Lieknėjimo stebuklai – paprasti | Moters imperija – gyvenimo stiliaus idėjos

Lieknėjimo stiliai, Lieknėjimo filosofija - virklund-sport.lt

Štai, ką turėtumėte žinoti apie protarpinį badavimą ir lieknėjimą Nuoroda nukopijuota aA Protarpinis badavimas — tai labai greitai išpopuliarėjęs mitybos numesti svorio barnsley, kuomet valgoma nustatytą laiko tarpą, o likusį — badaujama.

Lieknėjimo stiliai ©  Shutterstock Kad ir kaip bauginančiai tai lieknėjimo stiliai, visi mes badaujame kiekvieną dieną, apie tai net nesusimąstydami.

Nebūkite pikti bei egoistiški. Nebūkite išsiblaškę, tačiau ir nesistenkite elgtis labai racionaliai: ir vienu, ir kitu atveju padarysite lemtingų klaidų.

Dažniausiai baigiame vakarieniauti apie val. Tai reiškia, jog badavome valandų.

Panašūs straipsniai

Tačiau to neužtenka, kad iš protarpinio badavimo gautumėte realios naudos — tam badavimo trukmę reikia gerokai prailginti. Gydytojai rekomenduoja leisti organizmui pailsėti mažiausiai val.

Protarpinį badavimą galite lengvai pritaikyti priklausomai nuo savo įpročių ir pirmąjį dienos valgį atidėti iki 11 valandos ar net vidurdienio, o pavakarieniauti šiek tiek anksčiau — val. Šis val.

Nuorodos kopijavimas

Ką tai reiškia praktikoje? Atsisakę pirmo arba paskutinio dienos valgio pusryčių arba vakarienės ir suvalgę 2 maistingus patiekalus numalšinsite alkio jausmą, gausite energijos visai parai ir automatiškai suvartosite ženkliai mažiau kalorijų, o tas, kurias suvalgėte, tikrai spėsite sudeginti dienos bėgyje.

Beje, protarpinio badavimo dėka neliks nei noro, nei laiko mažoms nuodėmėms t.

Jei jauti alkį — rinkis kuo liesesnius, mažiau kaloringus produktus — jų galėsi sau leisti suvalgyti daugiau, taip mažiau jausi, kad laikaisi dietos. Jei esi įpratus valgyti mažai ir alkis nevargina, gali dažniau pasilepinti kaloringesniais produktais, žinoma, neužmiršdama neviršyti leistino taškų skaičiaus. Mamų klausimai Labai norėčiau prisijungti prie lieknėjančiųjų, nes svoris didelis. Koks — nė nežinau, nes bijau svertis. Bet ir lieknėti negaliu savęs priversti.

Protarpinis badavimas © Adobe Stock Protarpinio lieknėjimo stiliai gidas: Yra daug skirtingų protarpinio badavimo variantų — pagal gyvenimo stilių galite išsirinkti sau patogiausią ir labiausiai priimtiną. Vieni planai yra griežtesni nei kiti, tad jei išbandę vieną pajusite diskomfortą ar pasidarysite pernelyg apsėsti tuo, ką valgote — išbandykite kitą, mažiau varžantį.

Mitybos specialistai šiuo klausimu vis dar nesutaria.

svorio metimo novasure

Kol vieni teigia, jog kava nutrauks protarpinį badavimą, kiti sako, kad savo rytus galite drąsiai pradėti puodeliu mėgstamo karšto gėrimo tol, kol jo lieknėjimo stiliai pienu ar cukrumi. Tai džiugi žinia tiems, kurie savo lieknėjimo stiliai neįsivaizduoja be stiprios juodos kavos.

Deja, kapučino ir latė kavos mylėtojus turime nuliūdinti — lieknėjimo stiliai puodelio teks palaukti iki pirmo dienos valgio. O kol jo lauksite — galite mėgautis vandeniu, arbata ir kitais kalorijų neturinčiais gėrimais.

Atsiliepimai

Lieknėjimo stiliai, bet kol esate badavimo fazėje daugiau nieko kito vartoti nėra galima. Protarpinio badavimo privalumai — ne vien galimybė kontroliuoti savo svorį. Gydytojai protarpinį badavimą rekomenduoja ir dėl to, kad tai: padeda gerinti smegenų funkcijas, atmintį; mažina blogojo cholesterolio kiekį kraujyje; sumažina diabeto, vėžio ir širdies kraujagyslių rizika; yra siejama su ilgesne gyvenimo trukme; atsiranda daugiau energijos; pagerėja nuotaika, emocinė savijauta ir gyvenimo kokybė.

Patyrusių badautojų patarimai, kurie leis pajausti didžiausią naudą: Pasirinkite jums tinkamą rėžimą — protarpinis badavimas yra gyvenimo būdas, o ne poros savaičių dieta, tad tai turi būti suderinama su natūraliu jūsų gyvenimo ritmu. Vieni atsisako pusryčių, o kiti — vakarienių.

lieknėjimo stiliai

Visi variantai yra tinkami, kurių gebėsite laikytis, yra tinkami. Jeigu protarpinį badavimą renkatės dėl gražesnės figūros, sportuokite nevalgę — taip sudeginsite greičiau deginsite riebalus.

gdyns riebalų praradimas plonas išvaizda numesti svorio 55 metų amžiaus

Duokite sau 7 dienas priprasti prie naujo mitybos rėžimo — iš pradžių lengva tikrai nebus kaip ir bandant prisijaukinti bet kurį naują įprotįtačiau kai pajausite rezultatus, protarpinį badavimą ko gero norėsite rekomenduoti visiems aplinkiniams. Jeigu nevalgote ryte, tuo metu išgerkite mažiausiai 1 litrą vandens — tai nukreips jūsų mintis nuo maisto.

Ar tai visiems?

svorio netekimas vijayawada

Protarpinis badavimas jums netinka, jei: bandote susilaukti vaikų, esate nėščia arba maitinate krūtimi; vartojate lieknėjimo stiliai sergate diabetu; seniau turėjote problemų su mitybos sutrikimais. Kelias į sėkmę priklauso nuo daug skirtingų faktorių, o ne pavienių detalių.

Rūpindamiesi savo sveikata, nepamirškite į savo mitybos racioną įtraukti kuo daugiau vaisių ir daržovių, aktyviai leisti laiką ir rūpintis savo emocine sveikata. Svarbiausiai lieknėjimo stiliai — balansas ir maži dalykai, kuriuos galime padaryti dėl savęs, su malonumu — šį kartą išbandome protarpinį badavimą.

lieknėjimo stiliai riebalų deginimas hz