Nuorodos kopijavimas

Padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis

padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis

Metabolizmą sudaro 2 vienu metu vykstantys procesai: Anabolizmas - tai medžiagų įsisavinimas organizmui augti, atsinaujinti ir vystytis. Katabolizmas - tai tarpinė fazė, kurios metu sudėtingos medžiaga skyla iki elementarių, o atpalaiduota energija kaupiama ląstelėse adezintrifosfato pavidalu ATF. Katabolizmas nėra vien tik raumeninio audinio ardymas, kaip kad įprasta buvo manyti.

padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis

Kai deginate riebalus — esate katabolinės būsenos. Tada katabolizmas vyksta norime linkme.

Kad medžiagų apykaita būtų greita

O ir anabolizmas nereiškia vien tik raumeninio audinio augimo. Kai kaupiate riebalus — esate taip pat anabolinės būsenos. Taigi, norint turėti gražią figurą, reikia kad vyktų raumeninio audinio metabolizmas bei riebalinio audinio katabolizmas. Vienas iš greitos medžiagų apykaitos privalumų yra tas, kad galite suvalgyti daugiau maisto bei mažiau sportuoti, kad pasiektumėte tuos pačius rezultatus.

  1. Apie organizmo medžiagų apykaitą Sau 29 Vieni žmonės gali valgyti, kiek panorėję, nesibaimindami nutukti, o kiti, regis, tunka net nuo vandens.
  2. Numesti svorio su kinect
  3. Kaip mesti svorį ir sudaryti kreives
  4. Bando numesti svorio, bet atrodo riebesnis
  5. Ronaldo svorio prarasti
  6. Ar numesti svorio sergant gripu?
  7. Papildai pagreitinantys medžiagų apykaitą ir riebalų deginimą
  8. Štai keli paprasti patarimai, kurie padės paspartinti metabolizmą.

Greitesnis metabolizmas organizmą įtakoja sudeginti daugiau energijos. Todėl, jūs galite suvartoti daugiau energijos, kurios gaunate su maistu bei išlaikyti savo kūno linijas ar net deginti riebalus. Žemiau išvardinti keli metabolizmą greitinantys būdai. Nors vienas iš jų gali ir mažai įtakoti medžiagų apykaitos greitį, tačiau visuma gali labai daug!

Treniruokitės su svoriais Treniruotės su svoriais metabolizmą pagreitina keleta būdų. Tokios treniruotės metu, raumenų susitraukimui reikalinga energija gaminama anaerobiniu be deguonies būdu.

Komentuoti:

Raumenyse tuo metu kaupiasi pieno rūgštis, kuri oksiduojasi tik darbui pasibaigus. Tai vadinama deguonies skola.

Kaip žinia, papildai sportui gali padėti jums deginti riebalus, auginti raumenis, ir pasiekti savo tikslų, belieka iš gausybės šiuo metu rinkoje esančių papildų išsirinkti tinkamus. Vienas iš labiausiai užtvindytų nišų pasaulyje yra riebalų deginimo papildų kategorija. Galų gale, daugelis iš šių papildų tiesiog suteikia vartotojui trumpalaikį energijos antplūdį greičiausiai nuo kofeinotačiau tik šiek tiek padeda riebalų deginimo procesui. Geras dalykas apie šias sudedamąsias dalis yra tas, kad jos yra lengvai prieinamos iš įvairių papildų bendrovių ir nekainuoja pernelyg brangiai.

Kitais žodžiais tariant, keletą valandų ar netgi dienų po treniruotės bus pagreitėjęs metabolizmas. Treniruotės su svoriais taip pat yra pagrindinis būdas stimuliuoti raumeninio audinio augimą.

Raumuo yra metaboliškai aktyvus ir reikalauja daugiau kalorijų poilsio metu.

Metabolizmas

Tai reiškia, kad net žiūrėdami televizorių, jūs sudegintumėte daugiau kalorijų nei tas, kurio raumeninė masė yra mažesnė. Be to, raumeninis audinys padidina riebalus deginančių enzimų skaičių organizme.

Išsitraukite iš stalčių akinius Kodėl taip yra? Vasarą paprastai tuo nesiskundžiu.

Vartokite geruosius riebalus Sveikieji riebalai  dalyvauja hormonų gamybai bei ląstelės membranų atstatymui. Tinkamą riebalų rūšį organizmas naudoja anaboliškai.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Šiems procesams reikalinga energija, taigi gerieji riebalai gali pagreitinti medžiagų apykaitą nepaisant papildomų kalorijų. Paprasčiausiai jūs galite suvalgyti daugiau sveikųjų riebalų, sumažinę angliavandenių ar baltymų kiekį.

kaip numesti 5 kilogramus riebalų svorio metimo centras guntur

Nebijokite angliavandenių Angliavandeniai nėra priešas. Kaip yra blogi ir geri riebalai, lygiai taip pat yra geri ir blogi angliavandeniai.

Lėta medžiagų apykaita? Medžiagų apykaita nusako, kaip greitai jūsų organizmas sudegina kalorijas. Medžiagų apykaitos greitis įprastai nustatomas esant ramybės būsenai, praėjus keletui valandų po valgio. Priklausomai nuo to, kaip greitai jūsų kūnas sudegina suvartotas kalorijas, reikia pasirinkti, kiek daug ir kaip dažnai turite valgyti, jei norite sulieknėti.

Tinkamų angliavandenių pasirinkimas yra puikus įrankis metabolizmui kontroliuoti. Pavyzdžiui, jūs išeikvosite daugiau energijos suvalgę 20 gramų angliavandenių iš juodos duonos, padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis kad suvalgę 20 gramų angliavandenių iš cukraus.

didinant riebalų kiekį norint numesti svorio

Balti miltai, balta duona, balti ryžiai- visa tai organizmas apdoroja labai greitai. Neperdirbtų kruopų, grūdų produktai-tokių grūdų duona, rudi ryžiai arba avižų dribsniai tik ne 1 minutės ir ne tirpstantys įsisavinami žymiai lėčiau.

galios matuoklis svorio metimui

Rinkitės daug ląstelienos bei žemą glikeminį indeksą turinčius angliavandenius. Kalorijų kaitaliojimus Kalorijų kaitaliojimas yra vienas iš efektyviausių metabolizmą greitinančių būdų. Homeostazė apibūdina įvairių organizmo biocheminių bei fiziologinių konstantų tam tikrą dinaminį pastovumą. Sakykim jūsų paros energijos poreikis yra kcal. Vieną diena suvartokite kcal, o kitą dieną kcal.

Paieškos forma

Kitas variantas, vieną ar dvi savaites suvartokite mažiau kalorijų, o kitą — daugiau. Padidinkite baltymų suvartojimą Pats virškinimo procesas taip pat reikalauja energijos.

avarijos svorio netekimas iškeldinimas svorio netekimas

Energijos kiekis, reikalingas bet kurios maistinės medžiagos baltymų, riebalų, angliavandenių skaidymui, vadinamas termogeniniu efektu. Termogeninis efektas yra rodiklis, parodantis, kiek kalorijų organizmas turi sudeginti padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis suvalgytą maistą.