Frey Nutrition Sporto Papildai - 7 Dalis // Aerobiniai pratimai ir riebalų deginimas

Riebalų deginimo pulsas, Kokios treniruotės greičiausiai degina riebalus - DELFI Gyvenimas

Širdies ritmo monitoringas Įvairūs Širdies ritmo monitoringas, išreikštas širdies dūžiais per minutę, jums leidžia žinoti kokiu intensyvumu jūs treniruojatės, taigi jums nebereikia riebalų deginimo pulsas ar jūs treniruojatės nepakankamai intensyviai ir taip laiką riebalų deginimo pulsas vėjais ar jūs treniruojatės per stipriai ir riebalų deginimo pulsas gresia persitreniravimas Įsivaizduokite, kad jūs važiuojate greitkeliu mašinoje kuri neturi spidometro ir jūs patys bandote nuspėti kokiu greičiu važiuojate.

Vargu ar jums tai pavyktų ir kelių patrulis jums tai įrodytų.

7 Dalis // Aerobiniai pratimai ir riebalų deginimas

Taigi fizinių pratimų atlikimas be širdies ritmo monitoriaus tai tas pats kas vairuoti mašiną be spidometro. Spidometras jums leidžia žinoti kokiu greičiu jūs važiuojate, taigi jūs neviršijate greičio bei žinote kada perjungti pavaras.

riebalų deginimo pulsas numesti svorio fupa

Širdies ritmo monitoringas, išreikštas širdies dūžiais per minutę, jums leidžia žinoti kokiu intensyvumu jūs treniruojatės, taigi jums nebereikia spėlioti ar jūs treniruojatės nepakankamai intensyviai ir taip laiką švaistote vėjais ar jūs treniruojatės per stipriai ir jums gresia persitreniravimas. Tikriausiai mažai žmonių žino, kad esant vienam širdies ritmui yra treniruojama širdis, esant kitokiam - deginami riebalai, o dar prie kito — vystomas raumenų pajėgumas. Taigi jei mes nestebime savo širdies mes taip riebalų deginimo pulsas nesužinosime ka tiksliai mes veikėme treniruotėje, sode, atlikdami namų ruošą ar net sėdėdami svarbiame susirinkime, juk psihoemocinio krūvio metu mūsų pulsas pakyla lygiai taip pat kaip sunkaus fizinio darbo metu, taigi riebalų deginimo pulsas neigiama stresinė situacija yra tokia pati.

Reader Interactions

Širdies ritmą galima skaičiuoti ir rankomis, bet daug papraščiau tai atlikti pasitelkus specialų monitorių. Todėl, kad skaičiavimas pirštais nėra patogus ir tikslus.

riebalų deginimo pulsas ssm svorio metimas

Kadangi, norint apčiuopti pulsą, jums reikės sustoti, o tokiu atveju jis kris, taigi nebebus objektyvus. Įdomu stebėti kai monitoriuje matote savo širdies darbą.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną.

Stebėdami, kaip treniruočių metu keičiasi jūsų pulsas, jūs gaunate papildomą stimulą treniruotei ir galite suvokti kas vyksta jūsų organizme. Širdies ritmo monitorius jums padeda išsivaduoti nuo baimės persitreniruoti, motyvuoja žmones tiksliai siekti savo užsibrėžtų tikslų kontroliuojant savo pastangas. Taigi širdies monitorius padeda jums jūsų fizinius pratimus atlikti saugiai ir efektyviai.

Riebalų deginimas nuo pilvo, šonų, pagurklio, žandų, tricepso ir t.t.

Širdies ritmo monitorius Šiais laikai šis prietaisas lygiai taip pat reikalingas fizinių pratimų atlikimui kaip sportiniai bateliai.

Naudoti jį patariama kiekvienam, kas užsiiminėja aerobiniais fiziniais pratimais.

Kas stveriasi dietos, kas iškrovos dienų. Pasak sporto trenerių, niekas taip nepadailins figūros kaip fizinė veikla. Sportuoti galima ir būtina bet kokio amžiaus žmonėms.

Aerobiniams pratimams tai pati geriausia savikontrolės priemonė, leidžianti jums treniruotis su reikiamu intensyvumu. Nustatę jums tinkamą lygį jūs bet kurią minutę galite stebėti ar jūs laikotės jums reikalingų ribų ir jums nebereikia spėlioti.

riebalų deginimo pulsas lieknėjimo patarimai namuose

Taigi geriausias intensyvumo rodiklis — jūsų pulsas, todėl kad taip yra įvertinama jūsų organizmo vidinė būklė. Monitorius parodys, kada jūs pajusite riebalų deginimo pulsas, kada jūs būsite nvargęs ir netgi tai, kaip jūsų organizmas kovoja su peršalimu ar riebalų deginimo pulsas infekcija. Širdies ritmo monitoringas buvo atliekamas kinijoje jau prieš metų, tik kinečių mokslininkai skirtumus pulse užčiuopdavo pirštais.

Vėliau jis įkūrė gerai pasaulyje žinomą Polar Elektro Oy — dižiausią širdies ritmo monitorių gamintoją pasaulyje. Dabar, kai jūs žinote kam reikalingas širdies ritmo monitoringas ir kam reikalingas širdies ritmo monitorius, jums tikriausiai įdomu sužinoti kaip gi tiksliai nustatyti butent jums reikalingą širdies ritmą.

Main navigation

Pirmiausia jums reikia susipažinti su maksimalaus širdies ritmo terminu. Aerobinių pratimų intensyvumas dažniausiai yra išreiškiamas procentiniu organizmo sugebėjimu maksimaliai panaudoti deguonį MDS.

  1. Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio
  2. Ar mėnesinės verčia numesti svorio

Todėl pirmiausia mums reikia išmokti nustatyti maksimalų deguonies sunaudojimą arba maksimalų širdies ritmą. Pats riebalų deginimo pulsas būdas tai nustatyti yra atliekamas laboratorijos salygomis specialios aparatūros pagalba. Labiau prieinamas ir paprastesnis būdas yra naudotis specialiomis formulėmis.

  • Numesti svorio vadovas
  • Norint to pasiekti ji reguliariai atlieka 60 minučių trukmės mažo intensyvumo ištvermės kardio treniruotes ant steperio.

Šios formulės buvo išvestos ištyrus tūkstančius žmonių. Jau pažengusiems sportininkams yra naudojama kita formulė: — ½ amžiaus.

tai turi žinoti kiekvienas sportuojantis

Šios riebalų deginimo pulsas ne riebalų deginimo pulsas tikslios kaip idividualios kuriose naudojamas ramybės pulso dažnis, tačiau pakankamai saugios kiekvienam žmogui. Prieš pateikiant praktines pulso naudojimo rekomendacijas supažindinsime su specialiaja terminologija: Foninis pulso dažnis — tai širdies dūžių per minutę skaičius dieną, kai jūs nemiegate, bet esate nejudrioje padėtyje. Maksimalus širdies ritmas — didžiausias širdies susitraukimų skaičius per minutę.

Ramybės širdies tvinksnių dažnis — susitrauikimų sakaičius kai jūs pabudote, bet dar neatsikėlėte.

Riebalų deginimas

Atsistatymo širdies ritmas — širdies ritmas, kūrį pasiekiate min po krūvio pabaigos. Jums beliktų šias zonas užprogramuoti jūsų monitoriuje. Sportininkai profesionalai dažniausiai naudoja tikslesnes formules.

Bet kas geriau: mesti visas jėgas į riebalų deginimą ar bandyti tobulinti raumenų reljefą?

Jei jūsų tikslas sportiniai rezultatai — kreipkitės į savo trenerį, kuris jums sudarys specialias treniruočių programas. Taigi tiesa ta — jei jūs neturite širdies ritmo monitoriaus, jūs iki šiol klaidžiojate riebalų deginimo pulsas spėliodami ką jūs veikiate treniruočių salėje, kai jūs dirbate stebėdami savo pulsą — jūs žinote kiekvieną savo žingsnio reikšmę.

Bet kurią tikslesnę informaciją jums suteiks kūno kultūros ir sporto specialistai.