valgius per dieną pakeičiau šešiomis mažomis maisto porcijomis — dažniausiai valgiau šviežių daržovių salotų su liesa mėsa bei riešutais.

Ir jokios baltos duonos!

Paieška | virklund-sport.lt

Atsikratė: 68 kg. Išsirink patinkantį sveiką patiekalą ir nuolat jį valgyk. Apsistojau ties sumuštiniu su kalakutiena, šviesia visadalių grūdų duona ir garstyčiomis. Valgiau tokių sumuštinių kone per kiekvienus pietus ir vakarienę — taip buvau susitelkusi pasiekti tikslą, kad tas numesti svorio prarado viltį nė kiek neįkyrėjo.

Atsikratė: 47 kg 5. Pradėk nuo vieno nedidelio pokyčio.

  • Kaip jihyo numetė svorį
  • Samantha ruth svorio metimas

Po vienos sėkmingos savaitės mečiau sau kitą iššūkį — mažiau vartoti angliavandenių. Valgiau tik rupių miltų duoną ir tik ruduosius ryžius. Pasiruošk sveikesnę mėgstamo patiekalo versiją. Sočiau valgyti ruoškis iš anksto.

Motina numetė 20 kg, kad išgelbėtų anoreksikės dukters gyvybę

Svėrė: kg Atsikratė: 59 kg 8. Mano naujieji užkandžiai — baltyminiai batonėliai arba baltymų kokteiliai, pistacijos, salierų stiebai su mažesnio riebumo riešutų sviestu ir lieso sūrio lazdelės.

Valgyk vertingesnių salotų. Tarkim, anksčiau valgydavau mėsainių, skrudintų bulvyčių, kukurūzų traškučių takųo dabar paprašau salotų be skrudinto batono ir su neriebiu užpilu. Ruošk numesti svorio prarado viltį namie.

Valgau šparaginių pupelių, morkų, salierų, liesos varškės, pistacijų, alyvuogių, neriebaus jogurto, vynuogių ir mandarinų. Dažniausiai alkana tikrai nesijaučiu.

Jums gali patikti

Padvigubink daržovių porciją, jei pavalgiusi nesijauti soti. Jei darbe gali tekti naktinėti, pasiimk užkandžių. Dabar į darbą nešuosi savo ruošto maisto, kad grįžusi namo nesijausčiau alkana kaip vilkas ir nešveisčiau visko paeiliui.

Kartais jais tikrai piktnaudžiaudavau.

numesti svorio apatinėje nugaros dalyje

Dabar renkuosi vandenį, o vaisvandenių atsisakiau. Atsikratė: 67 kg Nelaikyk namuose gundančio maisto.

SVORIO METIMAS - 10 KLAIDŲ, KURIAS TU DARAI!

Dabar jų užsimaniusi esu priversta eiti į parduotuvę. Jei nusprendžiu pasilepinti, stengiuosi apsiriboti tik viena porcija. Per pietų pertrauką pajudėk. Nuolat po ranka turėk užkandžių.

Nuorodos kopijavimas

Tokiu būdu nuveju alkį, kad vėliau numesti svorio prarado viltį be saiko. Valgyk dažniau. Restorane ar kavinėje maistu dalinkis su draugais. Jei valgau viena ir neturiu su kuo pasidalinti patiekalu, pusę jo porcijos iškart sudedu į dėžutę, skirtą maistui išsinešti, ir prisiekiu jo neliesti mažiausiai dvi dienas.

numesti svorio prarado viltį svorio netekimo stovykla belgija

Atsikratė: 43 kg Kilok svarmenis, kad numestum svorio. Praėjus maždaug keturiems intensyvių treniruočių mėnesiams, sugebėdavau daryti pritūpimų su kg štanga, o tai yra 11 kg daugiau, nei pati treniruočių pradžioje svėriau.

Mankštinkis net ir poilsio dienomis. Prisiimk atsakomybę už savo žalingus įpročius. Mažiausiai kartą per savaitę pakeliui į mokyklą sustodavau prie riestainių kioskelio, užsisakydavau riestainį su sūriu, tada kumpio, kiaušinio ir sūrio sumuštinį, dar vieną riestainį su dešra, kiaušiniu ir sūriu — specialiai pirkdavau tris gėrimus, kad pardavėjai manytų, jog perku pusryčių rinkinius trims žmonėms.

Tada sėsdavau į automobilį ir ten viską sušveisdavau. Vadinau tai priklausomybe, tačiau tai buvo tik pasiteisinimas.

lengviausias būdas prarasti kūdikio pilvo be pratimų ir dietos - pagalba po nėštumo

Tegu mankštinimasis netampa pretekstu prastai maitintis. Maitinkis paprastai. Jei tik įmanoma, stengiuosi vartoti ekologiškus maisto produktus, minimaliai apdirbtą maistą. Maisto prekių parduotuvėje pirk tikslingai. Vengiu vaikštinėti be tikslo po kitus skyrius, nebent ieškočiau tokių specifinių produktų kaip bolivinės balandos ar kitos retesnės kruopos.

Konsultuoja psichologė Edita Kratulytė Laba diena Raminta, Iš jūsų laiško suprantu, kad su antsvoriu gyvenate jau kurį laiką. Stengiatės numesti svorio, laikotės dietų, bet po kiek laiko svoris vėl ir vėl grįžta atgal. Norėtumėt pagalbos, bet neparašėt kokios, todėl atsakydama pasidalinsiu tuo, ką žinau apie dietas, svorio metimą bei galimybę būti pasitempusiai ir gerai atrodyti.

Ruošk maistą iš anksto. Kartą per savaitę pasilepink. Žinoma, darau tai su protu — stengiuosi neperlenkti lazdos ir nenuklysti nuo teisingo kelio. Gerk daug vandens. Tąsydamasi tokį jo kiekį po universiteto teritoriją gal ir kvailai atrodau, bet man nesvarbu.

Atsikratė: 63 kg Paleisk numesti svorio prarado viltį, kai neturi noro mankštintis sporto klube. Svarbiausia yra judėti ir deginti kalorijas. Vaišėms namuose — ne vieta. Kasdien tokio maisto nevalgau, bet retsykiais leidžiu sau juo pasilepinti, tik labai saikingai, nedidelėmis porcijomis.

Nesusitaikydavau su tuo, kad atspindyje esu aš, buvo sunku priimti save tokią. Kai buvau jauna problemų neturėjau, nereikėjo jokių dietų, net nežinojau, kaip jų laikytis. Valgiau ką norėjau ir kada norėjau.