6 riebalų deginimo klaidos

Riebalų deginimo šleifas. Related Content

Viskas apie kūno riebalų matuoklį by Paul Rogers Kūno riebalų matavimas sveikatai ir sportui Kūno riebalų procento nustatymas yra naudingas riebalų deginimo šleifas valdyti, kultūrizmui, sporto treniruotėms ir sveikatos rizikos vertinimui. Galite sužinoti: Maždaug, kiek riebalų turite Jei turite per daug riebalų Kaip jūsų riebalai gali pakenkti jūsų sveikatai Kaip naudoti kūno riebalų žinias Verta žinoti, kad visiems kūno riebalų matavimo metodams yra apribojimų.

Kai kurie įrankiai, pvz.

6 riebalų deginimo klaidos

Šio tipo riebalai padidina širdies ligų ir diabeto riziką nei riebalai, laikomi tik po oda. Be to, asmenys, kurie yra pernelyg drėgni, bet kurie nuolat naudojasi, gali būti montuojami ir, galbūt, sveikesni nei, pavyzdžiui, liesas rūkalius, kurie nesinaudoja.

Nors jūs turėtumėte jaustis laisvai stebėti savo kūno riebalus tinkamumo ir svorio valdymo tikslais, jūsų gydytojas galbūt su mitybos specialisto pagalba yra geriausias asmuo, galintis atlikti sveikatos rizikos vertinimus.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną. Norint paspartinti savo medžiagų apykaitą ir būti arčiau tikslo turėti ryškius pilvo raumenukus, privalote rinktis tinkamą mitybą, tinkamais kiekiais.

Jis arba ji atsižvelgs į visus ligos rizikos veiksnius, pvz. Kūno riebalų diagramos Absoliutus "sveiki" kūno riebalų kiekio nustatymas yra mažiau pageidautinas nei nustatant priimtinų riebiųjų procentų ribas. Moterys natūraliai perneša daugiau kūno riebalų nei vyrai, riebalų deginimo šleifas sveiko elgesio gali būti nuo 18 iki 25 procentų palyginti neaktyvioms moterims ir nuo 12 iki 20 procentų sportininkams ir fitneso riebalų deginimo šleifas, nors šis skirtumas yra išgalvotas.

Fresh articles

Vyrams nuo 12 iki 18 procentų ne sportininkams ir nuo 5 iki 12 procentų fitneso entuziastams yra įprasti diapazonai, nors kai kuriose lentelėse yra didesnių maksimalių. Vyrams ir moterims, vyresniams nei 40 metų, procentai dažniausiai pakoreguojami į aukštesnį lygį, tačiau manau, kad tai reikia peržiūrėti.

Atvirai sakant, daugelis profesionalių kūno riebalų diagramų projektuoja apgailėtiną kūno riebalų nugarą, nors jie yra tik vadinami. Kai kurios naudoja tokias kategorijas kaip "nepakankamas", "sveikas", "liesas" ar "idealus". Mano nuomone, tai rodo, kad "nepakankamai" arba "liesos" sektoriuose yra nesveika.

Tai netinkama daugeliui tinkamų žmonių Aš nesutinku, kad 20 metų moteris, turinti 15 procentų kūno riebalų, kurie praeina daugiau nei riebalų deginimo šleifas mylias per 50 minučių, ir kg svorio netekimas turi būti priskiriamas prie blogo riebalų, o išvada - nesveika.

Ženklai šiose diagramose yra akivaizdžiai netinkami ir reikia atnaujinti, kad atitiktų dabartinius Bendrijos sveikatos ir fitneso standartus. Vienas dalykas, į kurį reikia atkreipti dėmesį, yra tai, kad moterys, kurios maždaug 12 proc. Kūno riebalų deginimo šleifas patiria hormoninius sutrikimus, dėl kurių gali atsirasti laiko praradimas, kaulų praradimas ir sutrikęs valgymas.

Tai sporto medicinoje vadinama "moterų sportininko triadu". Ištvermės sportininkai ir kai kurios moterų jėgos treniruokliai gali efektyviai konkuruoti su šiuo riebalų kiekiu, todėl tai nebūtinai yra nesveika. Tačiau tai reikalauja sporto medicinos specialisto valdymo ir patarimo. Kūno masės indeksas arba KMI Kūno masės indeksas yra kūno svorio ir aukščio formulė, sukurta siekiant parodyti jūsų kūno riebalų fotografiją.

Jis apskaičiuojamas dalijant svorį kilogramais pagal jūsų aukštį riebalų deginimo šleifas, kvadratu. Paprasčiausias būdas tai apskaičiuoti yra naudoti internetinį skaičiuotuvą, panašų į šį iš JAV širdies kraujo ir plaučių instituto.

Tai leidžia apskaičiuoti KMI, naudojant riebalų deginimo šleifas, pėdas ir colius, taip pat kilogramus ir metrus. Dėl to kyla rezultatas, kai kultūristai ir labai pagaminti žmonės antsvorio kategorijoje. Tam tikra prasme tokia kritika nepagrįsta, nes KMI riebalų deginimo šleifas tik vienas iš patyrusių sveikatos priežiūros specialistų rankų.

Laba akis ir juosmens matavimas dažnai yra viskas, ko reikia nustatyti, ar kas nors turi antsvorio. Liemens matavimas Liemens matavimai tapo naudinga rizikos įvertinimo priemone vyrams ir moterims.

Natūralu, kad plona liemuo nėra sveikas žmogus - galite būti blogai maitinęs ar susirgus iš bet kokio lėtinių ligų skaičiaus. Tačiau liemens matavimai - tai kūno riebalų matuoklis - gali rodyti chroniškų ligų, tokių kaip širdies ligos, metabolinio sindromo ir II riebalų deginimo šleifas cukrinis diabetas, riziką.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Sveikos juosmens matavimai Čia yra sveikų juosmens dydžių, skirtų vyrams ir moterims, remiantis Tarptautine cukriniu diabetu federacija, kuri sutinka visame pasaulyje apibūdinti metabolinį sindromą: Kaukazo vyrai: 37 coliai 94 centimetrai Kaukazo moterys: 31,5 colio 80 centimetrų Kitų grupių vertės gali skirtis; Azijos gyventojai gali būti mažesni, o Ramiojo vandenyno salų gyventojai gali riebalų deginimo šleifas didesni.

Tai skamba, ar ne?

Konservavimas Grožis Mityba obuolių lieknėjimo figūrai.

Ir tai yra, bet nepanikuokite. Geriausias būdas tai taikyti - apsvarstyti, ar jūsų metabolinio sindromo, o vėliau širdies ligos ir diabeto rizika pradės didėti, kai viršysite šiuos bazinius rodiklius.

Aetna numesti svorio svorio netekimas atrodo aukštesnis

Ir į jūsų kitus ligos rizikos veiksnius. Juosmens ir klubo santykis Liemens ir klubo santykis palygina siauriausio liemens dalį su plačia šlaunies dalimi.

Išmatuokite savo juosmenį tarp krūtinės ląstos ir klubo kaulo, žiūrint iš priekio. Plačiausia klubo ir užpakalis priemonė yra geriausiai įvertinta iš šono. Nebandykite traukti į riebalų deginimo koncentratas atlikdami matavimus. Padalinkite juosmens matavimą klubo matuojant.

Reader Interactions

Santykis neturėtų būti didesnis nei 0,9 vyrų riebalų deginimo šleifas 0,8 moterims. Pavyzdžiui, vyras, turintis 44 cm juosmens ir 42 cm šlaunų, turėtų liemens ir klubo santykį 1, Kaip sveikatingumo rodiklis, kai kurie sveikatos priežiūros specialistai mano, kad šis santykis yra didesnis nei tiesioginis juosmens matavimas, ypač širdies ligų rizikos įvertinimui. Viename tyrime nustatyta didesnė širdies ligos rizika, kai šis santykis viršijo 0,8 moterims ir 0,9 vyrų. Kūno svorio ir aukščio charakteristikos Diagramos, kuriose skalės aukštis ir svoris naudojami kūno masės indeksui parodyti.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Jie taip pat gali reikšti sveiką svorį vyrams ir moterims. Daugeliui gydytojų ir dietologų biurų galite pamatyti šias kabutes.

riebalų deginimo šleifas

Kai kurie gali būti sustiprinti, įtraukiant papildomą informaciją apie kūno rėmus, amžių ir dar daugiau. Diagramos yra naudingos priemonės fotografuoti. Tačiau, norint gauti tikslesnį sveikatos rizikos įvertinimą, riebalų deginimo šleifas į kūno riebalų kiekį, reikia riebalų deginimo šleifas ir į kitus veiksnius. Kėbulo apkabos Kūno šluostės naudojamos odos storio storiui įvairiose vietose įvertinti kūno riebalų procentams.

riebalų deginimo šleifas jeunesse svorio netekimas

Kadangi klaidų laipsnis yra potencialiai didelis, šis riebalų matavimo metodas yra beveik nenaudingas, jei ne eksperto rankose - tai reiškia, kad žmogus, turintis daug praktikos ir patvirtinimo, nori teisingai nustatyti kūno riebalų deginimo šleifas ir tinkamas kiekis skinfold užfiksuoti.

Gera pradžia yra kokybiška deginti riebalus klermonas šleifų pora. Įperkamas asmeninis geros reputacijos modelis yra "Accu-Measure ". Bioelektrinės varža BIA BIA naudoja mažą elektroninį impulsą, kuris per raumenis ir riebalus patenka skirtingais greičiais.

Riebalų klubai. Kovos strategija prieš storas kojas

Tačiau jo matavimai gali būti išmestas iš to, kaip jūs esate hidratuotas ir kiek jūs valgėte; jis gali būti pernelyg netikslus, išskyrus lyginamąsias. Vartotojai skatinami nustatyti pradinį matavimą ir pakartotinius matavimus laikantis nuoseklių sąlygų, kad nustatytų pokyčius. Tanita yra populiarus prekės ženklas. DEXA dažniausiai naudojamas kaulų tankio ir liesos masės matavimui, tačiau taip pat gali būti riebalų masės rodmenys.

22 kg svorio netekimas per 2 mėnesius numesti svorio 5 kg per 3 savaites

Sistema naudoja kūno skaitytuvą, o procesas gali užtrukti maždaug 15 minučių ir kainuoja USD, priklausomai nuo to, kur gyvenate, ir tokių technologijų prieinamumą ir naudojimą.

Atrodo, kad tai yra gana tiksliai maždaug 3 procentų klaidos.

riebalų deginimo šleifas svorio metimas sheffield al

Vandens svėrimas Iš esmės tai reiškia, kad jūs visiškai nuleiskite vandenį, kol sėdėsite ant svarstyklių ir išsišauksite visą orą iš plaučių. Ši technologija remiasi vandens pasislinkimu ir skirtingu riebalų tankiu bei raumenų masės svoriu.

Tai taip pat yra tikslus metodas, nors tai daugiausia taikoma tik akademinėms ir mokslinių tyrimų įstaigoms dėl procedūros apibendrinančio pobūdžio. Bod Pod Šis prietaisas buvo maždaug maždaug 10 metų ir gali būti geriausias iš visų. Tai veikia tuo pačiu principu, kaip ir vandens svėrimas, išskyrus tai, kad jūs išstumiate orą, o riebalų deginimo šleifas vandenį.

Svorio metimas. Storuliai. Riebalų deginimas.

Tai vadinama "plethysmografija". Nesijaudink, nebijoki skendimo. Pranešama, kad apskaičiuota tik 2 procentų klaida. Santrauka Jums nebūtinai reikia kūno riebalų, kad žinotumėte, jog esate pažengęs dėl dietos ir pratybų. Kultūrizmui ir sportininkams, kuriems taikomi kritiniai kūno riebalų standartai, matavimas gali būti svarbesnis. Kartais tai padeda suvokti, kad jūs prarasite riebalų, laikydami raumenis ar net jį įgydami. Paprastos vonios skalės nebūtinai tai atspindi. Pilvo visceralio ir poodinio riebalinio audinio skyrius.

Asociacija su metabolizmo rizikos veiksniais Framinghamo širdies tyrimuose. Moterų sportininkas triadas. Clin Sports Med. Liepos 24 d. Pageidautina klinikinių centrinio nutukimo priemonių prognozė mirtingumui.

riebalų deginimo šleifas

Eur J Clin Nutr. Viena dažnio bioelektrinė varža yra blogas metodas riebalų masės nustatymui vidutiniškai nutukusių moterų. Obes Surg. Vasario 17 2 : Eur J Appl Physiol. Rugpjūčio; 85 : Related Content.