28 ir negali numesti svorio

Turinys

    Norint numesti svorio, pradėti reikia ne nuo sporto… Debesyla.

    Turintiems antsvorio jis pataria pirmiausia ne pradėti sportuoti, o sureguliuoti mitybą — imtis protarpinio badavimo. Kitaip pakenksite sveikatai: sportas sunaudoja paskutines energijos atsargas, be to, jis sukelia organizmui stresą.

    28 ir negali numesti svorio svorio metimo agni mantros

    28 ir negali numesti svorio jo, turintiems antsvorio pirmiausia reikia jo atsikratyti pakeitus kai kuriuos valgymo įpročius. Be to, jei po sporto jaučiatės pavargę, reiškia, kad kažką darote ne taip.

    28 ir negali numesti svorio prarasti riebalai nuo viršutinės nugaros dalies

    Geras būdas koreguoti mitybą, sako profesorius — protarpinis badavimas. Jis reiškia, kad išplečiamas nevalgymo laikas, per kurį sudeginama dalis kūno riebalų. Pavyzdžiui, sako jis, jei pradėsite valgyti 10 val.

    52 moterys negali numesti svorio yra kūno plonas saugus

    Tačiau, primena A. Unikauskas, tai nereiškia, kad laikantis siūlomo režimo galima valgyti bet ką.

    Pasak jo, tinkami produktai tokiam mitybos režimui — riešutai, žalios daržovės, kokosų aliejus, avokadai, kiaušiniai, jogurtas, sviestas, mėsa ir žuvys. Pradėjus protarpinį badavimą reikėtų atsisakyti duonos, makaronų, bulvių, cukraus, perdirbtų maisto produktų.

    28 ir negali numesti svorio

    Pietums — keptą žuvį su daug salotų lapų, sėklų ir žalių pjaustytų brokolių. Vakarienei — salotos su vištiena. Tiesa, nėščiosios ir maitinančios krūtimi mamos tokio mitybos režimo laikytis negali.

    28 ir negali numesti svorio nuostolių svorio duomenys

    Atsargesniems reikėtų būti ir sergantiems diabetu.