Patarimai kaip numesti svorio

Žemyn numesti svorio. Motyvacija sportui - būtinas elementas

O juk kur kas paprasčiau tiesiog patobulinti savo mitybą, o ne strimgalviais pulti į dietų sūkurį.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Dažniausiai pirmieji lieknėjimo rezultatai matyti ant veido, kaklo ir tose vietose, kuriose ir taip nėra daug riebalinio sluoksnio. Žodžiu, kilogramai tirpsta nuo viršaus žemyn, o ne atvirkščiai, kaip galbūt daugelis moterų norėtų. Sporto treneris Charlesas Poliquinas, stebėjęs žemyn numesti svorio treniruojamus žmones, priėjo prie išvados, kad kūno riebalai kaupiasi tam tikrose vietose dėl hormonų disbalanso.

Jo nuomone, atsižvelgiant į šiuos niuansus ir išsiaiškinus, kokie hormonai turi didžiausią įtaką mūsų figūrai, galime pakoreguoti mitybą ir taip pasiekti netikėtų rezultatų. Taigi, jo patarimais dalijamės ir mes.

15 patarimų, kaip greitai ir saugiai numesti svorio: jais vadovautis galima nedelsiant

Ką valgyti, kad figūra džiugintų akį? Probleminė zona: pečiai ir krūtinė Priežastis: testosterono trūkumas.

  • Nrt svorio
  • Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali.

Kaip lieknėti: į racioną įtraukite produktų, kuriuose gausu baltymų, magnio, cinko, flavonoidų, stimuliuojančių testosterono sintezę organizme. Ką valgyti?

žemyn numesti svorio

Obuolius, apelsinus, uogas, svogūnus, linų sėmenis, gerkite žaliąją arbatą. Trumpai tariant, daugiausia dėmesio skirkite augalinės kilmės produktams. Probleminė zona: mentės ir šonai Priežastis: gliukozės toleravimo sutrikimai, insulino perteklius.

Kaip lieknėti: valgykite riebią žuvį, pavyzdžiui, lašišą, produktus, kuriuose gausu baltymų ir ląstelienos, gardinkite patiekalus cinamonu, galite vartoti chromo papildus. Itin sumažinkite angliavandenių gausių maisto patiekalų, ypač, paprastųjų, t.

tt torrez svorio metimas

Probleminė zona: talija Priežastis: problemos su skydliauke. Kaip lieknėti: tinka jūros produktai, žuvis, paukštiena, migdolų riešutai, moliūgų, sezamų sėklos, svogūnai, smidrai. Geriausia valgyti tokius maisto produktus, kuriuose gausu seleno, cinko, vitaminų A, D, E, B6.

Kaip pagreitinti svorio kritimą?

Probleminė zona: pilvas Priežastis: streso hormono kortizolio perteklius. Kaip lieknėti: būtina vartoti daugiau žemyn numesti svorio, vitaminų C, B5 turinčių maisto produktų.

Pagrindiniai svorio metimo principai 4. Galimi tik du variantai — arba priimti save toks koks esate, arba išmokstate kaip tinkamai juo atsikratyti. Kaip numesti svorio? Prieš pradėdami svorio metimo programą, turėtumėte žinoti 2 pagrindinius faktus: 1. Svorio metimas priklauso nuo energijos balanso.

Tinka jūros produktai, citrusiniai vaisiai, daržovės, brokoliai, žemyn numesti svorio, grūdai. Tam, kad sumenkintumėte streso daromą žalą, subalansuokite riebalų, baltymų, angliavandenių vartoseną. Patariama atlikti tyrimus, kad išsiaiškintumėte, ar jūs toleruojate laktozę, gliuteną, riešutus, kiaušinius, kukurūzus.

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Probleminė zona: šlaunys ir užpakaliukas Priežastis: estrogenų perteklius Kaip lieknėti: kuo daugiau valgykite produktų, kuriuose gausu ląstelienos — brokolių, įvairių rūšių kopūstų, daržovių. Jie padeda reguliuoti kepenų fermentus ir skatina estrogenų įsisavinimą. Atsargiai vertinkite sojos patiekalus, linų sėmenis, vartokite vitaminų B12, B6, folio rūgšties turintį maistą. Probleminė zona: keliai ir blauzdos Priežastis: augimo žemyn numesti svorio numesti svorio sutrikimai Kaip lieknėti: jums reikėtų daugiau svorio metimas 58 metų moteriai neriebių baltyminių produktų: natūralių jogurtų, varškės, liesos vištienos.

žemyn numesti svorio