Žaidimai | Ką tai reiškia? | Mamos dienoraštis | Mama, vaikas, vaikai

Lieknėjant dėl​​ chalatų dienoraščio,

Praėjo mėnuo nuo projekto "Lieknėk su "Klaipėda" starto.

LIEKNĖJIMO MĖNUO: MITYBOS REBUSAI

Nors pasiryžusieji sulieknėti dalyviai toliau trykšta entuziazmu lieknėjant dėl​​ chalatų dienoraščio pasiryžimu, tačiau jų gretos šiek tiek praretėjo. Atkrito viena dalyvė Gydytojai nutraukti treniruotes patarė jauniausiajai projekto dalyvei ir trijulės atstovei — Irmai.

Tad nuo šiol skaitytojai stebės Daivos ir Edgaro pastangas atsikratyti lieknėjant dėl​​ chalatų dienoraščio kilogramų. Pasikeitė grupės lieknėjant dėl​​ chalatų dienoraščio kvėpavimo pratimus pakeitė treniruokliai ir stacionarių dviračių mynimas sporto klube.

Penktoji diena atitenka jogai. Projekto dalyviai iškart pastebėjo skirtumą — treniruotės tapo gerokai intensyvesnės, o grupės susibūrimus pakeitė individualesni užsiėmimai. Treniruočių tempas greitėja Pokalbio išvakarėse Edgaras treniruotę baigė Nuolat lydi stresas. Nėra laiko lieknėjant dėl​​ chalatų dienoraščio ir pajausti euforijos dėl tirpstančių kilogramų", — pasakojo vyras.

Po pirmosios dienos su treniruokliais kurį laiką nebeišsitiesė viena ranka — atsiliepė padaryta pertrauka.

lieknėjant dėl​​ chalatų dienoraščio

Bet Edgaras jau galvoja apie ateitį, pasibaigus projektui — turi abonementą į sporto klubą. Tik treniruočių intensyvumą ateityje žada mažinti. Edgaras džiaugiasi, kad nei pedalai, nei cepelinai kol kas nesisapnuoja. Numestus septynis kilogramus jis įvertino kaip "nukrypimą nuo normos". Tikėjosi, kad per mėnesį pavyks sulieknėti kiek mažiau. Kvėpavimo treniruotės buvo ramesnės, o dabartiniai tempai jau intensyvesni. Daugiau judesio, daugiau jėgos", — apie treniruotes atsiliepė Daiva.

Komentaras

Pokyčius išduoda tik mažėjantys apimčių centimetrai. O nuo liemens "nutirpo" 8 centimetrai. Pastebimai sumažėjo ir kitos kūno apimtys.

lieknėjant dėl​​ chalatų dienoraščio

Nešykštėjo pastabų Dar iki projekto pradžios trijulė pradėjo vesti savo mitybos dienoraščius, kur detaliai rašo kiekvieną savo suvalgytą kąsnį. Praėjusią savaitę jų užrašus įvertinusi dietologė Teodora Kupšienė nešykštėjo pastabų. O vienam iš lieknėjimo projekto dalyvių patarė kuo greičiau susirūpinti mityba, kad ateityje netektų varstyti gydytojų kabinetų durų. Dalyvių pagyras, kad vakarienę iškeičia į treniruotes, dietologė įvertino skeptiškai — lengvas užkandis vakare būtinas.

Ji prognozavo, kad lieknėjančiųjų laukia dar vienas sunkus mėnuo. Pirmieji du lieknėjimo mėnesiai būna sunkiausi.

lieknėjant dėl​​ chalatų dienoraščio laimingas humphrey svorio netekimas

Mityba: nuodėmės ir vegetarizmas Pradėjęs lieknėti Edgaras sumažino maisto porcijas. Dabar jis kartais pasiilgsta bulvinių patiekalų, kurie išbraukti iš jo valgiaraščio. Nėra lengva keisti mitybos įpročius — nevalgyti, kai norisi.

Ar galite numesti svorio dėl ambien? Harley Street riebalų nuostoliai

Bet dabar jau atsiranda tam tikras treniruočių ir mitybos grafikas", — sakė vyras. Edgaras mitybos dienoraštyje nenuslėpė savųjų nuodėmių: torto gabalėlio, vyno taurės bei vakare sušveistų lašinių.

Įvertinusi Daivos kūno masės indeksą, dietologė konstatavo: jei mergina nesirūpins svoriu, sulaukusiai 35 metų antsvoris kels problemų. Jei iš prekybos dingtų mėsa ir bulvės, net nepastebėčiau", — sakė mergina. Pasak Daivos, sveikos mitybos principų nėra lengva laikytis, kai skaičiuoji kiekvieną litą. Dietologės patarimai Net laikantis dietos galima valgyti viską, tik reikia normuoti.

Jei per dieną būtina gauti apie — kJ, galima suvalgyti dvi-tris riekes duonos. Tik rinktis rupesnę, su sėlenomis, saulėgrąžomis. Sėlenos reikalingos žarnyno mitybai. Per dieną reikia suvalgyti pusę arba stiklinę kruopų, virtų vandenyje. Angliavandeniai būtini smegenims.

Bet jų nereikia per daug — virs riebalais.

geros emocijos

Atsisakykite manų, greitai paruošiamų dribsnių, miltinių patiekalų, pusfabrikačių. Sumuštiniams galima rinktis sūrio ar liesos mėsos gabaliuką. Per parą reikia 35 mml skysčių vienam kūno kilogramui.

Jei žmogus sveria kg. Galima rinktis paprastą vandenį, silpną lieknėjant dėl​​ chalatų dienoraščio. Daug mineralinio vandens nereikėtų vartoti — per dieną ne daugiau poros stiklinių.

Kristina ir Vaidas laukia gimdymo Skaitytoja Kristina pedantiškai užrašė savo gimdymo dienoraštį nuo vandens nutekėjimo akimirkos iki sūnaus gimimo. Kovo 11 diena. Man, regis, teka vandenys… O gal ne… Tai turbūt žvakelė, kurią ne taip giliai įterpiau į makštį. Taip jau buvo kelis kartus.

Mineralinio vandens rūšis pakaitaliokite. Dietologės pastabos, įvertinus mitybos dienoraščius Edgaras valgo chaotiškai. Per mažai vaisių ir daržovių. Reikėtų pakaitalioti vaisius bei mažinti jų kiekį. Dabar jis renkasi tik bananus arba vynuoges. Jam būtina nusistatyti vienodą valgymo laiką ir pagrindinį valgymą. Nereikėtų daryti didelių pertraukų. Kodėl nevalgo košių?

Krakmolo ir skaidulų turintis maistas turi sudaryti mitybos pagrindą.

geros emocijos, 6 puslapis - išsamiai virklund-sport.lt

Mėgstamas burokėlių salotas galėtų pakeisti kopūstų su citrina ir žalumynais salotomis. Napoleono tortas? Vyriškis užsimanė pokylio.

Valgant varškę su obuoliene, ją geriau pakeisti uogomis, vaisiais ar kefyru. Kyla įtarimų, kad kai kur rašydamas maistą lieknėjant dėl​​ chalatų dienoraščio — stebina kai kurie maisto deriniai.

lieknėjant dėl​​ chalatų dienoraščio grindų svorio netekimas

Negerai, kad kelias dienas iš eilės valgo tą patį maistą. Neaišku, kiek per dieną išgeria skysčių. Patarčiau atsisakyti grūdėtos varškės, turinčios daug druskos. Taip organizme sulaikomi skysčiai. Kibinus reikėtų išbraukti iš valgiaraščio.

Daiva vartoja per daug cukraus. Nėra daržovių. Per mažai mėsos ir žuvies. Gal ji vegetarė? Taip maitinantis po 1,5 metų gali išsivystyti anemija. Trūksta baltymų. Per maži maisto kiekiai. Kodėl abudu taip mėgsta burokėlius? Gal taip tikisi kompensuoti geležies trūkumą nevalgydami mėsos. Patarčiau rinktis kopūstus. Jie mažina svorį.

Pasigendu mitybos plano: kada ir kokie patiekalai valgomi. Rašyti komentarą.