Normalizuokite mitybą

Svorio metimas ir blaivumas

Apie tai rašo health. Dietologė pateikia septynis įpročius, labiausiai kliudančius numesti svorio, ir pataria, kaip su jais kovoti.

Dažnas alkoholio vartojimas. Alkoholis neretai sukelia domino efektą.

Naujametiniai pažadai: kur apgauname save

Išgėrus pakyla apetitas, o save sustabdyti tampa sunkiau. Jei pridėsime dar ir alkoholyje esančias kalorijas, gausime šimtus papildomų kalorijų. Taip nutinka daug dažniau nei mums atrodo. Paprastai žmonės išgeriamo alkoholio kiekį įvertina tik tada, kai ima užsirašinėti, ką valgė ir gėrė.

Tačiau supratus šią klaidą svoris ima sparčiai kristi. Pamėginkite išlikti blaivūs visą mėnesį arba apriboti linksmybes iki dviejų gėrimų per savaitę, ir rezultatai išties nustebins.

svorio metimas ir blaivumas

Dietiniai produktai. Paprastai toks maistas turi galybę nepageidaujamų priedų.

Naujienų srautas

Be to, dietiniai produktai retai kelia pasitenkinimą. Dažnai suvalgius dietinį produktą nepavyksta numalšinti alkio, o kadangi mintys apie maistą neapleidžia, imama gausiai kramsnoti maistą, kuris gali pasirodyti dietinis, pavyzdžiui, skrudintus svorio metimas ir blaivumas.

Vilniuje pradėtas atliekų konteinerių ženklinimas Iki gegužės 1 d.

Galiausiai gaunama žymiai daugiau kalorijų nei tiesiog suvalgius paprastą skanų patiekalą. Sveiko maisto pervertinimas.

Patarimai, kaip iki švenčių atsikratyti papildomų kilogramų

Daržovės, lęšiai, viso grūdo produktai yra puiku. Tačiau yra vienas mažas niuansas: kartais svorio metimas ir blaivumas sulieknėti šių produktų vartoja tiesiog per daug. Viso grūdo produktai yra labai maistingi, jie skatina medžiagų apykaitą, tačiau tai nereiškia, kad juos valgant galima savęs neriboti. Reikėtų tiesiog įsiklausyti į savo organizmą, atskirti alkio signalus ir neužmiršti vizualiai įvertinti porcijų. Pavyzdžiui, vaisiaus porcija yra maždaug teniso kamuoliuko dydžio, tuomet skrudintų avižinių dribsnių porcija turėtų būti perpus mažesnė už vaisių, o jei dedate riešutų ar sėklų, jų porcijos dydis turėtų prilygti golfo kamuoliukui.

Valgymų praleidimas.

svorio metimas ir blaivumas

Apie šį žalingą įprotį tikriausiai teko girdėti ir anksčiau, svorio metimas ir blaivumas nepraleisti valgymų yra itin svarbu. Ilgas nevalgymas sukelia dvejopą svorio metimui trukdantį pašalinį poveikį. Pirma, iš maisto negaunant energijos, sudeginama mažiau kalorijų.

7 netikę įpročiai, trukdantys sulieknėti

Antra, gerokai išauga naktinių užkandžiavimų tikimybė. Tyrimai rodo, kad svarbu ne tik bendras dienos kalorijų kiekis, bet svorio metimas ir blaivumas laikas, kada jos gaunamos.

svorio metimas ir blaivumas kūno lieknas vienintelis ir cintura

Geriausia kaloringiausius patiekalus valgyti prasidedant aktyviausiam dienos laikotarpiui, o ne tokius kaloringus — aktyvumui sumažėjus. Ir, žinoma, niekada nelikti nevalgius ilgiau kaip keturias—penkias valandas. Kalorijų skaičiavimas.

Ar naudinga važinėti dviračiu norint numesti svorio, padailinti kojas?

Nors kalorijų kiekis ir laikas, kada svorio metimas ir blaivumas gaunamos, lieknėjimui yra labai svarbu, tačiau praktika rodo, kad atidus kalorijų nepavyks saugiai numesti svorio gali turėti neigiamų pasekmių. Tai sukelia nepageidaujamą stresą. Be to, sustiprėjęs stresas skatina kortizolio gamybą. Šis hormonas didina apetitą, saldaus ir riebaus maisto poreikį.

svorio nešvarus pokštas

Informacija apie kalorijų kiekį ant maisto produktų pakuočių ar maitinimo įstaigų meniu nėra bevertė, tačiau metant svorį nereikėtų susikoncentruoti ties kalorijų skaičiavimu — tam yra daug patikimesnių būdų. Gerųjų riebalų vengimas. Teisingas riebalų pasirinkimas yra protinga svorio metimo strategija, o riebalų fobija tikslo pasiekti nepadės.

7 netikę įpročiai, trukdantys sulieknėti - DELFI Sveikata

Sveiki riebalai ne tik malšina uždegimus, lėtina senėjimo procesus, bet ir leidžia ilgiau jaustis sotiems. Tyrimai rodo, kad tokie augalinių riebalų šaltiniai kaip alyvuogių aliejus, avokadai ar riešutai skatina apetitą slopinančius hormonus. Augaliniai riebalai yra antioksidantų šaltinis, jie spartina medžiagų apykaitą.

svorio netekimas kiek aš praradau

Stenkitės, kad šių riebalų būtų kiekviename dienos valgyje: dėkite avokado į salotas ir pilkite į jas svorio metimas ir blaivumas aliejaus, pagardinkite avižinius dribsnius riešutais, pasilepinkite juodojo šokolado gabalėliu.

Emocinis svorio metimas ir blaivumas. Įprotis nuobodulį, pyktį, nerimą malšinti maistu ar netgi laimės akimirkomis pirmiausia pulti valgyti yra viena dažniausių kliūčių, neleidžiančių sulieknėti. Nuo mažens esame pratę maistą susieti su emocijomis: vaikystėje dažnas buvome palepintas skanėstais po nemalonaus vizito pas gydytoją, laimėtų varžybų ar sėkmės mokykloje.

svorio metimas

Maistas atsiranda tiek norint sušvelninti nemalonius jausmus, tiek atšvęsti pasiekimus. Taip priimta visuomenėje, tačiau šią nuostatą pakeisti nėra neįmanoma.

Vaida Kurpienė: sidžiausios svorio metimo klaidos ir patarimai kaip sulieknėti visam laikui

Net jei surasite su maistu nesusijusias alternatyvas 50 proc. Įveikus emocinio valgymo problemą, sėkmė lieknėjant bus garantuota. Nuorodos kopijavimas 7 netikę įpročiai, trukdantys sulieknėti Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.