Kaip greitai prarasti riebalus ant pilvo - Priežastys

Praranda 5 svarus riebalų per savaitę

Kaip prarasti riebalų perteklių

Deje, bet visi šie žmonės randasi neteisingam kelyje. Jie išsekina savo organizmus ir savo storom rankytėm ardo atsistatymo procesus, o rezultate gaunasi, kad jų pastangos lieka labai nežymios. Vaikšto po to nelaimingi ir burba kairėn dešinėn apie savo unikalią genetiką.

Aš rašau ne tam, kad diskutuoti, kaip yra svarbu ir efektyvu aerobiniai krūviai kaip priemonė stiprinanti širdį ir plaučius. Aš noriu jums paaiškinti, kodėl aerobiniai krūvių tipai toli gražu ne pats geriausias metodas išsivaduoti nuo perteklinio riebalo.

Taip pat noriu pasiūlyti šiam tikslui kitą, išmintingą metodą, labai nuobodų ir nemadingą, BET tikrai veikiantį.

Naujas riebalų degintojas

Jūsų kūnas bet kokiame laiko periode augina, palaiko arba praranda svorį — tai tiesiogiai priklauso nuo suvalgytų arba išgertų kalorijų ir išeikvotų kalorijų santykio. Blemba, nemėgstu aš šitų nesąmonių, bet pradžioje bet kokiu atveju teks tai daryti, bent jau kurį tai laiką — kol suprasit, kiek galit suvalgyti, kad pasiekti vieną ar kitą rezultatą. Aš puikiai suprantu, kad tai užknisa, bet jei neskirsite dėmesio šiam svarbiam klausimui, tai begalinės nesėkmės kelyje į praranda 5 svarus riebalų per savaitę kūną garantuotos.

Taigi, norint mesti svorį, reikia sukurti kalorijų deficitą. Aišku, aš darau prielaidą, kad dauguma skaitančių yra ne durniai ir suinteresuoti riebalų atsikratymu, o ne svorio metimu. Tas pats ir moterims. Apgailestauju, bet žiaurūs gamtos dėsniai yra tokie, kad kūnas nenori deginti riebalų. Kalorijų trūkumo metu, kūnas renkasi deginti raumenis, o ne riebalus. Taip veikia mumyse suprogramuotas išgyvenimo mechanizmas.

Organizmui reikia apie kalorijų per dieną, tik tam, kad išlaikyti puskilį raumenų kūne! Jeigu jūsų kūnas atsikratys šitų raumenų, tai reikš, kad jums gyvybės palaikymui reikia mažiau kalorijų, kitaip sakant maisto.

Dėl to jūsų kūnas stengsis kaupti riebalus. Reikalas tame, kad mūsų kūnas negali vienu metu auginti, palaikyti ir naudoti raumenis kaip energijos šaltinį. Raumeninės masės auginimas ir palaikymas — tai atsakomoji reakcija, kurios dėka, mūsų kūnas bando išgyventi, kai jūs užgriūnate jį aukšto intensyvumo treniruotės krūviu. Todėl, raktas į sveiką ir gražų kūną yra dviejų pagrindinių reikalavimų vykdymas: 1.

O dabar aš noriu aptarti pagrindinius masės mažinimo metodus: 1. Tik dieta 3. Dieta ir jėgos treniruotės Pirma pakalbam apie metodą, paremtą tik dieta.

Puskilis riebalų turi kalorijų. Mažinant kalorijų kiekį per dieną, jūs teoriškai galite prarasti 4,5 kg riebalų per metus. Visgi, galimas daiktas, kad jūsų kūnas, įvertinęs kad praranda 5 svarus riebalų per savaitę kelių kg, prie šito adaptuosis ir sulėtins savo medžiagų apykaitą.

svorio netekimas nyu

Be to, visiškai tikėtina, kad prarasto svorio dalimi bus raumenys, o ne riebalai — tai dar labiau praranda 5 svarus riebalų per savaitę metabolizmo sulėtėjimą. Šis dietos fenomenas dirba švytuoklės principu. Žmonės sėda ant kažkokios ekstremalios dietos, naudodami mažą kalorijų kiekį ir nedaro jokių jėgos treniruočių ir rezultate praranda kg masės — bet šitas praradimas susideda daugumoje iš raumenų! Tai sumažins medžiagų apykaitos greitį iki lėtesnio, negu buvo prieš sėdant ant dietos. Kadangi dabar jų medžiagų apykaita sulėtėjusi dėl to, kad kūne liko mažiau raumenų, tai greičiausiai jie sėkmingai priauginės dar daugiau riebalų nei prieš tai.

Praranda 5 svarus riebalų per savaitę dėl aerobinių krūvių? Dabar daugelyje žurnalų rasit idėją, kad treniruotės su skirtingose pulso zonose, degina riebalinį audinį, o ne raumenis — tai teisinga tik tuo atveju, jeigu esate kalorijų deficito režime. Jūs galite ant bėgtakio praleisti nors ir dvi valandas per dieną, bet jeigu suvartojate daugiau kalorijų nei sudeginat, jūs toliau kaupsite riebalus.

Maldos irgi čia mažai kuo padės, nors labai besidomintiems galiu vieną efektyvią sufleruoti: Dieve, padaryk taip, kad visos kalorijos nueitų į papus… Be to, įprastinė 30 minučių aerobika pajėgi sudeginti tik kalorijų daugiau, negu kalorijų kiekis, kurį jūs sudegintumėt, tik sėdėdami ant savo šiknos ir krapštydami nosį ir nieko daugiau nedarydami per tą patį laiką.

Liūdna pasidarė? Išvada: Netgi trys aerobiniai užsiėmimai per savaitę pagal efektyvumą neprilygsta paprasčiausiai kcal sumažinus kasdieninį maisto racioną.

Prieštaraujant tam, ką tvirtina dauguma žurnalų, perteklinės aerobinės treniruotės, galiniame rezultate, privers jūsų kūną vietoje energijos šaltinio naudoti pagrinde raumeninę masę, bet ne riebalus.

1 mėnesio riebalų degintojas

Matėt kada nors bėgiką — maratonininką? Per savo praktiką, tekę treniruotis vietoje, kur treneris praranda 5 svarus riebalų per savaitę visus daryti daug kardio treniruočių, o jėgos treniruotės buvo daromos su mažais svoriais, žemu intensyvumu ir dideliu kiekiu pakartojimų.

Daba suprantu, kad baisiau ir būt negalėjo nei vaizdelis matant suglebusius, riebaliniu sluoksniu pasidengusius bėgikus.

praranda 5 svarus riebalų per savaitę geriausias svorio netekimo kurortas Phukete

Ir man tikrai gaila jų kelių sąnarių ir raisčių. Kas apie jėgos treniruotes? Esant kalorijų deficitui ir pakankamai sunkioms treniruotėms, kad jūsų kūnas reaguotų į pratimą, jūsų kūno svoris pradės mažėti riebalų sąskaita.

O jeigu jums dar pasiseks užauginti kelis kilogramus raumenų, bus išvis puiku. Kai anksčiau minėjau, vienas kilogramas raumenų sudegina kalorijų per dieną. Taigi, kiekvienas užaugintas raumenų kilogramas, turi potencialą sugedinti 20 kilogramų riebalų per metus — jeigu suvartojate mažiau kalorijų nei išeikvojate.

Nugi užsiauginkite sau po kilogramą raumenų ant kiekvienos bulkos: vieną ant dešinės, kitą ant kairės: 1. Apvalios gražios formos, priežastis vyrams atsisukti.

AEROBIKA SVORIO METIMUI? AIŠKU, KAD NE!

Argi šių dviejų argumentų nepakanka? O kaip dėl tokių argumentų? Kalbant apie treniruočių būtinumą, yra geros žinios: galite efektyviai statyti raumenyną treniruojantis du kartus per savaitę po 30 min. Šitos treniruotės nebus lengvos.

Kaip vanduo prisideda prie riebalų deginimo - Grūdai

Aš kalbu apie brutalias jėgos treniruotes, kurios privers jus sunkiai kvėpuot, daug prakaituoti ir nelabai puikiai kvepėti. O kas sakė, kad bus lengva?

Tai aktuali Evos Valčak iš Varšuvos nuotrauka. Ji buvo išbandžiusi tam tikras naujas tabletes lieknėjimui.

Bet jei norit gražiai sportiškai atrodyti ir norėsit to iš tikrųjų, tada tai teisingas kelias. Kalbant apie konkretų treniruočių tipą, aš primygtinai rekomenduoju tik bazinius pratimus, tokius kaip pritūpimai, mirties trauka, spaudimai gulint, atsispaudimai, praranda 5 svarus riebalų per savaitę, bloko trauka, trauka pasilenkus ir t. Rekomenduoju nedaryti daugiau 5 pratimų per treniruotę ir ne daugiau trijų serijų pratimui neskaitant apšildomo ir ne daugiau dviejų — trijų treniruočių per savaitę.

Dar rekomenduoju nurėžti ne daugiau kaip kalorijų per dieną. Tai duos rezultatą, kad jūs deginsite maždaug po puskilį riebalų per savaitę.

idealus svorio netekimas profesionalai

Per metus jūs sugebėsite numesti 23 kg ir ženkliai padidinti savo jėgą, su sąlyga, kad treniruotės metu tikrai stengsitės didinti svorį ir pakartojimų skaičių. Aš žinau, kad kai kurie iš jūsų bus nustebinti tuo, kad negalima visas 7 dienas per savaitę papildomai prie jėgos treniruočių duoti sau aerobinius krūvius.

Kaip minėjau aerobika ne labai efektyvi deginant kalorijas. Be to aerobinių treniruočių perteklius maišys atsistatymo procesams po intensyvių jėgos krūvių. Visgi jeigu aerobinis krūvis jums yra būtinas, tai aš rekomenduočiau ar tren padeda deginti riebalus daugiau 3 valandinių treniruočių per savaitę, pulso zonoje.

Bet koks šito slenksčio peržengimas atves prie raumeninio audinio praradimo, kuris bus sunaudotas energijai. Kaip minėjau, aš praranda 5 svarus riebalų per savaitę neigti aerobinių treniruočių efektyvumą stiprinant širdį ir plaučius, bet deginant riebalą, tai mažai efektyvu.

Papildomai sudegintos kalorijos, darant šias tris aerobines treniruotes per savaitę, duotų dar beveik 7 kg riebalų praradimą per metus. Bet jeigu jūs turite laisvo laiko o pas daugelį jo nėra arba jeigu jaučiate, kad jums būtina sustiprinti širdį ir plaučius — tada prašom. Tik atminkit, kad aerobinė treniruotė — tai viena, o efektyvus svorio mažinimas — kita.

Kaip numesti svorio per savaitę savo namuose greitai

Atėjo laikas pabaigos pastebėjimams. Yra duomenys, tvirtinantys, kad kas 10 metų po trisdešimties, jūsų kūnas praranda po 4 kg raumenų. Tai reiškia, kad per dieną jūs sudeginsit kalorijų mažiau.

Todėl, jums teks arba mažiau ėsti arba mažiau tukti. Būtent todėl: Žmona tai laimė, kurios su amžiumi tampa vis daugiau… Visgi tai pataisoma.

Kaip numesti svorio dieta greitai praranda 10 kg per savaitę

Esant teisingai mitybai ir teisingoms treniruotėms, procesą galimą pakreipti kita linkme. Atminkit, kad pagrindinė kūno dalis yra smegenys, ir visada reikia galvoti galva. Todėl galvojam, bandom, analizuojam, keičiam ir keičiamės. Kodėl moterys tiek daug laiko ir priemonių skiria išoriniam grožiui, o ne intelekto vystymui?

Tai buvo ne kartą įrodyta fiziologų. Per sekančius kelis mėnesius daugelis atletų pakartojo šitą rekordą.

Kultūrizmas Mitai Debunked: Kaip prarasti Atkaklus kūno riebalų, I dalis

Kaip jie sugebėjo pakelti svorį, iki to momento atrodantį neįmanomu? Ogi sudužo mentalinės sienos. Jie įsitikino, kad šitą svorį galima pakelti. O kaip dėl jūsų mentalinių barjerų, vis dar sukate lanką ir šokinėjate ant batuto?

Kaip greitai prarasti riebalus ant pilvo

Leidžiat pinigus tabletėms, sėdit ant dietos ir kažko tikitės? Dabar valgysiu tik omarus, triufelius ir austres.

marsas ir venos numeta svorio

Valgyk iškart pinigus… Ir dar pavyzdys, m nubėgti per 13 min yra mitas. Tik Steve Prefontaine to nežinojo… Ir vos tik jis tai padarė, per metų laikotarpį tai pakartojo 58 sportininkai.

Iki to niekas taip nepadarė ir staiga metų laikotarpyje pyst ir visi čempionai. O kur jie anksčiau buvo? Atsakymas paprastas: mūsų protas praranda 5 svarus riebalų per savaitę galingas instrumentas, išmokite mentaliai fokusuotis į savo tikslus, tikėkite savimi ir jūs būtinai pasieksite savo tikslų!